• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Буряк, Капуста, Морква, Цибуля, Огірки, Помідори, Мандарини, Банани, Часник, Яблука

• Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2024 рік. • Місцезнаходження замовника – 48630, Україна, Тернопільська область,смт Товсте, вул. Українська, 84; • Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер: 4501191f9dd74ce091ef2bc129ed4604
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-09-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 09.04.2024 17:42 - 01.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.04.2024 № 19-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 09.04.2024 № 19-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-03-12-008617-a від 12.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про постачання товару від 28.03.2024 за №18 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді і спорту Товстенської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 за №127, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Німець Ігора Васильовича (далі – ФОП Німець І.В.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2024 за №135, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2024, договір про постачання товару від 28.03.2024 за №18, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 15.04.2024 та від 17.04.2024 отримані через електронну систему закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Таким чином, Законом встановлено імперативну вимогу до Замовника зазначати в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі. В Додатку 2 «Технічне завдання на закупівлю» до тендерної документації Замовником в частині «технічна характеристика» зазначено « Овочі та фрукти повинні не містити ГМО. Якість повинна відповідати нормам діючих державних стандартам України. Не допускається пошкоджена продукція та з ознаками гнилизни». Однак, Замовником в додатку 2 до тендерної документації не зазначено яким саме стандартам повинна відповідати якість продукції, відсутні технічні характеристики овочів та фруктів, а саме які овочі та фрукти закупляються свіжі, оброблені чи сушені, їх зовнішній вигляд, пакування, тощо. Отже, тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретних видах овочів та фруктів, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області , Замовником в інформації від 17.04.2024 зазначено «… Законом не передбачено обов’язку зазначати Замовником наступні характеристики овочів та фруктів , а саме: якi овочi та фрукти, закупляються свiжi, обробленi чи сушенi, iх вигляд, внутрiшня будова, пакування, тощо так як закупiвля свiжих, оброблених чи сушених овочiв та фруктiв вiдбувається за рiзними кодами ДК 021 :2015…» В додатку №2 «Технічне завдання на закупівлю» до тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу «…Для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: а) копія декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар або інший документ, що підтверджує якість товару або гарантійний лист про надання документів, що підтверджують якість товару при поставці товару». Аналізом тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. встановлено, що гарантійного листа про надання документів, що підтверджують якість товару при поставці товару ним не надано, а надано сертифікати відповідності, протоколи досліджень, протоколи випробувань. В складі тендерної пропозиції ФОП Німець І.В. надано лише сертифікат відповідності на мандарини свіжі №000588 серії WBDC з терміном придатності з 23 січня 2023 до 22 квітня 2023, тобто на товар, який міг би закуплятися у той період. Таким чином, на час подання тендерних пропозицій на запропонований товар, зокрема, мандарини, документів, які би підтверджували якість учасником не надано. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області , Замовником в інформації від 17.04.2024 зазначено, «… Вимогою тендерної документації не було передбачено надання документу, що підтверджує якість товару дійсного на момент подання пропозицій..» Зважаючи на зазначене, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Німець І.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 23.04.2024 14:31 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2024 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "про публічні закупівлі" Управлінням освіти, культури, молоді і спорту Товстенської селищної ради усунуто порушення, що вказане у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-12-008617-a, у спосіб визначений висновком, більш детально у вкладенні.
Дата публікації звіту: 30.04.2024 11:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 30.04.2024 14:57

Запити/Пояснення