- 
                    Закупівля без використання електронної системи
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
Послуги з обробки даних
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                10 116 930.00
                UAH з ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    c1bb3e6f13d341f88564c94f680188f7
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-05-06-000013
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    06.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    06.05.2024 12:54 - 28.05.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2024		№	15-З
			
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ: 
1.	 Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.	Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4.	Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка  від 06.05.2024.
Начальник управління						Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.05.2024 №15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-12-007003-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (далі – Замовник) на 2024 рік; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 26.02.2024; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.03.2024; договір про надання послуг у сфері інформатизації від 12.03.2024 №33/КЦ-24, укладений між Замовником та Державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр міністерства соціальної політики України» за ціною 10 116 930,00 гривень з ПДВ; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення та документи Замовника, надані 08.05.2024 на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    09.05.2024 16:35 - 15.05.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    09.05.2024 16:35
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    e20991a32eeb43f7b9085c38eb013ffa
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    07.05.2024 09:54
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    11.05.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з обробки даних» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-12-007003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    33929f37536a4c668ae826b950bf5b20
                
                                                                        
                    Назва:
                    Інформація та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.05.2024 15:53
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Надаємо пояснення на запит на 11 акрушах (файли додано).
                
                        