-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи - Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільна лікарня" Солонянської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Усенко,13А.
Завершена
2 058 182.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 290.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 290.91 UAH
Номер:
475b9a30683d447ea15fff77e1925554
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2024 00:00
Період моніторингу:
02.04.2024 16:09 - 24.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.04.2024 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.04.2024 № 39
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-03-12-006820-a 12.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" встановлене порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-03-12-008094-a КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.03.2024№ 9, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.03.2024 № 11, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 21 березня 2024, договір про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.04.2024, 18.04.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками що є його невід’ємною частиною, виконаний повністю та інформацію про який зазначено у довідці про виконання аналогічних договорів.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" завантажена Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 14 березня № 14-03/1 в якій зазначений виключно Договір про надання послуг підряду від 04.12.2017 року № 6 (далі Договір від 04.12.2017 року № 6) та завантажений цей Договір від 04.12.2017 року № 6. Відповідно до пункту 9.1. розділу 9 Договором від 04.12.2017 року № 6 визначено, що невід’ємною частиною цього Договору є кошторисна документація. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" відсутня кошторисна документація, яка є його невід’ємною частиною, на первісну ціну Договору від 04.12.2017 року № 6, а саме ціну 463 879, 51 грн., що не відповідає вимозі визначеній у до підпункті 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, зокрема в частині надання учасником не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками що є його невід’ємною частиною.
Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації.
Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24.
Період усунення порушень:
23.04.2024 16:51 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 16:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro
№ UA-2024-03-12-006820-a від 23.04.2024
Дата публікації:
08.05.2024 12:30
Дата відкриття провадження:
12.06.2024 11:00
Номер відкриття провадження:
160/14872/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ухвала Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації звіту:
16.08.2024 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
8bca379af13041ea82e4ee5170b87bcc
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2024 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги ДК 021:2015:45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи - Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільна лікарня" Солонянської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Усенко,13А (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-006820-a), яку проведено
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції мають бути надані: повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 про прийняття на кожного працівника зазначеного в Довідці про наявність працівників.
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу, в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", який містить в собі повідомлення про прийняття працівників на роботу з відміткою ДПС з копією квитанції №2 на керівника ТОВ "ІДЕА ГРУП", або надати пояснення з цього питання.
2. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції мають бути надані: страховий поліс до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності дійсний на дату проведення процедури закупівлі та на термін дії договору.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі за номером UA-2024-03-12-006820-a дата оприлюднення та дата початку проведення закупівлі 12 березня 2024. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" завантажений Страховий поліс термін дії якого з 24.03.2024, що не відповідає вимозі визначеній у підпункті 3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" не врахована вищезазначена невідповідність?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
b7d02353233c48999568a4d936322a61
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 15.04.2024 р. по предмету закупівлі послуги "Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільна лікарня" Солонянської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Усенко,13А. ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи,
Дата опублікування:
17.04.2024 15:53
Опис:
Пояснення на звернення
Номер:
23906eaf02ab4a04ade51613a3e26cbf
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги ДК 021:2015:45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи - Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільна лікарня" Солонянської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Усенко,13А (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-006820-a), яку проведено
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.Відповідно до підпункту 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками що є його невід’ємною частиною, виконаний повністю та інформацію про який зазначено у довідці про виконання аналогічних договорів.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" завантажений Договір про надання послуг підряду від 04.12.2017 року № 6 (далі Договір від 04.12.2017 року № 6), який зазначений у Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі від 14.03.2024 № 14-03/1. Відповідно до пункту 9.1. розділу 9 Договору від 04.12.2017 року № 6 зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є кошторисна документація. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" відсутня кошторисна документація, саме до Договору від 04.12.2017 року № 6, ціна якого становить 463 879, 51 грн., без урахування внесених змін Додатковою угодою від 19.12.2017 № 1, що не відповідає вимозі визначеній у до підпункті 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" не врахована вищезазначена невідповідність?
2. Відповідно до підпункту 7 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охорони праці, учасник повинен надати: посвідчення керівника підприємства, про проходження навчання по охороні праці, відповідно до типового положення про порядок проведення і перевірки знань з питання охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу, в складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", який містить в собі посвідчення керівника підприємства, про проходження навчання по охороні праці, відповідно до типового положення про порядок проведення і перевірки знань з питання охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
59cd67ffa65b47c4aa76a6bdbf8b751c
Назва:
Поясненя від 16.04.2024 року по предмету закупівлі послуги "Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільгна лікарня"
Дата опублікування:
18.04.2024 10:41
Опис:
Відповідь на запит для надання пояснень