• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45450000 - 6 Інші завершальні будівельні роботи - Поточний ремонт приміщень лівого крила третього поверху головного корпусу КНП "Солонянська багатопрофільна лікарня" Солонянської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Солоне, вул. Усенко,13А.

Завершена

2 058 182.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 290.91 UAH
Номер: 475b9a30683d447ea15fff77e1925554
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.04.2024 16:09 - 24.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.04.2024 № 39 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.04.2024 № 39 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-03-12-006820-a 12.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" встановлене порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-03-12-008094-a КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СОЛОНЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.03.2024№ 9, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.03.2024 № 11, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 21 березня 2024, договір про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 17.04.2024, 18.04.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками що є його невід’ємною частиною, виконаний повністю та інформацію про який зазначено у довідці про виконання аналогічних договорів. Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" завантажена Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 14 березня № 14-03/1 в якій зазначений виключно Договір про надання послуг підряду від 04.12.2017 року № 6 (далі Договір від 04.12.2017 року № 6) та завантажений цей Договір від 04.12.2017 року № 6. Відповідно до пункту 9.1. розділу 9 Договором від 04.12.2017 року № 6 визначено, що невід’ємною частиною цього Договору є кошторисна документація. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП" відсутня кошторисна документація, яка є його невід’ємною частиною, на первісну ціну Договору від 04.12.2017 року № 6, а саме ціну 463 879, 51 грн., що не відповідає вимозі визначеній у до підпункті 3.1.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, зокрема в частині надання учасником не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками що є його невід’ємною частиною. Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання. Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації. Проте, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕА ГРУП", натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав із ним договір про надання послуг від 27.03.2024 № 27-03/24.
Період усунення порушень: 23.04.2024 16:51 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2024 16:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro № UA-2024-03-12-006820-a від 23.04.2024
Дата публікації: 08.05.2024 12:30
Дата відкриття провадження: 12.06.2024 11:00
Номер відкриття провадження: 160/14872/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ухвала Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації звіту: 16.08.2024 12:43

Запити/Пояснення