-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ноутбуки та персональні комп’ютери код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери)
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія).
Торги відмінено
2 772 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 724.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 724.00 UAH
Номер:
138feedf59c246da81f5fe74d2d45b83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.03.2024 00:00
Період моніторингу:
29.03.2024 19:21 - 20.04.2024 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2024 № 59
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.03.2024 № 59
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-03-12-006600-a 12.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ЕЛЬКАРС” внесення змін до тендерної документації, дотримання вимог Постанови 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 №131, що набрали чинності з 13.02.2024 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ товарів (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи від 12.03.2024 року (Протокол № 12), змін до тендерної документації які затверджені Рішенням уповноваженої особи від 15.03.2024 року (Протокол № 15), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.03.2024, 16.03.2024 та відповідь Замовника від 15.03.2024, 18.03.2024, вимоги про усунення порушення від 12.03.2024, 15.03.2024, 16.03.2024 та рішення Замовника від 15.03.202 та 18.03.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.03.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.03.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.04.2024 року.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Особливостей замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Крім того, відповідно до підпункту першого пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
При цьому, відповідно до пункту 2 “Інша інформація” та до пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації Замовником, не враховано зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Отже, Замовником порушено частину третьою статті 22 Закону, пунктів 2 та 44 Особливостей.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 01.04.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 04.04.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Під час складання тендерної документації не були враховані зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. У зв’язку з тим що на цей час відсутня технічна можливість внесення змін до тендерної документації, було прийнято рішення відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. (додатково надається протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 21 від 04.04.2024р.)”
Згідно інформації викладеної в Протоколі від 04.04.2024 № 21, який оприлюднено в інформаційно-телекомукаційній системі Prozorro, Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.04.2024 10:20 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2024 10:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Відмінено
Дата публікації:
19.02.2025 10:42
Запити/Пояснення
Номер:
8eb2646116ad4f27b2e51f9cd5bbe7bf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2024 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Ноутбуки та персональні комп’ютери (код ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-12-006600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96442dfdee3f4bca9f89d3c9ea8c053d
Назва:
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 01.04.22024р. щодо проведення моніторінгу закупівлі Ноутбуки та персональні комп’ютери код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери) , номер закупівлі UA-2024-03-12-006600-a
Дата опублікування:
04.04.2024 09:48
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі з метою створення належного рівня інформатизації освіти, забезпечення комп’ютерним обладнанням відповідно до сучасних вимог освітнього процесу. Підвищення якості освіти щодо використання комп’ютерного обладнання для тимчасового екзаменаційного центру, з метою проведення національного мультипредметного тесту, в умовах дистанційної форми навчання на території Зміївської міської громади. Осучаснення комп’ютерної техніки відділу освіти та покращення якості роботи. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені в Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю.
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, бюджетного запиту та затверджений розпорядником коштів – Зміївської міською радою
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками моделі комп’ютерної техніки через мережу Інтернет, біржової довідки від ТОВАРНОЇ БІРЖІ «УРТБ» від 11.03.2024р. про середньоринковий рівень товарних цін на сьогодні, з урахуванням усіх супутніх послуг (доставка, розвантаження товару, інсталяція програмного забезпечення та пусконалагоджувальних робіт), а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки та персональні комп’ютери) , становить 2 772 400,00грн з ПДВ.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
https://osvita-zm.org.ua/
Відповідно до підпункту пункту 4-1 Закону України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті має рекомендований характер. Вищезазначена норма має рекомендаційний характер, у зв’язку з чим у цій закупівлі не було оприлюднене обгрунтування.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
Під час складання тендерної документації не були враховані зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024. У зв’язку з тим що на цей час відсутня технічна можливість внесення змін до тендерної документації, було прийнято рішення відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. (додатково надається протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 21 від 04.04.2024р.)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.