• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвалу під споруду найпростішого укриття в Баранівському ліцеї Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, 12, село Баранове, Березівський район, Одеська область

Завершена

6 988 368.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 941.84 UAH
Номер: dd1151ccfab3426fa5238054a79c0113
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.04.2024 15:44 - 23.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2024 Одеса № 74 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 01.04.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.04.2024 № 74 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2024-03-12-003320-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.03.2024 № 51, тендерну пропозицію учасника закупівлі фізичної особи – підприємця Швага Ірина Вікторівна (далі – ФОП Швага І.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 № 56, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2024, договір підряду від 02.04.2024 № 44, пояснення Замовника, надані 05.04.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 до ТД щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У підпункті 3.2. пункту 3 Додатка 1 до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження підпункту 3.1. учаснику процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції договір з усіма додатками до нього. На виконання вищезазначених вимог учасником процедури закупівлі ФОП Швага І.В. у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі від 19.03.2024 № 1і/22, в якій зазначено про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору про виконання робіт від 13.11.2023 № 122. Також у складі тендерної пропозиції зазначеним учасником надано договір про виконання робіт від 13.11.2023 № 122. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 зазначеного договору додатками до цього договору є кошторисна документація. Такі документи підписуються Сторонами і є невід’ємною частиною даного Договору. Також відповідно до підпункту 4.2 зазначеного договору ціна договору визначається відповідно до вимог нормативних документів України у сфері ціноутворення у будівництві із залученням бюджетних коштів та обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правил визначення вартості будівництва». Договірна ціна є невід’ємною частиною Договору. Крім того, відповідно до пункту 10 зазначеного договору його невід’ємною частиною є: Календарний графік виконання робіт, План фінансування робіт, Протокол узгодження договірної ціни на виконання робіт по об’єкту, Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкта, Локальні кошториси на будівельні роботи, Підсумкова відомість ресурсів. Проте у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ФОП Швага І.В. надано договір про виконання робіт від 13.11.2023 № 122 не у повному обсязі, а саме: відсутні Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкта, Локальні кошториси на будівельні роботи, Підсумкова відомість ресурсів, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2. пункту 3 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2024 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швага І.В. вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатка 1 до ТД, Замовник 05.04.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що надані додатки № 1, № 2, № 3 до договору від 13.11.2023 № 122 та акти виконаних робіт по цьому договору, вважав достатнім на підтвердження його виконання. Надане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки Замовник самостійно визначив вимогу у ТД щодо надання на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції договору з усіма додатками до нього та відповідно учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у ТД Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Швага І.В. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 12.04.2024 11:15 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2024 11:15

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0099/2024/пр
Дата відкриття провадження: 31.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/499/423/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш запит від 12.04.2024, відділ освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради Одеської області надає інформацію. Оскільки заклади загальної середньої освіти, які не мають найпростішого укриття, з 01 вересня 2024 року, відкриватися не будуть, рішенням сесії Іванівської селищної ради були виділені кошти з місцевого бюджету на закупівлю робіт : « Капітальний ремонт підвалу під споруду найпростішого укриття в Баранівському ліцеї Іванівської селищної ради за адресою: вулиця Шкільна, 12, село Баранове, Березівський район, Одеська область» на загальну суму 7,2 млн. гривень (Копія рішення додається). Під час проведення відкритих торгів з Особливостями надійшла тендерна пропозиція лише від одного Учасника. Згідно пункту 48 Особливостей : У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Водночас, в Р.5 ТД Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей в абзаці 3 вказано, що Особливості не містять підстави для відхилення, коли учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922. Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме : Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно Статті 31 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону . Пунктом 3 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено критерій : 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 до ТД щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Саме таку довідку було надано Учасником для підтвердження виконання аналогічного предмету закупівлі, що відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатка 1 до ТД. У підпункті 3.2. пункту 3 Додатка 1 до ТД зазначено, що на підтвердження підпункту 3.1. учаснику процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції договір з усіма додатками до нього. Основні додатки, а саме: календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт та протокол узгодження договірної ціни на виконання робіт по об’єкту, учасником закупівлі були надані. Всі інші додатки аж ніяк не впливають на проведення Замовником саме своєї закупівлі, на визначення суми договору, на склад та обсяги робіт та інше. Окрім того, інформація про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та може бути отримана шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а саме в системі Prozorro за ідентифікатором закупівлі UA-2023-10-26-003795-a, де у відкритому доступі є звіт про виконання договору ( копія звіту додається). Цієї інформації достатньо для Замовника, щоб впевнитися, що даний договір виконано в повному обсязі та підстави для відхилення даної тендерної пропозиції відсутні. Додаток: копії документів на 4 аркушах.
Дата публікації звіту: 17.04.2024 10:18

Запити/Пояснення