-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (облаштування найпростішого укриття захисних споруд цивільного захисту) підвального приміщення Сукачівського ліцею за адресою : вул. Соборна, 69, с. Сукачі Вишгородського району Київської області.
Завершена
4 588 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 941.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 941.68 UAH
Номер:
6d4a5b1c3ba04e5d8925a3266841f641
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2024 00:00
Період моніторингу:
08.05.2024 17:59 - 30.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-12-001991-a 12.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору від 26.04.2024 № 53 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент публікації (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.03.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 11.04.2024 № 6509-р/пк-пз, договір від 26.04.2024 № 53, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 13.05.2024 та від 28.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції учасників: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною 4 176 042,00 грн з ПДВ, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» з остаточною ціною 4 198 900,00 грн з ПДВ, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» з остаточною ціною 4 581 879,53 грн з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 4 176 042,00 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що у пункті 5.3 розділу 5 Проєкту договору та договору від 26.04.2024 № 53, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Гарантійний строк результату виконаних Робіт становить 12 (дванадцять) місяців від дня підписання Акта та Довідки».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 26.04.2024 № 53 (пункт 5.3) гарантійний строк результату виконаних Робіт становить 12 (дванадцять) місяців від дня підписання Акта та Довідки, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень:
29.05.2024 18:17 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 18:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позови не подавалися. Оскаржень немає.
Дата публікації:
04.06.2024 10:44
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення
про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого в результаті моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», оприлюдненого в електронній системі закупівель 12.03.2024 р. (UA-2024-03-12-001991-а)
1. Зобов’язання щодо усунення порушення: Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-ІУ (далі – ЦКУ), норм частини першої статті 884 ЦКУ, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 р. №668, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі від 26.04.2024 року №53 (пункт 5.3) гарантійний строк результату виконаних Робіт становить 12 (дванадцять) місяців від дня підписання Акта та Довідки», що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 ПКМУ №668.
2. Відповідь: Відділ освіти Іванківської селищної ради (далі – Замовник) повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, зазначеного у пункті 1 цього Пояснення: умови Договору від 26.04.2024 року №53 приведені у відповідність до вимог Цивільного кодексу України та ПКМУ від 01.08.2005 р. №668 додатковою угодою №1 від 30.05.2024 р. до вказаного договору, а саме: внесення змін до п.5.3 розділу 5 Договору, укладеного з ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ».
3. Додаткова угода №1 від 30.05.2024 р. до договору від 26.04.2024 р. №53 оприлюднена замовником в електронній системі закупівель в установленому порядку 31.05.2024 р.
Уповноважена особа: Варсєєва Т.М.
Дата публікації звіту:
03.06.2024 15:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.06.2024 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
85739dd6e045453cac8272555b8920be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (облаштування найпростішого укриття захисних споруд цивільного захисту) підвального приміщення Сукачівського ліцею за адресою : вул. Соборна, 69, с. Сукачі Вишгородського району Київської області.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-12-001991-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c13eb5732d90462f93fe8b8d4d8c4b92
Назва:
пояснення з приводу рішення про моніторинг
Дата опублікування:
13.05.2024 11:55
Опис:
на запит Державної аудиторської служби України надаємо пояснення щодо процедури закупівлі "Капітальний ремонт (облаштування найпростішого укриття захисних споруд цивільного захисту) підвального приміщення Сукачівського ліцею за адресою: вул.Соборна,69, с.Сукачі Вишгородського району Київської області (UA -2024-03-12-001991-а)
Номер:
cf374b21bc174344b20b8184a1df61f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4 додатку 2 (Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання «документів, які підтверджують навчання інженерно-технічних працівників з питань охорони праці», а саме на інженера проектно-кошторисних робіт - Іщенко Г.А?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «Скан-копії Дозволу, виданого Державною службою України з питань праці та Декларації ,зареєстрованої Державною службою України з питань праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cc9a91ddcbb740bc92ee6110238d3533
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
28.05.2024 14:13
Опис:
надаємо пояснення на ваш запит:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4 додатку 2 (Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання "документів, які підтверджують навчання інженерно-технічних працівників з питань охорони праці", а саме на інженера проектно-кошторисних робіт - Іщенко Г.А.?
Вимога пункту 4 додатку 2 (Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації, дослівно зазначена так: Документи, що підтверджують навчання інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. (Надати копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці на виконавця робіт та копії витягу з протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо керівника підприємства).
Посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питано охорони праці працівників підприємства. В ТД є уточнення вимоги, які саме документи необхідно надати учаснику:по-перше, Надати копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці на виконавця робіт та копії витягу з протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці щодо керівника підприємства- Замовник перевірив наявність в складі документів ТП Учасника наявність посвідчення і витягу з протоколу перевірки знань ОП щодо виконання робіт Лящука Д.О. та керівника Лихіцького В.О.
Документ у складі ТП учасника "25 охорона праці, електробезпека. пожежна безпека, посади ітр".
по-друге, посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства- Замовник перевірив наявність у учасника необхідну кількість членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше трьох осіб) та підтвердження навчання кожного з них (керівник, виконавець робіт(за сумісництвом інженер ОП та техніки безпеки), головний інженер) Учасник надав навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Іщенко Г.А. інженера проектно-кошторисних робіт, дійсно є інженерно-технічним працівником учасника, але відповідно до вимог не вимагалось надання Учасником документів, які підтверджують навчання з питань охорони праці саме по посаді інженера проектно-кошторисних робіт, оскільки до відвідування місця робіт даний працівник не залучається, у виконання робіт підвищеної небезпеки участі не приймає.
Наданий документ підтверджує вимогу п.4. додатку 2 ТД у повному обсязі.
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 р. №15; Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 р. за №231/10511 3.9.Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі-комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядження) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов"язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб.
3.10.Усі члени комісії у порядку, встановленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
2.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання "Скан-копії Дозволу, виданого Державною службою України з питань праці та Декларації, зареєстрованої Державною службою України з питань праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки?
В складі документів тендерної пропозиції на вимогу п.5 додатку 2 (5.Сканкопія Дозволу, виданого Державною службою України з питань праці та Декларації, зареєстрованої Державною службою України з питань праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.) Учасником надано файл "26 Декларація на експлуатацію (застосування) машин", по тексту якого підтверджено, що цією декларацією підтверджують відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
-вантажо-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
-вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників;
-кран на автомобільному ходу КАМАЗ 25 т.
Наданий документ підтверджує вимогу п.5 додатку 2 ТД у повному обсязі.
В березні 2022 р. була прийнята постанова КМУ " Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" №357 (далі - Постанова №357).
Відповідно до Постанови №357:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 р. №77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2)на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (декларація завантажена).
3) суб"єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.