-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12 Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Торги відмінено
14 420 027.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 144 200.27 UAH
мін. крок: 1% або 144 200.27 UAH
Номер:
e33a82ba91de41f4a2c8e4f6d77f4db4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 16:15 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 16-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2024 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-11-012182-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «БК ГЕФЕСТ» встановлено порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель оприлюднено протокол від 27 березня 2024 №77 щодо відміни закупівлі «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12 Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 06.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2024; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БК ГЕФЕСТ» (далі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «БК ГЕФЕСТ» від 20.03.2024 №69; повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2024 року; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 березня 2024 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну відкритих торгів від 27 березня 2024 року №77.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» кваліфікаційним вимогам Замовника, які визначені в тендерній документації встановлено наступне.
Замовником у підпункті 1.3 пункту 1 додатку 1 тендерної документації визначено перелік інформації та документів, що надаються учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а також визначено, що на підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасник повинен надати щонайменше два аналогічні договори.
Проте, всупереч вимог підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та підтвердні документи щодо досвіду виконання тільки одного аналогічного договору, (файли «12.Інформація щодо досвіду.pdf», «13.Договір досвід 17519.pdf», «14.Позитивний відгук 17519.pdf», «15. Пояснення сейсмічність.pdf»).
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 27.03.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 1.3 додатку 1 тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області з вищезазначеного питання в електронній системі закупівель Замовником 01.04.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «….У зв’язку з встановленням часткової невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації (пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації) та неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення щодо відміни закупівлі.».
Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» документально не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК ГЕФЕСТ», що вимагалися на виконання кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Підсумовуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» встановлено, що Замовником на порушення абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ», а визначено переможцем закупівлі «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12 Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція».
Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід зазначити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, Замовником в було оприлюднено рішення уповноваженої особи щодо відміни закупівлі «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12 Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція» від 27 березня 2024 №77.
Період усунення порушень:
08.04.2024 16:36 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
44e02619da9742a6b0be0b6d448668da
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12 Код ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-012182-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо).
2. Державною установою "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області" (далі - Замовник) у пункті 1.3 додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» встановлена наступна вимога: «Учасник на підтвердження даного кваліфікаційного критерію повинен надати щонайменше два аналогічні договори», проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "БК ГЕФЕСТ" надано тільки один аналогічний договір (файл 13.Договір досвід 17519.pdf).
Враховуючи зазначене поясніть, чому Замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "БК ГЕФЕСТ" переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 1.3 додатку 1 тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
531c822f9f704382910a3290b1236449
Назва:
Відповідь на звернення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
Дата опублікування:
01.04.2024 17:54
Опис:
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо).
Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу кошторисних розрахунків, дефектних актів, відповідно до виробничих потреб Замовника.
Обсяги закупівлі, технічні та якісні характеристики передбачені проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12» затвердженої Наказом від 01 березня 2024 року № 10, яка пройшла державну архітектурно-будівельну експертизу та підтверджена позитивним експертним звітом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рембудконсалтінг» № 986/23-РБК/ЕЗ від 24 жовтня 2023 року.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту на «Реконструкція плоскої покрівлі будівлі Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» з облаштуванням двосхилого даху, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12», відповідно до якого вартість робіт по об’єкту склала 14 420 027,00 грн.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://zak-tmo.mvs.gov.ua.
Надаємо копії підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Державною установою "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області" (далі - Замовник) у пункті 1.3 додатку 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» встановлена наступна вимога: «Учасник на підтвердження даного кваліфікаційного критерію повинен надати щонайменше два аналогічні договори», проте у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "БК ГЕФЕСТ" надано тільки один аналогічний договір (файл 13.Договір досвід 17519.pdf).
Враховуючи зазначене поясніть, чому Замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "БК ГЕФЕСТ" переможцем закупівлі, яким не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у спосіб, встановлений Замовником у пункті 1.3 додатку 1 тендерної документації ?
У зв’язку з встановленням часткової невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації (пункту 1.3. Додатку №1 до тендерної документації) та неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення щодо відміни закупівлі.