-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Олива моторна 5W30, олива моторна 10W40, олива моторна 15W40, олива моторна М8В, олива моторна М10Г2К, мастило АКПП ZF, олива для двотактних двигунів
Завершена
279 366.63
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 396.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 396.83 UAH
Номер:
8651d11e74a646deb4e2f074dbae82ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:36 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 37
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2024 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-11-010084-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 22.04.2024 № 270, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2024-03-11-013138-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.03.2024 № 33), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» (в частині правомірності відхилення); тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП ЮКОЙЛ» від 21.03.2024 № 39; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № 6103 (опубліковане 09.04.2024); протокольне рішення уповноваженої особи № 60 від 15.04.2024 про намір укласти договір; Договір від 22.04.2024 № 270; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 23.05.2024, 30.05.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації у розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» встановлена вимога про надання листа-згоди з проєктом договору (в довільній формі) та підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4.
В Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС», якого визнано переможцем торгів у складі тендерної пропозиції відсутній підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З огляду на зазначене Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС», в частині, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації.
Слід зазначити, що Замовником укладено Договір від 22.04.2024 № 270 на суму 279360,00 гривень.
Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 30.05.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС».
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
06.06.2024 15:22 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 15:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш Висновок, оприлюднений через електронну систему закупівель від 06.06.2024 щодо припинення зобов’язань за Договором від 22.04.2024 № 270, Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі-АРЗ СП) повідомляє наступне:
Відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватися належним чином до умов договору та у встановлений строк; одностороння відмова від виконання прийнятих на себе зобов'язань згідно до вказівок закону, договору не допускається.
Метою договірних зобов'язань є досягнення їх сторонами певних правових результатів, особливого значення набуває їх виконання.
За Договором від 22.04.2024 № 270 п.1.1. «Постачальник зобов’язується у 2024 році поставити Замовнику товари, зазначені в Специфікації (додаток 1)(далі –Товар), а Замовник-прийняти і оплатити такий товар згідно коду ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник 09210000-4 Мастильні засоби».
п.5.1. Договору «Строк поставки товару з дня підписання Договору до 30.05.2024 року. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки, але в будь- якому випадку до 30.05.2024 року.»
На даний час вищевказані договірні зобов’язання виконані Сторонами в повному обсязі, що підтверджується накладною №1/00000002787 від 25 квітня 2024 року (додається) та платіжною інструкцією № 552 від 26 квітня 2024 року (додається).
Враховуючи вищеописане, відсутня можливість припинити зобов`язання за Договором від 22.04.2024 № 270, адже він був повністю виконаний усіма Сторонами.
Дата публікації звіту:
11.06.2024 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
36a680ff8fb94ae4afbebb1f325ced20
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Олива моторна 5W30, олива моторна 10W40, олива моторна 15W40, олива моторна М8В, олива моторна М10Г2К, мастило АКПП ZF, олива для двотактних двигунів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-11-010084-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7ae992c9fe8c4d28861cc4e8617bd9ac
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 19:20
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Номер:
f6db98650f6c48a3beece25a90543688
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.05.2024 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Олива моторна 5W30, олива моторна 10W40, олива моторна 15W40, олива моторна М8В, олива моторна М10Г2К, мастило АКПП ZF, олива для двотактних двигунів» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-11-010084-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації у розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців).» встановлена вимога про надання листа-згоди з проєктом договору (в довільній формі) та підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4.
В Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС», якого визнано переможцем торгів у складі тендерної пропозиції відсутній підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС» вимогам тендерної документації Замовника?
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
9e957d4d478c41df8e579312a6e4a931
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.05.2024 18:11
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі: Олива, мастила за кодом ДК 021:2015:09210000-4 – Мастильні засоби (номер ID: UA-2023-01-02-003733-a), замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 із змінами, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Обсяг предмету закупівлі: Олива, мастила за кодом ДК 021:2015:09210000-4 – Мастильні засоби (номер ID: UA-2023-01-02-003733-a), було визначено, виходячи річної потреби від керівників підпорядкованих підрозділів на 2024 рік та з врахуванням коригування щодо збільшення планової потреби у 2024 році, враховуючи додаткову кількості придбаної спецтехніки та запланованих робіт/послуг.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено шляхом моніторингу цін у мережі Інтернет та шляхом аналізу отриманих комерційних пропозицій від різних постачальників, виробників товару (додаються). Очікувана вартість закупівлі мастильних засобів включає послуги з доставки товару.
Закупівлю мастильних засобів було заплановано та проведено на очікувану вартість, враховуючи кошти згідно кошторисних призначень (сторінка 2 Розрахунку потреби в коштах - додається).
Технічні характеристики предмета закупівлі: Олива, мастила за кодом ДК 021:2015:09210000-4 – Мастильні засоби (номер ID: UA-2024-03-11-010084-a), обумовлені особливостями транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, вимогами до експлуатації транспортних засобів (засобів малої механізації, агрегатів), та визначено з врахуванням характеристик відповідного товару. Якість товару визначено згідно діючих ТУ, ДСТУ, ГОСТ, ІSO, також було розроблено та затверджено Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (додається), який долучено до Тендерної документації замовника.
Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі https://rv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivl
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС» вимогам тендерної документації Замовника?
У Додатку 1 до тендерної документації у розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників- юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців). у пункті 6, у виразі «Лист-згода з проєктом договору (в довільній формі) та підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4» в результаті копіювання тексту сталась технічна помилка. Малось на увазі надання Учасником листа згоди з проектом договору що представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4. Такої згоди цілком достатньо для подальшого підписання договору в редакції замовника, що власне і відбулось. Також зауважуємо що ця обставина ніяким чином не впливає на ціну пропозиції чи технічні, якісні та кількісні характеристику товару, що закуповувався.
Замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. Результати даного моніторингу замовником прийняті до уваги, з уповноваженими особами проведена відповідна робота. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлену моніторингом технічну помилку та неухильно дотримуватись чинного законодавства України.