• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Олива моторна 5W30, олива моторна 10W40, олива моторна 15W40, олива моторна М8В, олива моторна М10Г2К, мастило АКПП ZF, олива для двотактних двигунів

Завершена

279 366.63 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 396.83 UAH
Номер: 8651d11e74a646deb4e2f074dbae82ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.05.2024 17:36 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 37 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2024 № 37. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-03-11-010084-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 22.04.2024 № 270, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – Замовник) UA-P-2024-03-11-013138-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.03.2024 № 33), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» (в частині правомірності відхилення); тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП ЮКОЙЛ» від 21.03.2024 № 39; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № 6103 (опубліковане 09.04.2024); протокольне рішення уповноваженої особи № 60 від 15.04.2024 про намір укласти договір; Договір від 22.04.2024 № 270; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 23.05.2024, 30.05.2024. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації у розділі 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» встановлена вимога про надання листа-згоди з проєктом договору (в довільній формі) та підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4. В Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС», якого визнано переможцем торгів у складі тендерної пропозиції відсутній підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З огляду на зазначене Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС», в частині, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації. Слід зазначити, що Замовником укладено Договір від 22.04.2024 № 270 на суму 279360,00 гривень. Під час проведення моніторингу на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 30.05.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЛС». Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій учасника ТОВ «СП ЮКОЙЛ» порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 06.06.2024 15:22 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2024 15:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш Висновок, оприлюднений через електронну систему закупівель від 06.06.2024 щодо припинення зобов’язань за Договором від 22.04.2024 № 270, Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі-АРЗ СП) повідомляє наступне: Відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватися належним чином до умов договору та у встановлений строк; одностороння відмова від виконання прийнятих на себе зобов'язань згідно до вказівок закону, договору не допускається. Метою договірних зобов'язань є досягнення їх сторонами певних правових результатів, особливого значення набуває їх виконання. За Договором від 22.04.2024 № 270 п.1.1. «Постачальник зобов’язується у 2024 році поставити Замовнику товари, зазначені в Специфікації (додаток 1)(далі –Товар), а Замовник-прийняти і оплатити такий товар згідно коду ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник 09210000-4 Мастильні засоби». п.5.1. Договору «Строк поставки товару з дня підписання Договору до 30.05.2024 року. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки, але в будь- якому випадку до 30.05.2024 року.» На даний час вищевказані договірні зобов’язання виконані Сторонами в повному обсязі, що підтверджується накладною №1/00000002787 від 25 квітня 2024 року (додається) та платіжною інструкцією № 552 від 26 квітня 2024 року (додається). Враховуючи вищеописане, відсутня можливість припинити зобов`язання за Договором від 22.04.2024 № 270, адже він був повністю виконаний усіма Сторонами.
Дата публікації звіту: 11.06.2024 10:38

Запити/Пояснення