-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
419 967.00
UAH без ПДВ
Номер:
141aa6c5488c4ac7b452cd3b67250d25
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:45 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.06.2024 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-11-008460-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 5, 10, підпункту 4 пункту 13 Особливостей, частини 1 статті 5 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, враховуючи факт виконання сторонами Договору в повному обсязі, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень пунктів 5, 10, підпункту 4 пункту 13 Особливостей, частини 1 статті 5 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір поставки від 08.03.2024 № 71 на суму 547 967,00 грн, укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Брезіцькою Ольгою Борисівною (далі – ФОП Брезіцька О.Б.) (далі – Договір), пояснення надане 21.06.2024 Замовником в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 5, 10 Особливостей здійснив закупівлю та уклав Договір без проведення процедури закупівлі відкриті торги, документально не підтвердив, що існує нагальна потреба у здійсненні вказаної закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання строків для проведення закупівлі обладнання із застосуванням відкритих торгів, як визначено вимогами підпункту 4 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Особливостей (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості) (в редакції від 06.03.2024).
Пунктом 3 Особливостей визначено: замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлю товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Згідно із пунктом 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Особливостей).
Підпункт 4 пункту 13 Особливостей дозволяє Замовникам придбавати товари, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, коли у замовника існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка обов`язково повинна бути належно документально підтверджена. Умовою для здійснення такої закупівлі є виникнення об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення конкурентної процедури закупівлі, наявність нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі та документальне підтвердження неможливості дотриматися строків для проведення відкритих торгів.
Згідно інформації оприлюдненої Замовником в електронній системі, закупівля вказаного обладнання проведена шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, а саме, у Замовника існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
Так, Замовником на запит Держаудитслужби від 19.06.2024 надані пояснення щодо, зокрема, документального підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Замовник зазначив, що закупівля мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів всіх 5-6 класів закладів загальної середньої освіти проведена за рахунок субвенції та коштів місцевих бюджетів на умовах співфінансування.
Згідно довідок про зміни до кошторису на 2024 рік від 20.02.2024 № 14 та № 15, від 08.03.2024 № 19 по коду КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» до спеціального фонду бюджету Замовника на закупівлю телевізійного та аудіовізуального обладнання передбачено надходження освітньої субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету.
Замовником повідомлено, що підставою для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, є недопущення порушення термінів освоєння субвенції, що є об`єктивною обставиною, що унеможливлює дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, а документальним підтвердженням є рішення виконавчого комітету Смолінської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області «Про надання дозволу відділу освіти, культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради на укладання прямих договорів поставки товарно-матеріальних цінностей» від 29.02.2024 № 72 (далі – Рішення № 72).
Рішенням № 72 селищний голова Мазура М. надав дозвіл Замовнику на укладання прямих договорів поставки, керуючись, зокрема, підпунктом 8 статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2023 № 1023 «Питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році», постанови Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1346 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році», розпорядження начальника Кіровоградської ОВА від 06.02.2024 № 91-р «Про використання у 2024 році залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) що утворився на початок року на закупівлю мультимедійного обладнання».
Тому, у Замовника виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка документально підтверджена, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Зважаючи на вищевикладене, проаналізувавши надані Замовником пояснення та надані разом з поясненням документи, установлено наступне.
Положеннями частини 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 57 Бюджетного кодексу України не пізніше 31 грудня поточного бюджетного періоду або останнього дня іншого бюджетного періоду Казначейство України закриває всі рахунки, відкриті у поточному бюджетному періоді для виконання бюджету. На кінець бюджетного періоду Казначейство України зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету та щодо субвенцій із спеціального фонду державного бюджету на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення. У разі відсутності відповідних бюджетних призначень на наступний бюджетний період залишки коштів спеціального фонду перераховуються до загального фонду державного бюджету.
Відповідно до пункту 9 Порядку перерахування міжбюджетних трансферів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.12.2010 № 1132, обсяг субвенцій із державного бюджету, не використаний на кінець бюджетного періоду, перераховують в останній робочий день такого періоду органами казначейства до державного бюджету.
Також, приписами пункту 14.4 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938 визначено, що залишки коштів субвенцій, наданих із загального фонду державного бюджету, не використані на кінець бюджетного періоду, перераховуються в останній робочий день такого періоду органами казначейства до державного бюджету. Залишки коштів субвенцій, наданих із спеціального фонду державного бюджету, на кінець бюджетного періоду органи казначейства зберігають на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення відповідно до вимог статті 57 Бюджетного кодексу України.
Із аналізу вищевказаних нормативних актів, вбачається, що у разі невикористання коштів субвенцій на кінець бюджетного періоду, вони перераховуються в останній робочий день такого періоду органами казначейства до державного бюджету.
Згідно останньої довідки про зміни до кошторису на 2024, станом на 08.03.2024 Замовника в повному обсязі профінансовано для закупівлі вказаного обладнання.
Тому, слід зазначити, що ствердження Замовника, що підставою для проведення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є недопущення порушення термінів освоєння субвенції, що є об`єктивною обставиною, що унеможливлює дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, є безпідставним. Оскільки Замовник з 08.03.2024 до останнього робочого дня поточного бюджетного періоду мав достатньо часу для проведення конкурентної процедури відкриті торги для закупівлі мультимедійного обладнання та використати кошти освітньої субвенції з державного бюджету.
Частина 1 статті 5 Закону передбачає основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія.
Зважаючи на викладене, слід зазначити, що Замовником не дотримано законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для закупівлі товару шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, здійснив закупівлю та уклав Договір без проведення конкурентної процедури, чим порушено вимоги пункту 5, пункту 10, підпункту 4 пункту 13 Особливостей, частини 1 статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
08.07.2024 16:43 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2024 16:43
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
04-11/39/2024пр
Дата відкриття провадження:
13.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
3/392/726/24
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатаим розгляду висновку моніторингу UA-M-2024-06-17-000028. Повідомляємо наступне Замовником здійснено заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи відповідальним особам, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме дотриманням пунктів 5, 10, підпункту 4 пункту 13 Особливостей №1178, частини 1 статті 5 Закону.
Дата публікації звіту:
12.07.2024 11:05
Запити/Пояснення
Номер:
c63bc61ac15346eea5c38a137b5cd19d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи товару «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу-підприємця Шугурову Олену Валентинівну (код ЄДРПОУ 2489906769), з яким укладений договір поставки від 08.03.2024 № 71 (далі – Договір).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, як це передбачено підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, а саме, документальне підтвердження нагальної потреби та об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
Слід зазначити, що замовник повинен документально підтвердити, що для здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, в закупівлі яких виникла нагальна потреба, він не має можливості провести відкриті торги, оскільки нагальна потреба у закупівлі виникла неочікувано та її неможливо було передбачити заздалегідь. Таким документальним підтвердженням можуть бути як внутрішні документи замовника, так і зовнішні документи. При цьому, посилання на введення воєнного стану в Україні, не є належним документальним підтвердженням нагальної потреби та об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
4. Надати інформацію щодо стану виконання та/або не виконання Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5babd9bfbf534e3caa969f2192dbd9f8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2024 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
Питання 3 у запиті про надання пояснення, який оприлюднений 19.06.2024 11:10:18, вважати оприлюдненим помилково.
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи товару «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу-підприємця Брезіцьку О.Б. (код ЄДРПОУ 3254519088), з якою укладений договір поставки від 08.03.2024 № 71 (далі – Договір).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48ec7b16b1174f69863866fb22ff5a29
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 09:42
Опис:
Розподіл коштів державного бюджету на придбання мультимедійного обладнання закладів загальної середньої освіти здійснюється на державному рівні відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2023 року « 1023 «Питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році», від 19 грудня 2023 року № 1346 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році» та розпоряджень начальника обласної військової адміністрації від 26.01.2024р. № 58-р «Про внесення змін до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 21.12.2023 року № 1400-р «Про обласний бюджет Кіровоградської області на 2024 рік». Переліченими вище нормативно – правовими актами було здійснено розподіл коштів на обласні бюджети. Розпорядженням голови Кіровоградської обласної військової адміністрації від 06.02.2024р. № 91-р «Про використання у 2024 році залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), що утворився на початок року на закупівлю мультимедійного обладнання» затверджено порядок використання субвенції. Згідно з вказаним порядком та на підставі листа директора департаменту освіти і науки Кіровоградської ОВА від 07.02.2024р. № 35-12/326/0.35 «Про використання освітньої субвенції» вимагається:
- В термін до 15 лютого 2024р. визначитись з переліком мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів.
- В термін до 15 лютого здійснити розрахунки розподілу субвенції між закладами загальної середньої освіти.
- В термін до 20 лютого 2024 внести зміни до бюджету на 2024 у частині прийняття субвенції та передбачення відповідного співфінансування. Обсяг співфінансування з місцевого бюджету визначається відповідно до 5 Порядку використання субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (за спеціальним фондом державного бюджету) на закупівлю мультимедійного обладнання, затвердженого розпорядженням голови Кіровоградської обласної військової адміністрації від 06.02.2024р. № 91-р «Про використання у 2024 році залишку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), що утворився на початок року на закупівлю мультимедійного обладнання».
Технічні та якісні показники предмета закупівлі визначаються відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом міністерства освіти і науки України від 07.02.2020р. № 143 та типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної та професійної (професійно – технічної) освіти, затвердженого наказом міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 року № 1440.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також аналізу обсягів робіт та інформації про аналогічні закупівлі розміщені на сайті https://prozorro.gov.ua
Комерційна пропозиція, надана ФОП Брезіцька О.Б. була визначена як найбільш економічно вигідною.
На виконання вказаних вище розпоряджень Департаменту освіти і науки та обласної військової адміністрації, відділом освіти, культури, молоді та спорту було подано відповідне клопотання з проханням винести на розгляд чергової сесії Смолінської селищної ради питання щодо внесення змін до бюджету відділу освіти культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради на 2024 рік в частині прийняття коштів субвенції та виділення співфінансування з місцевого бюджету відповідно до згаданого вище порядку використання коштів субвенції. Відповідно зміни було внесено:
- В частині прийняття коштів субвенції – 20.02.2024р.
- В частині виділення співфінансування з місцевого бюджету – 08.03.2024р.
Провівши аналіз ситуації, яка склалась, з метою недопущення порушення в подальшому термінів освоєння субвенції, які вже було частково порушено, відділом освіти культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради було порушено клопотання перед Смолінською селищною радою з проханням розглянути на засіданні виконавчого комітету Смолінської селищної ради питання надання дозволу на здійснення закупівлі шляхом укладання прямого договору. Відповідне рішення було отримано 29.02.2024р. (рішення № 72 від 29.02.2024р.).
Як тільки відділом освіти культури, молоді та спорту Смолінської селищної ради було отримано співфінансування з місцевого бюджету до субвенції в повному обсязі, (08.03.2024р.) та дозвіл на укладання прямого договору, було прийнято рішення про негайне укладання договору на придбання мультимедійного обладнання та направлення відповідного пакету документів до органів ДКСУ.
Станом на сьогоднішній день все обладнання придбане і встановлене в закладах освіти.