• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти «Ромашка» за адресою: Полтавська область, Полтавський район, смт Котельва, вул. Чкалова,19 з добудовою найпростішого укриття для дітей з числа внутрішньо переміщених осіб та дітей громади»(ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)

Завершена

28 143 143.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 715.72 UAH
Номер: aa354652ec594519a52a0500f7f23791
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-09-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 09.12.2024 16:33 - 31.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2024 № 104-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 09.12.2024 № 104-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-03-11-003415-a, 11.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 408-99-53, o_salo@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу управління комунальним майном Котелевської селищної ради (далі – замовник) UA-P-2024-03-11-001413-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 11.03.2024 № 2; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МАРК СТРОЙ» (далі – ТОВ «МАРК СТРОЙ»); протокол уповноваженої особи замовника від 25.03.2024 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2024; договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 04.04.2024 № 35 на суму 26 735 015,38 грн (з ПДВ) з ТОВ «МАРК СТРОЙ»; додаткову угоду № 1 від 04.04.2024 до Договору про закупівлю робіт (договору підряду) № 35 від 04.04.2024; додаткову угоду № 2 від 11.11.2024 до Договору про закупівлю робіт (договору підряду) № 35 від 04.04.2024; відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені 11.12.2024 та 16.12.2024 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 24.12.2024 15:00 - 28.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2024 15:00

Запити/Пояснення