Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Остерської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2024 № 2, вимоги про усунення порушення та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ», протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» від 21.03.2024 № 4, вимогу про усунення невідповідностей та надані документи ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ», протокольне рішення щодо визначення ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.03.2024, договір про закупівлю товару від 08.04.2024 № 109, укладений Замовником з ТОВ «ВІДІ АВЕНЮ», звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений 08.04.2024, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.06.2024 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Період усунення порушень:
11.07.2024 16:22 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 16:22