-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
З метою здійснення дій, спрямованих на запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення централізованих заходів із придбання для територіальних громад області екскаваторів-навантажувачів, в тому числі для збору побутових відходів, відходів, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, будівельних матеріалів (43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Придбання екскаваторів-навантажувачів для забезпечення екологічно безпечного збирання та транспортування побутових відходів, відходів від руйнувань, будівельних матеріалів в Дружківській, Костянтинівській, Краматорській, Лиманській, Слов'янській міських, Андріївській, Іллінівській сільських, Новодонецькій, Олександрівській, Черкаській селищних ТГ Краматорського району Донецької області, Білозерській, Мирноградській, Новогродівській, Покровській, Селидівській міських, Криворізькій, Шахівській сільських, Гродівській, Удачненській селищних ТГ Покровського району Донецької області, Великоновосілківській ТГ Волноваського району Донецької області, 20 одиниць
Завершена
120 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 600 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 3 600 000.00 UAH
Номер:
bf780a74d3004cee9b05b0ec165a1f0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 13:50 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-03-08-006601-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» та ТОВ «Констракшн Машинері», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 16, запити до процедури, вимоги про усунення порушень, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних про позицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 № 19, від 28.03.2024 № 20, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») та товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2024, договір про закупівлю товарів від 05.04.2024 № 8 на суму 118 000 000,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.04.2024.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Учасник торгів ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання вимоги тендерної документації надав гарантійний лист щодо ступеня локалізації виробництва товару віл 19.03.2024 № CML08-19/03/2024R (файл «08. Локалізація.pdf) відповідно до якого виробником екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (комплектація Standart) є «J.C.BAMFORD EXCAVATORS LIMITED» Ltd (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна), із ступенем локалізації 24,26%.
Відповідно до інформації щодо ступеня локалізації виробництва розміщеного на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу за номером ID: 99e1ff42c733450694801db2d124d69b виробником екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (комплектація Standart), що є предметом цієї закупівлі вказано ТОВ «Констракшн Машинері» (код ЄДРПОУ 32828388).
Однак, згідно із наданим ТОВ «Констракшн Машинері» у складі своєї тендерної пропозиції авторизаційним листом від 01.01.2023 № 7927KR177, який є невід’ємною частиною Сертифіката уповноваженого дилера, ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна) є лише уповноваженим дилером з продажу всіх видів техніки компанії JCB, а також має право надання сервісних послуг на території України. При цьому у даному авторизаційному листі вказано, що усі транспортні засоби компанії JCB (техніка, навісне обладнання та запасні частини) вироблені на заводах JCB, Велика Британія, та є стандартним заводським виконанням.
Період усунення порушень:
10.05.2024 11:51 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
09468a3dc3ec4a1bb98688f902383db8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватора-навантажувача (ДК 021:2015 - 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-08-006601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 2 розділу 3 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8117559abf1c4596b305ce14ccdce9fa
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.04.2024 10:57
Опис:
Розглянувши Ваш запит від 25.04.2024 року про надання пояснень, департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації надає інформацію про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеною ії очікуваної вартості у додатках.
Посилання на сторінку вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-ekologiyi-ta-prirodnih-resursiv.
На виконання умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав забезпечення виконання договору (додається).