• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

З метою здійснення дій, спрямованих на запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення централізованих заходів із придбання для територіальних громад області екскаваторів-навантажувачів, в тому числі для збору побутових відходів, відходів, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, будівельних матеріалів (43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)

Придбання екскаваторів-навантажувачів для забезпечення екологічно безпечного збирання та транспортування побутових відходів, відходів від руйнувань, будівельних матеріалів в Дружківській, Костянтинівській, Краматорській, Лиманській, Слов'янській міських, Андріївській, Іллінівській сільських, Новодонецькій, Олександрівській, Черкаській селищних ТГ Краматорського району Донецької області, Білозерській, Мирноградській, Новогродівській, Покровській, Селидівській міських, Криворізькій, Шахівській сільських, Гродівській, Удачненській селищних ТГ Покровського району Донецької області, Великоновосілківській ТГ Волноваського району Донецької області, 20 одиниць

Завершена

120 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 600 000.00 UAH
Номер: bf780a74d3004cee9b05b0ec165a1f0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2024 13:50 - 15.05.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2024-03-08-006601-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» та ТОВ «Констракшн Машинері», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2024 № 16, запити до процедури, вимоги про усунення порушень, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних про позицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 № 19, від 28.03.2024 № 20, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») та товариство з обмеженою відповідальністю «Констракшн Машинері» (далі – ТОВ «Констракшн Машинері»), повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2024, договір про закупівлю товарів від 05.04.2024 № 8 на суму 118 000 000,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.04.2024. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Учасник торгів ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання вимоги тендерної документації надав гарантійний лист щодо ступеня локалізації виробництва товару віл 19.03.2024 № CML08-19/03/2024R (файл «08. Локалізація.pdf) відповідно до якого виробником екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (комплектація Standart) є «J.C.BAMFORD EXCAVATORS LIMITED» Ltd (Велика Британія), комплектування ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна), із ступенем локалізації 24,26%. Відповідно до інформації щодо ступеня локалізації виробництва розміщеного на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу за номером ID: 99e1ff42c733450694801db2d124d69b виробником екскаватора-навантажувача JCB 4CX SITEMASTER (комплектація Standart), що є предметом цієї закупівлі вказано ТОВ «Констракшн Машинері» (код ЄДРПОУ 32828388). Однак, згідно із наданим ТОВ «Констракшн Машинері» у складі своєї тендерної пропозиції авторизаційним листом від 01.01.2023 № 7927KR177, який є невід’ємною частиною Сертифіката уповноваженого дилера, ТОВ «Констракшн Машинері» (Україна) є лише уповноваженим дилером з продажу всіх видів техніки компанії JCB, а також має право надання сервісних послуг на території України. При цьому у даному авторизаційному листі вказано, що усі транспортні засоби компанії JCB (техніка, навісне обладнання та запасні частини) вироблені на заводах JCB, Велика Британія, та є стандартним заводським виконанням.
Період усунення порушень: 10.05.2024 11:51 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 11:51

Запити/Пояснення