-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Brimonidine»; «Magnesium (different salts in combination)»; «Atorvastatin»; «Brinzolamide»; «Valsartan»; «Menadione»; «Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12»; «Choline alfoscerate»; «Choline alfoscerate»; «Bendazol»; «Diphenhydramine»; «Captopril and diuretics»; «Dexketoprofen»; «Ketorolac»; «Caffeine and sodium benzoate»; «Comb drug»; «Pregabalin»; «Citicoline»; «Lysine»; «Ipidacrine»; «Esomeprazole»; «Nefopam»; «Nicotinic acid»; «Procaine»; «Dexamethasone and antiinfectives»; «Octreotide»; «Comb drug»; «Papaverine»; «Pentoxifylline»; «Sodium picosulfate»; «Piracetam»; «Platyphylline»; «Ramipril»; «Meloxicam»; «Arginine aspartate»; «Thioctic acid»; «Tiazotic acid»; «Torasemide»; «Torasemide»; «Citicoline»; «Ceftriaxone, combinations»; «Polymyxin B»; «Comb drug»; «Aztreonam»; «Cefuroxime»; «Edaravone»; «Iron, parenteral preparations»; «Dexketoprofen»; «Urapidil»; «Valsartan and diuretics»; «Sulpiride»; «Mexidol»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Завершена
5 410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 050.00 UAH
Номер:
16d6ef8d2ac14b4c91718cd5679e4643
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2024 00:00
Період моніторингу:
08.04.2024 12:34 - 30.04.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 №26-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.04.2024 №26-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-08-006464-a 08.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.03.2024 № 3366/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ, вимогу про усунення невідповідностей до 27 березня 2024, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 25.03.2024 № 3366/3 та від 27.03.2024 № 3366/5, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024 року, договір від 02.04.2024 № 10547, пояснення Замовника від 12.04.2024 та від 16.04.2024 року.
Період усунення порушень:
17.04.2024 10:50 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
e079ed9f433145c481761e69b8c3dc55
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Brimonidine»; «Magnesium (different salts in combination)»; «Atorvastatin»; «Brinzolamide»; «Valsartan»; «Menadione»; «Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12»; «Choline alfoscerate»; «Choline alfoscerate»; «Bendazol»; «Diphenhydramine»; «Captopril and diuretics»; «Dexketoprofen»; «Ketorolac»; «Caffeine and sodium benzoate»; «Comb drug»; «Pregabalin»; «Citicoline»; «Lysine»; «Ipidacrine»; «Esomeprazole»; «Nefopam»; «Nicotinic acid»; «Procaine»; «Dexamethasone and antiinfectives»; «Octreotide»; «Comb drug»; «Papaverine»; «Pentoxifylline»; «Sodium picosulfate»; «Piracetam»; «Platyphylline»; «Ramipril»; «Meloxicam»; «Arginine aspartate»; «Thioctic acid»; «Tiazotic acid»; «Torasemide»; «Torasemide»; «Citicoline»; «Ceftriaxone, combinations»; «Polymyxin B»; «Comb drug»; «Aztreonam»; «Cefuroxime»; «Edaravone»; «Iron, parenteral preparations»; «Dexketoprofen»; «Urapidil»; «Valsartan and diuretics»; «Sulpiride»; «Mexidol» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-006464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d99fb74a177f4e15878de5da7a7e02b3
Назва:
Поясненнями з додатками
Дата опублікування:
12.04.2024 15:04
Опис:
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-04-09 14:16:33. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.
Номер:
c9dbdc4fcdce4218979ced8ea80a55fd
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Brimonidine»; «Magnesium (different salts in combination)»; «Atorvastatin»; «Brinzolamide»; «Valsartan»; «Menadione»; «Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12»; «Choline alfoscerate»; «Choline alfoscerate»; «Bendazol»; «Diphenhydramine»; «Captopril and diuretics»; «Dexketoprofen»; «Ketorolac»; «Caffeine and sodium benzoate»; «Comb drug»; «Pregabalin»; «Citicoline»; «Lysine»; «Ipidacrine»; «Esomeprazole»; «Nefopam»; «Nicotinic acid»; «Procaine»; «Dexamethasone and antiinfectives»; «Octreotide»; «Comb drug»; «Papaverine»; «Pentoxifylline»; «Sodium picosulfate»; «Piracetam»; «Platyphylline»; «Ramipril»; «Meloxicam»; «Arginine aspartate»; «Thioctic acid»; «Tiazotic acid»; «Torasemide»; «Torasemide»; «Citicoline»; «Ceftriaxone, combinations»; «Polymyxin B»; «Comb drug»; «Aztreonam»; «Cefuroxime»; «Edaravone»; «Iron, parenteral preparations»; «Dexketoprofen»; «Urapidil»; «Valsartan and diuretics»; «Sulpiride»; «Mexidol» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-006464-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чим Ви керувались, оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 27 березня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ надати документи, що підтверджують повноваження Представництва «ЕВЕР Нейро Фарма ГмбХ» в Україні вчиняти дії стосовно видачі гарантійного листа щодо препарату Тахибен р-н д/ін. 25 мг амп. 5 мл №5 виробництва ЕВЕР Нейро Фарма ГмбХ, Австрія, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 4 додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання»)?
Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ ПОДОРОЖНИК СТАНІСЛАВ через те, що учасником не надано документи, що підтверджують повноваження Представництва «ЕВЕР Нейро Фарма ГмбХ» в Україні вчиняти дії стосовно видачі гарантійного листа щодо препарату Тахибен р-н д/ін. 25 мг амп. 5 мл №5 виробництва ЕВЕР Нейро Фарма ГмбХ, Австрія, що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (пункт 4 додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання»)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ee5d377452224c81b5c3090d6e4780a2
Назва:
Поясненнями з додатками
Дата опублікування:
16.04.2024 11:07
Опис:
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-04-15 10:05:06. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.