-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Cтегна курячі «Код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо»
Завершена
1 111 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 559.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 559.00 UAH
Номер:
1e123e2629e547d4893046981638d01a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
25.03.2024 10:56 - 16.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 №21-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-03-08-005454-a 08.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, – порушень, з врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08 березня 2024 №43/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-03-08-005454-a.b, протокольне рішення (протокол) № 43/3 уповноваженої особи від 21.03.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» ТОВ "ГПК-МʼЯСО"), протокольне рішення (протокол) № 43/4 уповноваженої особи від 22.03.2024 (Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо»» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ФОП "МЕЛЬНИК МИРОН ІВАНОВИЧ"), протокольне рішення (протокол) № 43/7 уповноваженої особи від 11.04.2024 (Продовження терміну розгляду тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» до 20 робочих днів), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) № 43/9 уповноваженої особи від 15.04.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» ТОВ "ГПК-МʼЯСО"), відповідь замовника на запит про надання пояснень від 16.04.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №6242-р/пк-пз від 08.04.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГПК-М’ЯСО» від 26.03.2024 № UA-2024-03-08-005454-a.b1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.04.2024 10:48 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
7975b3fb3c3c43f8a417df7368025b30
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
29.03.2024 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2024 01:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.03.2024 №23-з
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2024-03-08-005454-a.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-03-08-005454-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 25 березня 2024 року), прийняте наказом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25 березня 2024 № 21-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Номер:
b634c3f2471945a4be196635f1a69502
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2024 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Cтегна курячі «Код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-005454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ca6d2b0ce4444728a66292e1d66abcdd
Назва:
Поясненнями з додатками
Дата опублікування:
16.04.2024 18:14
Опис:
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міської ради розглянуло Ваш запит від 2024-04-11 16:32:54. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.