• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Cтегна курячі «Код ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо»

Завершена

1 111 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 559.00 UAH
Номер: 1e123e2629e547d4893046981638d01a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.03.2024 10:56 - 16.04.2024 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2024 №21-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.03.2024 №21-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-03-08-005454-a 08.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, – порушень, з врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08 березня 2024 №43/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-03-08-005454-a.b, протокольне рішення (протокол) № 43/3 уповноваженої особи від 21.03.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» ТОВ "ГПК-МʼЯСО"), протокольне рішення (протокол) № 43/4 уповноваженої особи від 22.03.2024 (Розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо»» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю ФОП "МЕЛЬНИК МИРОН ІВАНОВИЧ"), протокольне рішення (протокол) № 43/7 уповноваженої особи від 11.04.2024 (Продовження терміну розгляду тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» до 20 робочих днів), вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) № 43/9 уповноваженої особи від 15.04.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «Стегна курячі «Код ДК021:2015: 15110000-2-М'ясо» ТОВ "ГПК-МʼЯСО"), відповідь замовника на запит про надання пояснень від 16.04.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від №6242-р/пк-пз від 08.04.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГПК-М’ЯСО» від 26.03.2024 № UA-2024-03-08-005454-a.b1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.04.2024 10:48 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2024 10:48

Запити/Пояснення