• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна Лот 1: 50 тис. к-тів Лот 2: 44 тис. к-тів Лот 3: 40 тис. к-тів

Завершена

247 782 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 369 824.00 UAH
Номер: b3708fcdd51047a89fdff2d0f8786fa3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-10-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2024 12:46 - 02.05.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-03-08-004885-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону, розгляду пропозицій ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» (лоти 1,3), ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (лот 2,3), ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» (лот 3), своєчасності укладання договору(-ів) та його(-їх) оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його (-їх) оприлюднення, внесення змін до договору(-ів), дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель визначних статтею 5 Закону. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (далі – ДОТ) від 08.03.2024, запити до процедури, вимогу про усунення порушень, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» (далі – ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС») (Лоти 1, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРМІНКО НОРД» (далі ТОВ «ФАРМІНКО НОРД») (Лот 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС») (Лот 3), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протоколи від 25.03.2024 №25.03.24-5, від 26.03.2024 №26.03.24-18, від 26.03.2024 №26.03.24-19, від 01.04.2024 №01.04.24-1, від 02.04.2024 №02.04.24-8, повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 11.04.2024 № № 126/04-24-РМ (Лоти 1) на загальну суму 80 859 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір 126/04-24-РМ), державний контракт (договір) про закупівлю від 12.04.2024 № 125/04-24-РМ (Лот 2) на суму 67 792 560,00 грн з ПДВ (далі – Договір 125/04-24-РМ), державний контракт (договір) про закупівлю від 11.04.2024 127/04-24-РМ (далі – Договір 127/04-24-РМ), пояснення ДОТ, надані 19.04.2024, 22.04.2024, 25.04.2024 та 30.04.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 03.05.2024 14:29 - 09.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2024 14:29

Запити/Пояснення