-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер:
ce5aa3d41fd64d0ea93faa25ed2507ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:32 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 №27-з
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.06.2024 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-07-012146-a 07.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.03.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2024 (протокол № 67/05.05-09/2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Біцака Андрія Юрійовича, комунального підприємства «Чисте місто» Сумської міської ради, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.03.2024 № 72/05.05-09/2024 та від 21.03.2024 № 74/05.05-09/2024, повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2024, договір від 27.03.2024 № 64-б, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.06.2024.
Період усунення порушень:
24.06.2024 14:02 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
fd8f35188ea345b482556b44bfc85f52
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 09:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-012146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48063396107540718ebc760593116cc0
Назва:
Пояснення на запит.
Дата опублікування:
18.06.2024 14:29
Опис:
Щодо запитання № 1. Відповідно до розпорядження начальника Сумської міської військової адміністрації Сумського району Сумської області «Про проведення загальноміського місячника з благоустрою на території Сумської міської територіальної громади» були визначені заходи загальноміського місячника з благоустрою. З метою закупівлі послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки) працівниками Департаменту інфраструктури міста СМР був проведений моніторинг поточних цін на ринку на відповідні послуги. Також, врахувавши цінову політику попередніх закупівель, проведених замовником та з урахуванням основних прогнозних макропоказників, надісланих листом Мінекономіки від 29.06.2023 № 3011-05/31540-03, відповідно до якого індекс споживчих цін у 2024 році складає 110,8% була визначена очікуванна вартість предмету закупівлі. Обсяг видів відходів (побутових відходів та рослинних відходів) визначався у залежності від об’єму, необхідності вивезення та інших чинників. Якість та порядок надання послуг визначались відповідно до вимог «Правил благоустрою міста Суми» (зі змінами та доповненнями, затверджених рішенням Сумської міської ради від 26 грудня 2014 року № 3853 – МР) та діючим нормативним документам, що стосуються порядку та якості надання таких послуг. Розмір бюджетного призначення передбачений Наказом начальника Сумської міської військової адміністрації № 114-СМР від 25.12.2023.
Щодо запитання № 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dim.smr.gov.ua/obgruntuvannya/.