-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Асфальтобетонна суміш, бетонна суміш, цемент (Лот №1. Асфальтобетонна суміш, Лот №2. Бетонна суміш, цемент), код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: асфальтобетонна суміш, відповідний код – 44113620-7; бетонна суміш, відповідний код – 44114100-3; цемент, відповідний код – 44111200-3
Завершена
2 542 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 172.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 172.00 UAH
Номер:
1f9dff1c3467458abc3a88129e5ac5c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 17:25 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024 № 43-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 10.06.2024 № 43-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
19. UA-2024-03-07-011810-a; 07.03.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства Нетішинської міської ради «Благоустрій» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2024 № 64, Лот 1: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «МВМ-13», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 18.03.2024 № 75, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.03.2024, договір від 25.03.2024 № 52/м; Лот 2: реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Піголь Дмитро Олегович (далі – ФОП Піголь Д.О.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Піголь Д.О., документи, завантажені ФОП Піголь Д.О. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 19.03.2024 № 77, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.03.2024, договір від 25.03.2024 № 53/м; пояснення та документи від 14.06.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.06.2024 11:04 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
778edfe1679a4d6a8c4fb55c9e44752b
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.06.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріли (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-011810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
613c0467c2044861b6337b6ffcb2fad8
Назва:
Поясненян на запит моніторингу ДАСУ
Дата опублікування:
14.06.2024 15:05
Опис:
Пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості на закупівлю Асфальтобетонна суміш, бетонна суміш, цемент (Лот №1. Асфальтобетонна суміш, Лот №2. Бетонна суміш, цемент), код 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: асфальтобетонна суміш, відповідний код – 44113620-7; бетонна суміш, відповідний код – 44114100-3; цемент, відповідний код – 44111200-3; та щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додаються прикріплені інформація та документи).