Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимоги пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесених змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (далі – ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району»), договір про закупівлю від 27.03.2024 № 71 на суму 22 246 266,00 грн (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 18.04.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 4.2. розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника предметом закупівлі є Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 15 Особливостей визначено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Згідно з пунктом 3.9. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» визначено, що лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Абзацом 5 пункту 1 частини першої Закону України «Про благоустрій населених пунктів» встановлено, що вуличнодорожня мережа - призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Проте, Замовник визначив предмет закупівлі з поточного ремонту не за кожним окремим лінійним об'єктом інженернотранспортної інфраструктури, чим порушив вимоги пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708 та пункту 15 Особливостей.
Період усунення порушень:
30.04.2024 16:50 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 16:50
Опис звіту:
Директорові департаменту моніторингу
перевірок закупівель Державної
Аудиторської служби України Київ
Олексію АЛЕКСАНДРОВУ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради щодо усунення порушення законодавства у сфері закупівель від 30.04.2024 стосовно проведеного моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади; Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі), опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA- 2024-03-07-011749-а, повідомляє, що уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель і в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
Голова районної адміністрації Ігор САВКА
Дата публікації звіту:
03.05.2024 12:45