-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали, а саме: придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів
Завершена
416 416.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 082.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 082.08 UAH
Номер:
353834226f274a02a193a7282dbf59d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 17:11 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2024 Одеса № 204
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.10.2024 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-03-07-011351-a 07.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Муніципальний центр екологічної безпеки» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2024 № 23, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм Піклування» (далі – ТОВ «Фарм піклування»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 18.03.2024 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2024, договір від 26.03.2024 № 01-26/03-24, пояснення та документи Замовника, отримані 28.10.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 1 Додатка № 2 до ТД на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» у складі тендерної пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція», в якій у пункті 20 зазначено товар: «шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 2 мл з голкою 0,60 х 30 (23G)» виробником якого є Chirana. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) зазначеного медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet.
Крім того, у формі «Тендерна пропозиція» у пункті 21 учасником ТОВ «Фарм піклування» зазначено товар: «шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 5 мл з голкою 0,70 х 35 (22G)», виробником якого є Chirana. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) зазначеного медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet.
Також у формі «Тендерна пропозиція» у пункті 22 учасником ТОВ «Фарм піклування» зазначено товар: «шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 10 мл з голкою 0,80 х 40 (21G)» виробником якого є Chirana. Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) зазначеного медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» на підтвердження можливості введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) фіксуючій стрічці Copoly 2.5 х 450 см за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту завантажено файл з назвою «Кополи», який містить декларацію про відповідність № 002, завантажену не у повному обсязі, а саме: відсутній Перелік виробів який є Додатком № 1 до цієї декларації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меньшим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фарм піклування» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2024). Водночас зазначених невідповідностей, а саме відсутність у складі тендерної пропозиції копій декларацій або копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на шприц Chirana 2-компонентний Луєр, ін’єкційний одноразового використання: 2 мл з голкою: 0.60 х 30 (23G); 5 мл з голкою 0.70 х 35 (22G); 10 мл з голкою 0.80 х 40 (21G) та Додатка 1 Перелік виробів до декларації про відповідність № 002 на фіксуючу стрічку Copoly 2.5 х 450 см як цього вимагає пункт 1 Додатка № 2 до ТД, Замовником не виявлено.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» вимогам пункту 1 Додатка № 2 до ТД Замовник 28.10.2024 року надав відповідь в який зазначив, зокрема: «У складі тендерної пропозиції Учасник надав форму «Тендерна пропозиція» (далі – Форма), за позиціями 20, 21 і 22 якої Учасник запропонував наступні медичні вироби: - Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 2 мл з голкою 0.60 х 30 (23G) в кількості 15500 штук; Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл з голкою 0.70 х 35 (22G) в кількості 4000 штук; Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 10 мл з голкою 0.80 х 40 (21G) в кількості 2100 штук. Водночас щодо цих медичних виробів виробництва компанії Chirana Учасником не надано документів, що вимагались за пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації. Варто наголосити, що офіційним представником Chirana в Україні Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» (далі – Представника). На офіційному вебсайті за посиланням https://www.mercury-west.com.ua/documents розміщено декларації відповідності на наведене медичне обладнання».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки умовами ТД не визначено альтернативної можливості крім як надання у складі тендерної пропозиції саме завіреної копії декларацій, або копії іншого документу в підтвердження введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Крім того, у ТД Замовника не передбачено умови щодо можливості надання у складі тендерної пропозиції інформації з посиланням на офіційній веб сайт, на якому розміщені декларації щодо відповідності медичного обладнання.
Також стосовно питання наданої у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» декларації про відповідність № 002 не у повному обсязі, а саме: відсутній Перелік виробів, який є Додатком № 1 до цієї декларації, Замовник зазначив, зокрема: «За позицією 11 Форми Учасник запропонував медичний виріб фіксуюча стрічка Copoly 2.5 х 450 см в кількості 500 штук. Наведений медичний виріб виробляє компанія Zhejiang Bangli Medical Products Co., Ltd Китайської Народної Республіки. На виконання вимоги пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав декларацію відповідності № 002 на медичні вироби, в тому числі бинти медичні самофіксуючі, що визначені додатком 1 до цієї декларації. Варто зазначити, що за змістом цієї декларації додаток 1 не визначається як його невід’ємна частина. Тим самим Учасник не зобов’язаний був надавати цей додаток разом із декларацією у складі пропозиції.»
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у завантаженій без Переліку виробів Додаток № 1 до декларації про відповідність № 002 наявна лише загальна назва медичного виробу: Пластир, Набори пластирів першої медичної допомоги, Бинти медичні самофіксуючі. Отже, визначити чи відноситься зазначена декларація про відповідність саме до запропонованої учасником ТОВ «Фарм піклування» фіксуючій стрічці Copoly 2.5 х 450 см немає можливості.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: надання копій декларацій або копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на шприци Chirana 2-компонентний Луєр, ін’єкційний одноразового використання: 2 мл з голкою: 0.60 х 30 (23G); 5 мл з голкою 0.70 х 35 (22G); 10 мл з голкою 0.80 х 40 (21G) та Додатка 1 Перелік виробів до декларації про відповідність № 002 на фіксуючу стрічку Copoly 2.5 х 450 см.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 про надання пояснення щодо питань, які стосуються моніторингу процедури закупівлі, Замовником надані пояснення 28.10.2024 з порушенням строків, а саме на 5 робочий день, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
31.10.2024 17:03 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2024 17:03
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0225/2024/пр
Дата відкриття провадження:
04.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
69c727ed0bd3491b8c128b7d75ae6456
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до пункту 1 Додатка № 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Фарм піклування» (далі – ТОВ «Фарм піклування») вимогам пункту 1 Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником:
відповідно до пункту 20 тендерної пропозиції пропонується до постачання – шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 2 мл з голкою 0,60 х 30 (23G) виробником якого є Chirana, проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet?
відповідно до пункту 21 тендерної пропозиції до постачання пропонується – шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 5 мл з голкою 0,70 х 35 (22G) виробником якого є Chirana, проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet?
відповідно до пункту 22 тендерної пропозиції до постачання пропонується – шприц 2-компонентний, ін’єкційний одноразового використання Луєр, 10 мл з голкою 0,80 х 40 (21G) виробником якого є Chirana, проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» завантажена декларація про відповідність № UA.MD216-19/1 від 05.04.2019 на продукцію виробника Джангсу Кангуа Медікал Еквіпмент Ко.ЛТД. та Сертифікат якості № 2019080030 від 17.03.2020 на продукцію виробника Medic-o-planet?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фарм піклування» вимогам пункту 1 Додатка № 2 до тендерної документації, зокрема, наявність документів підтверджуючих можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а саме на фіксуючу стрічку Copoly 2.5 х 450 см, тоді як у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарм піклування» завантажено декларацію про відповідність № 002, назва файла «кополи», не у повному обсязі, а саме відсутній перелік виробів який є Додатком № 1 до цієї декларації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4b3c68ef9d0c4e26893ab6dac94c2422
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 17:04
Опис:
На виконання запиту Південного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 21.10.2024 Комунальне підприємство «Муніципальний центр екологічної безпеки» Одеської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначені у протоколі, що додається.
Замовник є виконавцем Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин в місті Одесі з 2007 року.
Реалізація Програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі показала свою ефективність. З 2007 року службою відловлено та стерилізовано майже 40 000 безпритульних собак. Моніторинг виконання програм показує поступове зменшення кількості безпритульних тварин. Однак питання перебування безпритульних тварин на території міста Одеси залишаються нині актуальними, оскільки кількість безпритульних тварин на території міста продовжує поповнюватися за рахунок міграції тварин з прилеглих до міста територій.
Реалізація даного напряму Програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі показала свою ефективність. Моніторинг виконання програм показує поступове зменшення кількості безпритульних тварин (собак). Однак, питання перебування безпритульних тварин на території міста Одеси залишаються нині актуальними, оскільки кількість безпритульних тварин на території міста продовжує поповнюватися за рахунок міграції тварин з прилеглих до міста територій, викиданням тварин їх власниками на вулиці міста, а також з урахуванням початку повномасштабного військового вторгнення Російської Федерації у 2022 році на територію України, що призвело до залишення без догляду домашніх тварин під час масштабного покидання містянами своїх домівок.
Результатом цього домашні тварини опинилися на вулицях міста та знову почали збільшувати свою популяцію.
Замовник продовжує здійснювати постійний моніторинг скупчення зграй безпритульних тварин на території міста.
Кабінетом Міністрів України 24 червня 2022 року прийнято постанову №720 «Про затвердження Порядку регулювання чисельності тварин, що не утримуються людиною але перебувають в умовах, повністю або частково створюваних діяльністю людини, та безпритульних тварин, а також їх розміщення на відповідних підприємствах, в установах та організаціях чи повернення до ареалу перебування (місць вилову)». Згідно постанови передбачається проведення щорічної ревакцинації безпритульних тварин. Тому перспективним заходом, з метою недопущення ризику для життя і здоров’я мешканців, є здійснення вилову безпритульних тварин, які стерилізовані та вакциновані від сказу у попередні роки, для проведення їх ревакцинації.
Тому закупівля ліків, медикаментів та перев’язувальних матеріалів забезпечить подальше безперебійне виконання Замовником положень чинного законодавства, Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин, а також завдань, покладених на Замовника, у сфері поводження з безпритульними тваринами.
Закупівля здійснюється з метою виконання пункту 2.4. Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 09 лютого 2022 року № 867-VІІІ та Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» з метою зменшення кількості безпритульних тварин гуманними методами.
У разі не здійснення закупівлі, популяція безпритульних тварин (собак) збільшиться, та призведе до повторного процесу виконання Програми з початку.
Розрахунок очікуваної вартості цієї процедури закупівлі вчинено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
У бюджеті Одеської міської територіальної громади на 2024 рік відповідно до рішення від 24.04.2024р., № 2015-VIII «Про внесення змін до Міської цільвої програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одеси на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 24 лютого 2022 року № 867-VIII», Замовником, визначені видатки бюджету у сумі 295 720,00 грн, за КПКВ 2818330 «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» на виконання заходу «Закупівля медикаментів та перев’язувальних матеріалів» - 295 720,00 грн.
Очікувана вартість – 416 416,00 грн. складає: 295 720,00 грн. – кошти Одеської міської територіальної громади, 120 696,00 грн. – кошти від господарської діяльності, здійсненої Замовником – копія додається. За результатами тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФАРМ ПІКЛУВАННЯ» (далі – Учасник) було укладено договір №01-26/03-24 від 26.03.2024р. на суму 413 755,90 (чотириста тринадцять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять) грн. 90 коп., у т.ч. ПДВ 7% -27 067,78грн., з яких: 294 117,95 – бюджетні кошти, 119638,00 – кошти господарської діяльності.
Станом на 21.10.2024 року договір про закупівлю від 26.03.2024 року № 01-26/03-24 виконано в повному обсязі. Сплата за товар відбулася: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 30 000,00 грн., 22.12.2023р., місцевий бюджет – 95 720,00 грн.(ВН 146 від 10.04.2024р.) - 10.04.2024р., 100 000,00грн. (ВН 246 від 27.05.2024р.) – 27.05.2024р., 98 397,95грн. (ВН 346 від 17.06.2024р.) – 17.06.2024р. в повному обсязі (копії документів додаються).
Потреба здійснення закупівлі визначена також за напрямком діяльності та заходів Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі на 2022-2027 роки зі змінами внесеними згідно Рішення Одеського Міського голови від 24.04.2024 № 2015-VІІІ, що оприлюднено на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням: https://omr.gov.ua/ru/acts/council/190466/.
2. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до Тендерної документації.
До вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Учасник повинен надавати Замовнику товари, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації.
Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності.
Оголошенням про проведення цієї процедури закупівлі та Технічною специфікацією за Додатком 2 до Тендерної документації визначено наступні номенклатурні позиції предмета закупівлі:
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 2 мл з голкою 0.60 х 30 ( 23G) в кількості 15 500 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл з голкою 0.70 х 35 ( 22G ) в кількості 4 000 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 10 мл з голкою 0.80 х 40 ( 21G ) в кількості 2 100 штук.
Наведені медичні вироби виробляє компанія Chirana T/ Injection, s.r.o. Словацька Республіка (далі – Chirana).
За пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, зокрема завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав форму «Тендерна пропозиція» (далі - Форма), за позиціями 20, 21 і 22 якої Учасник запропонував наступні медичні вироби:
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 2 мл з голкою 0.60 х 30 (23G) в кількості 15 500 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл з голкою 0.70 х 35 (22G) в кількості 4 000 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 10 мл з голкою 0.80 х 40 (21G) в кількості 2 100 штук.
Водночас щодо цих медичних виробів виробництва компанії Chirana Учасником не надано документів, що вимагались за пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Варто наголосити, що офіційним представником Chirana в Україні Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» (далі – Представника). На офіційному веб сайті за посиланням https://www.mercury-west.com.ua/documents розміщено декларації відповідності на наведене медичне обладнання, чинні на момент оголошення цієї процедури закупівлі, в тому числі Декларація відповідності № 5 щодо медичних виробів, зокрема наведених, а саме щодо їх відповідності Технічному регламент щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753. Таким чином наведена інформація повністю підтверджує введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) таких медичних виробів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Перевіркою відповідної інформації у відкритому доступі Замовником дотримано як приписи частини 4 статті 22 Закону, так і пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Крім того необхідний сертифікат якості і стерильності № 101/23 щодо наведених вище медичних виробів надано Учасником під час поставки товару Замовнику.
3. Оголошенням про проведення цієї процедури закупівлі та Технічною специфікацією за Додатком 2 до Тендерної документації визначено номенклатурну позицію предмета закупівлі фіксуюча стрічка Copoly 2.5 х 450 см в кількості 500 штук.
За позицією 11 Форми Учасник запропонував медичний виріб фіксуюча стрічка Copoly 2.5 х 450 см в кількості 500 штук.
Наведений медичний виріб виробляє компанія Zhejiang Bangli Medical Products Co., Ltd Китайської Народної Республіки.
На виконання вимоги пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав декларацію відповідності № 002 на медичні вироби, в тому числі бинти медичні самофіксуючі, що визначені додатком 1 до цієї декларації.
Варто зазначити, що за змістом цієї декларації додаток 1 не визначається як його невід’ємна частина. Тим самим Учасник не зобов’язаний був надавати цей додаток разом із декларацією у складі пропозиції.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2023 № 20009-р/пк-пз (закупівлі UA-2023-11-06-006908-a).
Номер:
29979cbdba9a4bf1a9b7cc8e3057ad35
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 17:21
Опис:
На виконання запиту Південного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 21.10.2024 Комунальне підприємство «Муніципальний центр екологічної безпеки» Одеської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначені у протоколі, що додається.
Замовник є виконавцем Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин в місті Одесі з 2007 року.
Реалізація Програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі показала свою ефективність. З 2007 року службою відловлено та стерилізовано майже 40 000 безпритульних собак. Моніторинг виконання програм показує поступове зменшення кількості безпритульних тварин. Однак питання перебування безпритульних тварин на території міста Одеси залишаються нині актуальними, оскільки кількість безпритульних тварин на території міста продовжує поповнюватися за рахунок міграції тварин з прилеглих до міста територій.
Реалізація даного напряму Програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі показала свою ефективність. Моніторинг виконання програм показує поступове зменшення кількості безпритульних тварин (собак). Однак, питання перебування безпритульних тварин на території міста Одеси залишаються нині актуальними, оскільки кількість безпритульних тварин на території міста продовжує поповнюватися за рахунок міграції тварин з прилеглих до міста територій, викиданням тварин їх власниками на вулиці міста, а також з урахуванням початку повномасштабного військового вторгнення Російської Федерації у 2022 році на територію України, що призвело до залишення без догляду домашніх тварин під час масштабного покидання містянами своїх домівок.
Результатом цього домашні тварини опинилися на вулицях міста та знову почали збільшувати свою популяцію.
Замовник продовжує здійснювати постійний моніторинг скупчення зграй безпритульних тварин на території міста.
Кабінетом Міністрів України 24 червня 2022 року прийнято постанову №720 «Про затвердження Порядку регулювання чисельності тварин, що не утримуються людиною але перебувають в умовах, повністю або частково створюваних діяльністю людини, та безпритульних тварин, а також їх розміщення на відповідних підприємствах, в установах та організаціях чи повернення до ареалу перебування (місць вилову)». Згідно постанови передбачається проведення щорічної ревакцинації безпритульних тварин. Тому перспективним заходом, з метою недопущення ризику для життя і здоров’я мешканців, є здійснення вилову безпритульних тварин, які стерилізовані та вакциновані від сказу у попередні роки, для проведення їх ревакцинації.
Тому закупівля ліків, медикаментів та перев’язувальних матеріалів забезпечить подальше безперебійне виконання Замовником положень чинного законодавства, Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин, а також завдань, покладених на Замовника, у сфері поводження з безпритульними тваринами.
Закупівля здійснюється з метою виконання пункту 2.4. Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 09 лютого 2022 року № 867-VІІІ та Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» з метою зменшення кількості безпритульних тварин гуманними методами.
У разі не здійснення закупівлі, популяція безпритульних тварин (собак) збільшиться, та призведе до повторного процесу виконання Програми з початку.
Розрахунок очікуваної вартості цієї процедури закупівлі вчинено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
У бюджеті Одеської міської територіальної громади на 2024 рік відповідно до рішення від 24.04.2024р., № 2015-VIII «Про внесення змін до Міської цільвої програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одеси на 2022-2027 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 24 лютого 2022 року № 867-VIII», Замовником, визначені видатки бюджету у сумі 295 720,00 грн, за КПКВ 2818330 «Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів» на виконання заходу «Закупівля медикаментів та перев’язувальних матеріалів» - 295 720,00 грн.
Очікувана вартість – 416 416,00 грн. складає: 295 720,00 грн. – кошти Одеської міської територіальної громади, 120 696,00 грн. – кошти від господарської діяльності, здійсненої Замовником – копія додається. За результатами тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФАРМ ПІКЛУВАННЯ» (далі – Учасник) було укладено договір №01-26/03-24 від 26.03.2024р. на суму 413 755,90 (чотириста тринадцять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять) грн. 90 коп., у т.ч. ПДВ 7% -27 067,78грн., з яких: 294 117,95 – бюджетні кошти, 119638,00 – кошти господарської діяльності.
Станом на 21.10.2024 року договір про закупівлю від 26.03.2024 року № 01-26/03-24 виконано в повному обсязі. Сплата за товар відбулася: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 119 638.00 грн., місцевий бюджет – 95 720,00 грн.(ВН 146 від 10.04.2024р.) - 10.04.2024р., 100 000,00грн. (ВН 246 від 27.05.2024р.) – 27.05.2024р., 98 397,95грн. (ВН 346 від 17.06.2024р.) – 17.06.2024р. в повному обсязі (копії документів додаються).
Потреба здійснення закупівлі визначена також за напрямком діяльності та заходів Міської цільової програми охорони тваринного світу та регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Одесі на 2022-2027 роки зі змінами внесеними згідно Рішення Одеського Міського голови від 24.04.2024 № 2015-VІІІ, що оприлюднено на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням: https://omr.gov.ua/ru/acts/council/190466/.
2. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно пункту 6 розділу 3 Тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до Тендерної документації.
До вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Учасник повинен надавати Замовнику товари, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації.
Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності.
Оголошенням про проведення цієї процедури закупівлі та Технічною специфікацією за Додатком 2 до Тендерної документації визначено наступні номенклатурні позиції предмета закупівлі:
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 2 мл з голкою 0.60 х 30 ( 23G) в кількості 15 500 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл з голкою 0.70 х 35 ( 22G ) в кількості 4 000 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 10 мл з голкою 0.80 х 40 ( 21G ) в кількості 2 100 штук.
Наведені медичні вироби виробляє компанія Chirana T/ Injection, s.r.o. Словацька Республіка (далі – Chirana).
За пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, зокрема завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав форму «Тендерна пропозиція» (далі - Форма), за позиціями 20, 21 і 22 якої Учасник запропонував наступні медичні вироби:
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 2 мл з голкою 0.60 х 30 (23G) в кількості 15 500 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 5 мл з голкою 0.70 х 35 (22G) в кількості 4 000 штук;
- Шприц Chirana 2-компонентний, Луєр, шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр, 10 мл з голкою 0.80 х 40 (21G) в кількості 2 100 штук.
Водночас щодо цих медичних виробів виробництва компанії Chirana Учасником не надано документів, що вимагались за пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Варто наголосити, що офіційним представником Chirana в Україні Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» (далі – Представника). На офіційному веб сайті за посиланням https://www.mercury-west.com.ua/documents розміщено декларації відповідності на наведене медичне обладнання, чинні на момент оголошення цієї процедури закупівлі, в тому числі Декларація відповідності № 5 щодо медичних виробів, зокрема наведених, а саме щодо їх відповідності Технічному регламент щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753. Таким чином наведена інформація повністю підтверджує введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) таких медичних виробів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.
Перевіркою відповідної інформації у відкритому доступі Замовником дотримано як приписи частини 4 статті 22 Закону, так і пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Крім того необхідний сертифікат якості і стерильності № 101/23 щодо наведених вище медичних виробів надано Учасником під час поставки товару Замовнику.
3. Оголошенням про проведення цієї процедури закупівлі та Технічною специфікацією за Додатком 2 до Тендерної документації визначено номенклатурну позицію предмета закупівлі фіксуюча стрічка Copoly 2.5 х 450 см в кількості 500 штук.
За позицією 11 Форми Учасник запропонував медичний виріб фіксуюча стрічка Copoly 2.5 х 450 см в кількості 500 штук.
Наведений медичний виріб виробляє компанія Zhejiang Bangli Medical Products Co., Ltd Китайської Народної Республіки.
На виконання вимоги пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав декларацію відповідності № 002 на медичні вироби, в тому числі бинти медичні самофіксуючі, що визначені додатком 1 до цієї декларації.
Варто зазначити, що за змістом цієї декларації додаток 1 не визначається як його невід’ємна частина. Тим самим Учасник не зобов’язаний був надавати цей додаток разом із декларацією у складі пропозиції.
Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2023 № 20009-р/пк-пз (закупівлі UA-2023-11-06-006908-a).