• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна металопластикові

Місцезнаходження замовника - 63404, Харківська обл., Чугуївський район, місто Зміїв, вул. Таранівське шосе, будинок 1 Б; Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади), відповідно до пункту 3, частини 4, статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі - передбачений пунктом 10 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%); Замовником НЕ приймається до розгляду тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

1 225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 125.00 UAH
Номер: c34f17de835d4106b5b1ea8aea7530cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.04.2024 16:43 - 30.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2024 № 61 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 61 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2024-03-07-009929-a 07.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ФОП Шахов Анатолій Сергійович; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП Шахов Анатолій Сергійович; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Зміївська центральна районна лікарня» Зміївської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Шахов Анатолій Сергійович, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2024, договір від 27.03.2024 № 2703/2024, пояснення Замовника від 08.04.2024, 12.04.2024 та 15.04.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. В тендерній документації зазначено необхідність дотримуватися вимогам постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 (далі – Постанова №639) (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Однак, Замовником не враховано, що до Постанови №639 було внесено зміни Постановою № 99 від 09.07.2020. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, тобто з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Замовником під час складання тендерної документації не врахував зміни до нормативно-проавових актів, на які містяться посилання в тендерній документації. Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що згідно з частиною 33 статті 1 Закону, технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Згідно з частиною першою статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Так, відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22, статті 23 Закону зазначено в Додатку 3 тендерної документації. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Замовника, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є: Вікно металопластикове - колір білий, ширина профіля не менше 76 мм (5-ти камерна профільна система), не менше класу В, армування профілю – профіль сталевий гнутий 1,5 мм G-подібний. Товщина зовнішньої стінки віконного профілю – не менше 2,5 мм. Приведений опір теплопередачі блоків віконних (профіль, який буде при поставці та склопакет 4i-14ar-4-14ar-4i) 1,040 м2 К/Вт. Фурнітура:Віконна фурнітура AXOR, Roto, WinkHaus, Siegenia або еквівалент. Ручка віконна стандартна біла. В комплектації з вікном анкерні пластини товщиною 1,5 мм. Разом з цим, відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника, Учасник для підтвердження якості та відповідності запропонованого товару та його складових має надати у складі пропозиції один з нижченаведених документів: сертифікат відповідності на блоки віконні згідно ДБН В.2.6-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2020; сертифікат відповідності на фурнітуру для вікон; сертифікат відповідності на склопакети; сертифікат відповідності на профіль для вікон; сертифікат відповідності на профіль сталевий гнутий ; протокол випробувань віконних блоків на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 та ДБН В.2.6-31:2021; протокол випробувань на склопакети, які вказані в технічному завданні; висновок СЕС на блоки віконні; висновок СЕС на фурнітуру для вікон; висновок СЕС на склопакети; висновок СЕС на профіль сталевий гнутий. Слід зазначити, що підтвердження відповідності — видача документа (декларація про відповідність або сертифікат відповідності) на основі рішення, яке приймається після проведення відповідних (необхідних) процедур оцінки відповідності, що довели виконання встановлених вимог. Підтвердження якості (сертифікат якості або паспорт якості) — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Разом з цим, як передбачено вимогами частини п’ятої статті 23 Закону відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником характеристикам можуть підтвердити протоколи випробувань, декларація або сертифікати. Отже, висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, а не відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником. Враховуюче вищевикладене, встановлена в тендерній документації Замовником вимога в частині надання для підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі одного із документів, а саме: сертифікату відповідності на склопакети; протоколу випробувань на склопакети, які вказані в технічному завданні або висновку СЕС на склопакети не забезпечує підтвердження відповідності якості товару вимогам Замовника, та я наслідок є порушенням вимог частини п’ятої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 22.04.2024 21:44 - 07.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2024 21:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень.
Дата публікації звіту: 26.04.2024 20:05

Запити/Пояснення