• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобільні шини (ДК 021:2015: 34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Завершена

541 992.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 709.96 UAH
Номер: 70aa343604ee4a2f86f5a904163b6aa4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 18.06.2024 17:41 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2024 № 37-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-03-07-005592-a 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.03.2024 № 1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Асканія Авто» (далі – ТОВ «Асканія Авто»), вимоги про усунення невідповідностей до 20.03.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № 1 щодо визначення переможцем ТОВ «Асканія Авто», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2024, договір на закупівлю товару від 29.03.2024 № 290324/АШ, укладений Замовником з ТОВ «Асканія Авто», (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 02.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 24.06.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Законодавства встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Замовником 08.03.2024 об 11:30 оприлюднено тендерну документацію «ТД Автомобільні шини» та «Перелік змін», при цьому електронний цифровий підпис Замовником не накладено, чим порушено вимоги абзацу третього пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, відповідно до якого після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Крім цього, Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 11.03.2024 о 9:48 оприлюднено файл «ТД Автомобільні шини зі змінами» та о 9:51 накладено кваліфікований електронний підпис. При цьому, в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації не оприлюднено. На запит Управління, Замовником 24.06.2024 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro надано пояснення, що зміни, зазначені в обох завантажених файлах, ідентичні. Крім цього, Замовник 01.07.2024 в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro пояснив, що 07.03.2024 Замовником було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації додається). З огляду на вищезазначене, Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 08.03.2024 об 11:30 оприлюднено файл «Перелік змін», проте накладено кваліфікований електронний підпис 11.03.2024 о 9:51. Таким чином датою оприлюднення інформації є 11.03.2024 (день накладення ЕЦП), що суперечить вимогам абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, відповідно до яких зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Період усунення порушень: 05.07.2024 10:44 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2024 10:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальником юридичного відділу КП "Чернігівводоканал" було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та направлено її на прослуховування серії навчальних вебінарів для Замовників «Закупівлі на часі», організованими торговельним майданчиком, акредитованим учасником електронної системи публічних закупівель України Prozorro – Zakupivli.Pro та компанією IPSM, що працює у сфері консалтингу закупівель і ланцюга постачання, за участі спікерів: Марина Трепова, Олена Слободяник, Інна Мазняк та інші, для підвищення експертності у закупівлях.
Дата публікації звіту: 15.07.2024 12:03

Запити/Пояснення