-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали (НК 024:2023 –16604 — Рентгенівська трубка (2 200 шт.); НК 024:2023 - 47259 - Шприц для системи ін'єкції контрастної речовини (1 200 шт.))
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
14f7f8ed05ed430ca9457f95bab1d071
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-02-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
03.10.2024 09:14 - 25.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
02.10.2024 № 88-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 02.10.2024 № 88-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
3) UA-2024-03-07-004402-a , яку проводить КНП "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 08 » жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2024 № 139 (зі змінами); тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОНУС-ФАРМ» та ТОВ «НОВОМЕДІКА»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 № 166 та від 20.03.2024 № 168; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20 березня 2024 року; договір про закупівлю товару від 26.03.2024 № 222 та додаткову угоду до нього від 23.08.2024 № 1.
Моніторингом встановлено, що Замовником оголошено про проведення відкритих торгів та оприлюднено тендерну документацію до даної закупівлі 07 березня 2024 об 11:39. Згідно даних електронної системи закупівель, того ж дня Замовником внесено зміни до тендерної документації, а саме до Додатку 2 «Медико-технічні характеристики» до тендерної документації, та опубліковано нову редакцію тендерної документації 07 березня 2024 об 16:01.
Відповідно до пункту 54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Попри це, Змовником не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі переліку змін, що вносяться, чим порушено вимоги пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
08.10.2024 16:33 - 23.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2024 16:33