• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція комплексу будівель Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня №9"за адресою:м.Кам'янське,просп.Аношкіна,72. Коригування»)

Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлді відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма для відновлення України», далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.

Завершена

176 619 089.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 766 190.89 UAH
Номер: e0b13d7772a94ea88c607d9e65fff29c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2024 17:25 - 10.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 18.11.2024 № 169 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 01.11.2024 №003100-18/13683-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 № 169 Витяг з перелікупроцедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 24 UA-2024-03-06-014001-a 06.03.2024 Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-03-06-017297-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол №05-03/24 від 06.03.2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "МЕЙК ПОІНТ ІНЖИНІРИНГ", повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2024, Протокол №10-04 від 12.04.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, договір про закупівлю робіт від 26.04.2024 №15-04/2024 на суму 169 969 868,30 грн з ПДВ, додаткову угоду №1 від 26.04.2024, додаткову угоду №2 від 09.05.2024, додаткову угоду №3 від 16.07.2024, додаткову угоду №4 від 19.07.2024, додаткову угоду №5 від 18.09.2024, додаткову угоду №6 від 25.09.2024, додаткову угоду №7 від 14.10.2024, додаткову угоду №8 від 14.10.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 26.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.11.2024.
Період усунення порушень: 10.12.2024 14:54 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2024 14:54

Запити/Пояснення