• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг комунальної власності у населених пунктах Кролевецької міської територіальної громади Сумської області (грейдерування))

Найменування замовника: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44141907. Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що готуються замовником та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою). Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (кількість та обсяги надання послуг зазначені у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації)). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Конотопський район, Кролевецька міська територіальна громада (місто Кролевець, Алтинівський старостинський округ, Бистрицький старостинський округ, Білогривський старостинський округ, Божківський старостинський округ, Грузчанський старостинський округ, Добротівський старостинський округ, Дубовицький старостинський округ, Камінський старостинський округ, Литвиновицький старостинський округ, Локнянський старостинський округ, Мутинський старостинський округ, Обтівський старостинський округ, Реутинський старостинський округ, Спаський старостинський округ, Тулиголівський старостинський округ, Ярославецький старостинський округ). Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.05.2024

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: c363eb9608b641ea830355d8bb1cafb0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 15.04.2024 17:08 - 07.05.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2024 №17-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 15.04.2024 №17-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-03-06-008564-a 06.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, недотримання принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також порушення вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 06.03.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2024 (протокол № 24), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.03.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «БОРЗНЯНСЬКА ПЕРЕСУВНА ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» (далі – ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК»), «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»), «Торговий дім «Дінастія» (далі – ТОВ «Торговий дім «Дінастія»), вимоги про усунення невідповідностей до 20.03.2024 та до 26.03.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.03.2024 № 28, від 22.03.2024 № 29, від 25.03.2024 № 30, від 26.03.2024 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2024, договір від 05.04.2024 № 15т, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 17.04.2024. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особою Замовника від 21.03.2024 № 28 тендерна пропозиція ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» була відхилена через те, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме через те, що на вимогу про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» завантажені аналогічні договори за 2020 та 2021 роки, які передбачають собою виконання інших видів поточного ремонту доріг із застосуванням іншого виду техніки відмінних від технічних характеристик предмету закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі за підписом керівника та завірену печаткою учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки та додати до довідки завірені підписом та печаткою учасника копії аналогічних договорів у кількості не менше 1-го та акту(ів) наданих послуг до нього (повне виконання умов договору). При цьому, тендерна документація не містить окремих вимог щодо аналогічних договорів, а саме не встановлює вимог щодо виду поточного ремонту та техніки, із застосування якої він був зроблений. На вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 20.03.2024 учасником ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» до електронної системи закупівель у визначений термін завантажено: довідку про виконання аналогічного договору від 19.03.2024 № 56, яка містить інформацію про виконання учасником чотирьох договорів за 2020, 2021 та 2023 роки (предметами договорів є «Поточний ремонт доріг»); договори, що зазначені учасником в довідці про виконання аналогічного договору; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), якими підтверджено виконання умов наданих аналогічних договорів; лист-пояснення від 19.03.2024 № 8, в якому зазначено, що в зв’язку з воєнними діями та воєнним станом ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» на протязі 2022 року здійснювати господарську діяльність не мало можливості. Таким чином, учасник ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у спосіб, визначений додатком 1 тендерної документації Замовника. Отже, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей. При цьому, слід зазначити, що різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «БОРЗНЯНСЬКА ПШМК», яка становить 329 500,00 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «Торговий дім «Дінастія», яка становить 340 000,00 грн з ПДВ, складає 10 500,00 грн з ПДВ. Враховуючи наведене, Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Також, за результатами моніторингу установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.03.2024 № 30 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» встановлено, що учасником не виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме не надано інформацію про необхідні технічні, якісні вимоги та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації. Також, у протоколі зазначено: «Оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель». Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником надано: договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки №№1-4 прямі витрати і загальновиробничі витрати, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості 1 маш. години роботи машин та механізмів (файл «кролевець.pdf», який знаходиться в архівному файлі «Розрахунки.rar»), та не надано підписаний додаток 3 до тендерної документації. Зазначений додаток передбачав лише проставлення підпису учасника та не потребував внесення до нього буд-яких даних. Таким чином, надання учасником підписаного додатку 3 на відповідну вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей не призвело би до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідності.
Період усунення порушень: 25.04.2024 17:26 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2024 17:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення Додатковою угодою № 1/15т від 26 квітня 2024 року договір на закупівлю послуг № 15т від 05 квітня 2024 року достроково розірваний.
Дата публікації звіту: 30.04.2024 16:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: .
Дата публікації: 01.05.2024 13:55

Запити/Пояснення