Матеріали для благоустрою населених пунктів: щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, фракції 40-70 мм
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
4 801 700.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 017.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:10.06.2024 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу:10.06.2024 17:26 - 02.07.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2024 № 43-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 10.06.2024 № 43-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
20. UA-2024-03-06-007442-a; 06.03.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса:Ukraine, Хмельницький
Контактна особа:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.03.2024 № 233, звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 07.03.2024, відповідь Замовника на звернення від 08.03.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.03.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Новосинявський щебеневий завод», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 21.03.2024 № 262, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.03.2024, скаргу до процедури від 25.03.2024 за номером ID: UA-2024-03-06-007442-a.a1, договір про закупівлю від 09.04.2024 № 225, пояснення та документи від 14.06.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:02.07.2024 15:39 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:02.07.2024 15:39
Запити/Пояснення
103723
Номер:13445052aba847719d77d6c398a8dba2
Назва:Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:12.06.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:18.06.2024 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913645
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) +38 (0 38) 276-55-94 pushkar.prozorro@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-007442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
103917
Номер:50c80fd55c41484da90be8a11fff1e5e
Назва:Відповідь ДАСУ
Дата опублікування:14.06.2024 10:32
Автор:КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
03335445
Контактна особа:
Карапка Олена Петрівна +380382641875 olenakp2021@ukr.net
Адреса:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО БУДІВНИЦТВУ, РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДОРІГ
(КП БРЕД)
вул. Ярослава Мудрого, 5, м. Хмельницький, 29009, тел.(0382) 64-18-75,
тел./факс (0382) 64-18-75, 64-18-51, IBAN UA673204780000026003924441562,
e-mail: аsfalt-bred@ukr.net, код ЄДРПОУ 03335445
___________ № ______ На № _________________ від __________
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Наталії БОЛДЕЦЬКІЙ
Пояснення на запит ДАСУ
На Ваш запит від 10.06.2024 року про надання інформації по закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: щебінь гранітний фракції 5-10 мм, фракції 5-20 мм, фракції 20-40 мм, фракції 40-70 мм», код ДК 021: 2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212320-9 - Гранітний щебінь), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-007442-a, повідомляємо на ступне:
По першому питанню:
Замовник здійснює закупівлі відповідно до вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі - Постанова № 1178).
Умови закупівлі та вимоги до предмету закупівлі формуються Замовником з урахуванням вимог Постанови 1178, положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та чинного законодавства України.
Крім того при визначенні розміру витрат, технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник виходив з планових вартісних показників, які розраховувались виходячи з потреби у відповідному товарі у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідного товару.
Також Замовником взято до уваги комерційні пропозиції від потенційних учасників, а саме:
1) ТОВ «Подільська доставка» (Код ЄДРПОУ 38232320) № 01-17/012024 від 17.01.2024р.
2) ТОВ «Спецметалконструкція» (Код ЄДРПОУ 43559313) № 1/08.01.24 від 07.01.2024р.
3) ТОВ «Укртрестінвест» (Код ЄДПРОУ 38482092) № 3 від 09.01.2024р.
Враховуюче вище зазначене, Замовник заклав в очікувану вартість середню ціну на товар з трьох отриманих комерційних пропозицій.
По другому питанню:
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісту:
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни:
38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету;
47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник – КП БРЕД не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відкритих торги за ідентифікатором закупівлі: UA-2024-03-06-007442-a, оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням: https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d0%b1%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%be%d1%83%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d1%8e-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%85-28/
Додатки:
1) Комерційна пропозиція ТОВ «Подільська доставка» (Код ЄДРПОУ 38232320) № 01-17/012024 від 17.01.2024р.
2) Комерційна пропозиція ТОВ «Спецметалконструкція» (Код ЄДРПОУ 43559313) № 1/08.01.24 від 07.01.2024р.
3) Комерційна пропозиція ТОВ «Укртрестінвест» (Код ЄДПРОУ 38482092) № 3 від 09.01.2024р.
Уповноважена особа Олена КАРАПКА