ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція («Реконструкція комплексу будівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, 79А». Коригування 1.)
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлді відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма для відновлення України», далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Завершена
187 990 141.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 879 901.41 UAH
Період моніторингу:04.09.2024 15:08 - 26.09.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:03.09.2024 № 117
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.09.2024 № 117
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-03-06-006965-a
06.03.2024
Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-03-06-0065 додаткову угоду №2 від 09.05.2024,30-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол №04-03/24 від 06.03.2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "МЕЙК ПОІНТ ІНЖИНІРИНГ", повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2024, Протокол №11-04 від 12.04.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, договір про закупівлю робіт від 26.04.2024 №16-04/2024 на суму 183 847 077,29 грн з ПДВ, додаткову угоду №1 від 26.04.2024, додаткову угоду №2 від 09.05.2024, додаткову угоду №3 від 24.07.2024, додаткову угоду №4 від 16.08.2024, додаткову угоду №5 від 18.09.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 13.09.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024.
Період усунення порушень:26.09.2024 17:54 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:26.09.2024 17:54
Запити/Пояснення
109982
Номер:6679683aa4774790a335bd0ab0747068
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:10.09.2024 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:14.09.2024 00:00
51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Закупівля робіт ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція («Реконструкція комплексу будівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, 79А». Коригування 1.) проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлі відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма для відновлення України», далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
При здійсненні закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція («Реконструкція комплексу будівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» за адресою: м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, 79А». Коригування 1.) за № UA-2024-03-06-006965-a було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначені виходячи із потреби Замовника та специфіки предмета закупівлі, ринкових потреб, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації та очікувана вартість визначені відповідно до експертного звіту (позитивний) (додається) щодо розгляду проектної документації на будівництво та НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному вебсайті Кам’янської міської ради за посиланням https://kam.gov.ua/ua/main-mediafunc-osxfile.file/pg/200521992688108_p38_37o/, також, звертаємо Вашу увагу, на те що Замовником було включено закупівлю до річного плану UA-P-2024-03-06-006530-a.
Відповідно до договору від 26.04.2024 №16-04/2024 надаємо виконання переможцем забезпечення договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю і до повного закінчення робіт на об’єкті (додається).
Згідно з проектно-кошторисною документацією виконання робіт було заплановано до кінця 2024 ріку, а саме на 8 місяців, тому Замовником була оголошена закупівля на під очікувану вартість.
Відповідно до ст. 48 Бюджетного КУ розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань є порушенням бюджетного законодавства, у зв’язку з цим замовником було прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди №1. Оскільки, відсутність належного фінансування могло спричинити негативні наслідки для Замовника та підрядника за договором. Також, на виконання вимог встановлених запитом замовнику на пояснення, надаємо документи, що підтверджують відповідні обставини.