-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Завершена
11 055 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 550.00 UAH
Номер:
73075349faca4d5985701a4b22e611f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:25 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23. UA-2024-03-06-005436-a 03.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.03.2024 № б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Актеон»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2024, договір про надання послуг від 25.03.2024 № 187, укладений Замовником з ПП «Актеон» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений 25.03.2024 пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.04.2024.
Період усунення порушень:
14.05.2024 15:57 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
ee7e6a5188a0496f9526c075a2ec74ef
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2024 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)», очікуваною вартістю 11 055 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-005436-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
54d57e09feeb434eaab5cd07888c490a
Назва:
Відповідь Замовника на Запит
Дата опублікування:
29.04.2024 15:14
Опис:
Моніторинг до процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a.
Закупівля здійснювалась на потреби Замовника – комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2024 рік (відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами і доповненнями), а також відповідно до Річного плану, Оголошення про проведення відкритих торгів). Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп.) без ПДВ (звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI).
За результати Відкритих торгів з особливостями було укладено Договір №187 від 15.03.2024 року між КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» та приватним підприємством «Актеон» (ЄДРПОУ – 32549879) на суму 9 254 537 000,50 грн без ПДВ.
В межах здійснення Північним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a, відповідно до наказу №25-3 «Про початок моніторингу закупівель» від 18.04.2024 року комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» надає пояснення на Запит про надання пояснень (інформації, документів), зокрема:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Щодо даного питання повідомляємо наступне:
Замовником 06.03.2024 року опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-005436-a. Очікувана вартість закупівлі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ, відповідно до норм чинного законодавства України.
Предмет закупівлі встановлено з урахуванням вимог Закону, зокрема:
1. Вимога Закону — назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі.
2. Вимога Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» – предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри ЄЗС.
Якісні та технічні характеристики закупівлі були складені у відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю.
Так, враховуючи середню річну кількість пацієнтів лікарні та вимоги наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», робочою групою було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації та семиденне Меню.
На основі проведених розрахунків, враховуючи вартість харчування пацієнтів у 2023 році, індекс інфляції, середню вартість продуктів харчування, оприлюднених на офіційному сайті Державної служби статистики, у вартість одного ліжко-дня, який включає в себе сніданок, обід і вечерю, було закладено 110 грн на одного пацієнта на день. Ціна на послугу щодо забезпечення харчування вказана з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів.
Сумарна кількість пацієнтів в рік на основі підрахунків попереднього року склала 134 000 ліжко-днів. Відповідно, в технічному завданні до Закупівлі було зазначено 100 500 комплектів для 100 500 ліжко-днів, так як умовами тендерної документації передбачено термін надання послуг з 1 квітня 2024 року по 31 грудня 2024 року.
Протокол робочої групи з Додатком (Меню) додається.
При формуванні якісних та технічних характеристик закупівлі робоча група також керувалась фінансовим планом КНП «Тернопільської комунальної міської лікарні №2» (додається).
Крім цього, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робочою групою були враховані наступні законодавчі документи:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Замовником враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Так, відповідно до даної Методики під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником проаналізовано інформацію про ціни на послуги з постачання готової їжі (кейтерингові послуги), яку отримали:
1. з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет;
2. з електронної системи закупівель;
3. з договорів про закупівлю аналогічних послуг іншими медичними закладами за поточний рік, приймали до уваги також останні два роки;
4. шляхом проведення попередніх ринкових консультацій.
З урахуванням вищезазначеного, очікувану вартість закупівлі на 2024 рік встановлено обґрунтовано в сумі – 11 055 000,00 грн (Одинадцять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень, 00 коп) без ПДВ.
Документи, що підтверджують обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, додаються:
1. Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 року №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»;
2. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 року №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»;
3. Фінансовий план КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» на 2024 рік;
4. Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 20.12.2023 року №1745 «Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Тернопільська комунальна міська лікарня №2»;
5. Протокол робочої групи від 04.03.2024 року з Додатком №1 (Меню).