63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км)
Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах.
Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників.
Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату.
Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг.
Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг.
Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання.
Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років.
Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації:
- ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном,
- ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом,
- очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю.
Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення.
Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень.
Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Завершена
709 416 263.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 547 081.31 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:13.06.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:13.06.2025 16:01 - 05.07.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.06.2025 Київ № 170
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби
від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-03-05-013476-a 05.03.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 63) 057-69-34, o.ye.khalaberda@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18, 21 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а у разі неможливості – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13 березня 2024 року № 17 (зі зміною 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА»), вимогу про усунення невідповідностей до 04 квітня 2024 року, протокольні рішення уповноваженої особи від 27 березня 2024 року № 20 та від 04 квітня 2024 року №24, повідомлення про намір укласти договір від 04 квітня 2024 року, договір від 15 квітня 2024 року № 46 на суму 446 909 000 гривень з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 13 серпня 2024 року №46/1/82 до Договору; додаткову угоду від 08 жовтня 2024 року №46/2/97 до Договору; додаткову угоду від 07 листопада 2024 року №46/3/102 до Договору; додаткову угоду від 29 грудня 2024 №46/4/117 до Договору; додаткову угоду від 27 грудня 2024 року №46/5/157 до Договору; додаткову угоду від 19 березня 2025 року №46/6/13 до Договору; пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 23 червня 2025 року та 26 червня 2025 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
В тендерній документації зазначаються відомості про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 3 частини другої статті 22 Закону).
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена Замовником у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 6 (абзац другий підпункту 3.6.3);
- на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника надати послуги по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку № 6 та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 5 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні (абзац третій підпункту 3.6.3).
Відповідно до Додатку №6 до тендерної документації невід’ємними частинами технічного завдання є, в тому числі, підсумкова відомість ресурсів (далі – ПВР) - завантажено окремим файлом.
Також, відповідно до пункту 3 Розділу VI тендерної документації:
- учасник-переможець до моменту укладення договору про закупівлю, визначеного Особливостями, забезпечує погодження договірної ціни (кошторису) вартості робіт (послуг) (абзац п’ятий підпункту 6.3.3);
- договірна ціна згідно з Додатком 29 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами) (далі – Методика), підсумкова відомість ресурсів з кількісними показниками та перелік основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики надаються тільки Переможцем процедури закупівлі у строки, які визначені у пункті 49 Особливостей та з врахуванням п. 6.3.11 цього розділу, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Інші Учасники договірну ціну не надають.(примітка пункту 3 Розділу VI тендерної документації).
Учасник ТОВ ГК «АВТОСТРАДА» на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції надав гарантійні листи від 18 березня 2024 року Вихідні №249/7, №249/5 та 249/5/2 відповідно до яких «стверджує про зобов’язання Учасника надати послуги по предмету закупівлі: «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км)» згідно Додатку № 6 та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 5 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні.», а також Додаток №6 до тендерної документації та ПВР (файл «7.1 Технічне завдання_специфікація (500,8 км) Додаток №6 .pdf»), які за складом робіт, матеріалів, виробів, їх кількості повністю відповідають Додатку 6 до тендерної документації та ПВР, завантаженої у складі тендерної документації.
Також, для забезпечення погодження договірної ціни (кошторису) вартості робіт (послуг) переможцем ТОВ ГК «АВТОСТРАДА» завантажена, зокрема, «Підсумкова відомість ресурсів» (стор. 11-25 файл. ДЦ 500,8 км).
При цьому, під час моніторингу Держаудитслужба виявила відсутність у «Підсумкова відомість ресурсів» інформації в розділі ІІ, зазначеної в ПВР, щодо крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16т в кількості 7,44 маш. год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] в кількості 2563,2 маш. год., трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] в кількості 159,99984 маш. год.
На запит Держуадитслужби від 23 червня 2025 року Замовник в поясненнях, зокрема зазначив: «У договірній ціні переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» була проведена заміна крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16 т в кількості 7,44 маш.год. на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т в кількості 7,44 маш.год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] та трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] на трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.]..».
Також, Держаудитслужбою під час моніторингу виявлено невідповідності в частині:
- зазначені «Середнього розряду ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин» розряд 5,4 (Підсумкова відомість ресурсів) та розряд 5,5 (ПВР до тендерної документації);
- кількості машиногодин зазначених в ПВР до тендерної документації та в Підсумковій відомості ресурсів ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА», а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5м3/хв.
У відповіді з цих питань Замовник 23 травня 2025 року та 26 травня 2025 року надав пояснення, що не спростовують встановлені невідповідності.
Таким чином, пояснення Замовника підтверджують факт відмінності у середньому розряді ланки робітників, зміни техніки та наявність розбіжності в кількісних показниках ресурсів, встановлених ПВР до тендерної документації.
Отже, учасник ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) використав інформацію щодо витрат праці, машин і механізмів та їх кількості, яка не відповідає ПВР та технічному завданню (Додаток 6 до тендерної документації), з умовами якого учасник погодився.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Водночас, відповідно до частини другої пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Отже, за результатами закупівлі між Замовником та переможцем ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» було укладено договір про закупівлю з порушенням вимог 18 Особливостей, що є порушення пункту 21 Особливостей.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Умовами пункту 3 Розділ VI тендерної документації імперативно вимагалось завантаження переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема, перелік основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики.
Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем договірну ціну на відповідність вимог, визначених у пункті 3 цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен повідомити про це Переможця, надіславши відповідного електронного листа на електронну адресу Переможця, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції з переліком усіх невідповідностей та надати час на усунення невідповідностей.
У випадку, якщо протягом 5 робочих днів з дати завантаження Переможцем договірної ціни Замовник не надасть обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається що Замовник погодив договірну ціну.
Після отримання та опрацювання зауважень Замовника щодо невідповідностей, Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника завантажує виправлену договірну ціну на веб-портал Уповноваженого органу.
Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей).
Слід врахувати, що відповідно до умов пункту 3 Розділ VI тендерної документації Договірна ціна згідно Додатку 29 Методики, підсумкова відомість ресурсів з кількісними показниками та перелік основних матеріальних ресурсів згідно з Додатком 28 Методики надаються тільки Переможцем. Інші Учасники договірну ціну не надають.
Проте, переможець ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» не завантажив в електронну систему закупівель перелік основних матеріальних ресурсів згідно з Додатком 28 Методики, що у свою чергу суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На запит від 18 червня 2025 року, щодо виконання вищевказаних вимог, Замовник 23 червня 2025 року надав пояснення «Переможець закупівлі завантажив Договірну ціну згідно Додатку 29 Методики, підсумкову відомість ресурсів з кількісними показниками, та не завантажив перелік основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики, проте переможцем надано перелік основних матеріальних ресурсів, який зазначено у розділі ІІІ «Дорожньо – будівельні матеріали, вироби і комплекти» підсумкової відомості ресурсів, що міститься у файлі «ДЦ 500,8 км.pdf», який завантажено учасником – переможцем в електронну систему закупівель «08» квітня 2024 року».
Період усунення порушень:30.06.2025 17:25 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:30.06.2025 17:25
Оскарження висновку в суді
Опис:Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку
Державної аудиторської служби України
за результатами проведеного моніторингу закупівлі
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км), ідентифікатор закупівлі № UA-2024-03-05-013476-a.
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
14 липня 2025 р. до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 30 червня 2025 р. по процедурі закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км).
Опис звіту:Замовником надаються аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-03-05-013476-а
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-03-05-013476-а, Розділ ІІ. Констатуюча частина п.1 вказано, що учасник ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) використав інформацію щодо витрат праці, машин і механізмів та їх кількості, яка не відповідає ПВР та технічному завданню (Додаток 6 до тендерної документації).
Договірна ціна ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» розрахована з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені згідно відомості обсягів робіт (ВоQ) та технічного завдання (Додаток 6 до тендерної документації).
П.6.3.5. тендерної документації передбачено, що договірна ціна формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для забезпечення погодження договірної ціни (кошторису) вартість робіт (послуг) переможцем ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» завантажена «Підсумкова відомість ресурсів» з урахуванням наявної власної техніки. Така заміна застосована згідно пункту 6.6.4 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», затверджене наказом №424 від 28.12.2018 року Державним агентством автомобільних доріг. Даним пунктом СОУ передбачена можливість при розрахунках вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, внаслідок об'єктивних причин роботи планують виконувати із застосуванням наявних у підрядній організації машин і механізмів, що не передбачені в інвесторській кошторисній документації, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Якщо при такій заміні технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, уточнена ресурсна елементна норма підлягає врахуванню без розробки індивідуальної норми.
Завантажені підсумкові відомості ресурсів носять інформаційний характеру у питанні кількості та видів матеріалів.
Тендерною документацією передбачено перелік вимог до відхилення тендерних пропозицій п.5.3.1 – п 5.3.4.
Договірна ціна є твердою за укрупненими показниками вартості робіт або послуг (далі – УПВ), згідно «Загальних положень» Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерством інфраструктури України від 02.05.2022 року №273 (далі – Правила) та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Міністерством інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року. УПВ включають у себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів, витрати дорожньо-будівельні матеріали, вироби та конструкції (комплекти), загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати, прибуток та які визначаються для одиниці виміру виду роботи, конструктивного елементу.
Згідно Правил (розділу ІV, пункту 3) ціна тендерної пропозиції розраховується з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховуються учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
З огляду на вище вказане, тендерна пропозиція ТОВ «ГК «АВТОСТРАДА» погоджена Замовником у відповідності до чинного законодавства та вимог тендерної документації.
Щодо не завантаження в електронну систему закупівель переліку основних матеріальних ресурсів згідно з Додатком 28 Методики повідомляємо, що Замовником 15.04.2024 р. оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перелік основних матеріальних ресурсів (згідно додатку 28 Методики) як невід’ємну частину договору на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км, що в свою чергу свідчить про дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:24.06.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 i.a.levytska@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км) (код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-05-013476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів),
1. Надати інформацію та відповідні документи (кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо зазначення в оголошенні про закупівлю післяоплати за надані послуги «протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування», а в пункті 4.1. договору від 15.04.2024 №46 – «не пізніше як 5 робочих днів після підписання акту…».
4. Надати пояснення та відповідні документи щодо невідповідності договірної ціни переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам невід’ємної частини технічного завдання додатку №6 до тендерної документації, а саме: підсумкової відомості ресурсів в частині «Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин» розряд 5,5 - завантаженій переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» підсумкової відомості ресурсів, в якій зазначено «Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин» розряд 5,4.
5. Надати пояснення та відповідні документи щодо виконання переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» умов пункту 3 Розділ VI тендерної документації в частині надання шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель переліку основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
136284
Номер:d74d92a9451b440bbcc3a1bb51293832
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:23.06.2025 16:52
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
×
Код ЄДРПОУ:
03451526
Контактна особа:
Удовиченко Петро 380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua
Адреса:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Замовником надаються пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) в межах проведення моніторингу закупівлі «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-05-013476-a).
Питання: 1) Надати інформацію та відповідні документи (кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Пункт 47-1 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу визначає що середньострокове зобов’язання за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг - зобов’язання відповідно до укладених договорів (контрактів) за напрямами використання коштів, визначеними пунктами 1 і 2 частини третьої статті 24-2 цього Кодексу, згідно з яким необхідно здійснити платежі протягом поточного бюджетного періоду та/або середньострокового періоду в межах відповідних бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України, та обсягу коштів державного дорожнього фонду (за такими напрямами), визначеного Бюджетною декларацією та/або програмними документами економічного і соціального розвитку. Витрати передбачені Планом фінансування на 2024 piк за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок залишку коштів, визначеного пунктом 2 статті 36 Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», затвердженого 20.03.2024 по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області. Розмiр бюджетних призначень (витрат) до затвердження планового фінансування у поточному роцi враховує фактичні показники фінансування у попереднiх роках з динамікою зростання видаткiв не менше 25%. Після відкриття річного фінансування, розмір бюджетних призначень (витрат) уточнюється шляхом укладання додаткових угод, виходячи з начальних потреб.
Технiчнi та якiснi характеристики предмета закупiвлi складенi вiдповiдно до потреб Служби вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Житомирськiй областi (далі - Служба вiдновлення у Житомирськiй областi) та норм чинного законодавства, що зазначенi в тендернiй документацiї згiдно дефектного акту. Послуги виконуються в межах виділених фінансових ресурсів згідно з вимогами діючих нормативних актів, в яких зокрема визначено, що якість повинна відповідати П-Г.1-218-113:2009 Технічні правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України, ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, П-Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану, Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198 та іншим державним стандартам України.
Очікувана вартість послуг визначена згідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 та затвердженого дефектного акту від 19.02.2024 року на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км від 19.02.2024 року. Моніторинг поточних цiн на матерiальнi ресурси розміщений на сайті Служби відновлення у Житомирський області за посиланням https://zt.restoration.gov.ua/diialnist/7964/59581.html.
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає 709 416,263 тис. грн. (з ПДВ) (за мінусом витрат Замовника (до витрат Замовника належить Глава 10. Утримання слyжби замовника та iнжинiринговi послуги)). Кошторисна документація затверджена наказом Слyжби вiдновлення у Житомирській області № 49 вiд 05 березня 2024 рокy.
Питання: 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://zt.restoration.gov.ua/diialnist/7968/59603.html.
Питання: 3) Надати пояснення щодо зазначення в оголошенні про закупівлю післяоплати за надані послуги «протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування», а в пункті 4.1. договору від 15.04.2024 №46 – «не пізніше як 5 робочих днів після підписання акту…».
Відповідь: В оголошенні про закупівлю (UA-2024-03-05-013476-a) вказано післяоплату за надані послуги згідно умов пункту 4.8. Договору від 15.04.2024 року № 46 «Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в (УПВ)), форми КБ-3.». Пункт 4.1. Договору від 15.04.2024 року № 46 стосується підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3).
Питання: 4) Надати пояснення та відповідні документи щодо невідповідності договірної ціни переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам невід’ємної частини технічного завдання додатку №6 до тендерної документації, а саме: підсумкової відомості ресурсів в частині «Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин» розряд 5,5 - завантаженій переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» підсумкової відомості ресурсів, в якій зазначено «Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин» розряд 5,4.
Відповідь: Відповідно до п.6.4 Методики, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Згідно «Загальних положень» Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерством інфраструктури України від 02.05.2022 року №273 (далі – Правила), укрупнений показник вартості (УПВ) – показник, виражений в грошових одиницях валюти, який включає в себе витрати на: заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток, який визначається для одиниці виміру виду роботи, конструктивного елементу.
Згідно розділу IV Правил «Стадія визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни» та тендерної документації
1. В договорі про закупівлю дорожніх послуг застосовано твердий кошторис (договірна ціна) за укрупненими показниками вартості робіт.
2. Для визначення ціни тендерної пропозиції замовником було надано відомість обсягів робіт (BoQ) без цін та технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів. За рішенням замовника відомість обсягів робіт було складено за міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт та послуг, CESMM4 міжнародна система вимірювання робіт, стандартний метод вимірювання цивільного будівництва, четверте видання, розроблений Інститутом інженерів будівельників (The Institution of Civil Engineers (ICE)).
3. Ціна тендерної пропозиції розраховано з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені Відомістю обсягів робіт (BoQ). Водночас укрупнені показники вартості робіт розраховані учасником процедури закупівлі на власний розсуд.
4. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків.
Порядок погодження договірної ціни встановлено замовником у тендерній документації процедури закупівлі. Під час погодження договірної ціни документи та обґрунтування розрахунків укрупнених показників вартості не надавалися.
Згідно тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну у форматі PDF, сформовану за результатами аукціону, для погодження із замовником.
З огляду на вищевказане замовник перевірив та погодив договірну ціну за укрупненими показниками вартості (завантажену переможцем) у форматі PDF.
Питання: 5) Надати пояснення та відповідні документи щодо виконання переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» умов пункту 3 Розділ VI тендерної документації в частині надання шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель переліку основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами).
Відповідь: Замовником пунктом 6.3.11. частини 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну у форматі PDF, сформовану за результатами аукціону.
Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем договірну ціну на відповідність вимог, визначених у пункті 3 цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен повідомити про це Переможця, надіславши відповідного електронного листа на електронну адресу Переможця, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції з переліком усіх невідповідностей та надати час на усунення невідповідностей.
У випадку, якщо протягом 5 робочих днів з дати завантаження Переможцем договірної ціни Замовник не надасть обгрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається що Замовник погодив договірну ціну.
Після отримання та опрацювання зауважень Замовника щодо невідповідностей, Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника завантажує виправлену договірну ціну на веб-портал Уповноваженого органу.
Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей).
Приміткою того ж підпункту пункту 3 Розділ VI тендерної документації передбачено, що Договірна ціна згідно Додатку 29 Методики, підсумкова відомість ресурсів з кількісними показниками та перелік основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики надаються тільки Переможцем процедури закупівлі у строки, які визначені у пункті 49 Особливостей та з врахуванням п. 6.3.11 цього розділу, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель
Переможець закупівлі завантажив Договірну ціну згідно Додатку 29 Методики, підсумкову відомість ресурсів з кількісними показниками, та не завантажив перелік основних матеріальних ресурсів згідно Додатку 28 Методики, проте переможцем надано перелік основних матеріальних ресурсів, який зазначено у розділі ІІІ «Дорожньо – будівельні матеріали, вироби і комплекти» підсумкової відомості ресурсів, що міститься у файлі «ДЦ 500,8 км.pdf», який завантажено учасником – переможцем в електронну систему закупівель «08» квітня 2024 року.
Підпунктом 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено виключний перелік підстав, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі (переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення переможця, у зв’язку з неподанням інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами законодавства, та буде не відповідати підпункту 3 пункту 44 Особливостей і буде порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:27.06.2025 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 i.a.levytska@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км) (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-05-013476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 1 Додатку №3, щодо надання документу, що посвідчує право власності (обліку) дорожньої фрези WIRTGEN W200 та машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом СБМ MPA 6.5W, які зазначені учасником у довідці від 04.04.2024 Вихідний №254/21/2 (файл. Довідка про наявність техніки (500,8 км).pdf), враховуючи пункти 24 та 6 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2010, та листа від 15.06.2025 №726 «Про перейменування товариства» (файл. 2.2 Документи про перейменування ТОВ СП АВТОСТРАДА.zip-Лист про перейменування ТОВ СП Автострада.pdf).
2. Пояснення щодо невідповідності кількості машиногодин, зазначених в підсумкових відомостях до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5м3/хв.
3. Пояснення стосовно відсутності у підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» інформації, зазначеної у підсумковій відомості ресурсів до тендерної документації, а саме: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16т в кількості 7,44 маш. год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] в кількості 2563,2 маш. год., трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] в кількості 159,99984 маш. год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
136673
Номер:207ef4ba32a2407eadae4e59a29228e9
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:26.06.2025 11:03
Автор:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
×
Код ЄДРПОУ:
03451526
Контактна особа:
Удовиченко Петро 380673826701 udovychenko.pv@restoration.gov.ua
Адреса:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Замовником надаються пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) в межах проведення моніторингу закупівлі «63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-05-013476-a).
Питання: 1) Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 1 Додатку №3, щодо надання документу, що посвідчує право власності (обліку) дорожньої фрези WIRTGEN W200 та машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом СБМ MPA 6.5W, які зазначені учасником у довідці від 04.04.2024 Вихідний №254/21/2 (файл. Довідка про наявність техніки (500,8 км).pdf), враховуючи пункти 24 та 6 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2010, та листа від 15.06.2025 №726 «Про перейменування товариства» (файл. 2.2 Документи про перейменування ТОВ СП АВТОСТРАДА.zip-Лист про перейменування ТОВ СП Автострада.pdf).
Відповідь: Замовником пунктом 1 Додатку № 3 Тендерної документації, передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) і в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних: оренди (лізингу), суборенди та ін.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- договір(и), укладений(і) з власником, який(і) підтверджує право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг).
Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання учасником тендерної пропозиції для участі у торгах.
У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, 5, а в графі 6 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Вимогами ТД пунктом 1 Додатку №3 було передбачено перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг : Дорожня фреза - не менше 5 одиниць, Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом - не менше 10 одиниць.
Учасником ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» було завантажено довідку від 04.04.2024 Вихідний №254/21/2 (файл. Довідка про наявність техніки (500,8 км).pdf), в якій вказано:
- в пункті 7 - дорожня фреза WIRTGEN W200 (в кількості 7 одиниць), з наданням підтвердження право власності (обліку) (надані Свідоцтва про реєстрацію машини (файл 21.7 фрези. pdf)) ;
- в пункті 9 - машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом (в загальній кількості 14 одиниць), з наданням підтвердження право власності (обліку) (файл 21.9 Ямковий ремонт. pdf)).
Дорожня фреза WIRTGEN W200 є дорожньо-будівельною машиною. Її реєстрація регулюється Постановою КМУ від 8 липня 2009 р. № 694 «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів»
Машина для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом СБМ MPA 6.5W є транспортним засобом. Її реєстрація проводиться на підставі Постанови КМУ 7 вересня 1998 р. № 1388.
Відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 4 березня 2022 р. № 190 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 і від 11 листопада 2009 р. № 1200» пункту 7 «Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов’язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев’яноста днів.».
Отже, ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» (файл. 2.2 Документи про перейменування ТОВ СП АВТОСТРАДА.zip-Лист про перейменування ТОВ СП Автострада.pdf) має право пройти перереєстрацію транспортного засобу після припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях протягом дев’яноста днів.
Учасником ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано вищевказаних механізмів в більшій кількості ніж зазначено в ТД в мінімальному переліку машин та механізмів необхідний для надання учасниками у складі тендерної пропозицію, що підтверджує Учасником можливість надання послуг за предметом закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» відповідає вимогам тендерної документації; учасник відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Питання: 2) Пояснення щодо невідповідності кількості машиногодин, зазначених в підсумкових відомостях до тендерної документації та тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», а саме: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5м3/хв.
Відповідь: Замовником було перевірено та погоджено договірну ціну у форматі PDF, завантажену в електронну систему закупівель переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» на відповідність вимог, визначених у п.3 розділу 6 тендерної документації.
Звертаємо увагу, що компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5м3/хв не являється основним механізмом, а є допоміжним для виконання робіт.
У складі пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано гарантійний лист №249/7 від 18.03.2024 року, який підтверджує зобов’язання Учасника надати послуги по предмету закупівлі: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км) згідно Додатку № 6 та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 5 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні.
Також у складі пропозиції ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» надано лист-згоду №249/6/1 від 18.03.2024 року про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
Таким чином, переможець ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» гарантує виконати у повному обсязі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 500,8 км з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відповідно до наданих гарантійного листа та листа-згоди, згідно вимог тендерної документації та умов проекту договору.
Питання: 3. Пояснення стосовно відсутності у підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» інформації, зазначеної у підсумковій відомості ресурсів до тендерної документації, а саме: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16т в кількості 7,44 маш. год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] в кількості 2563,2 маш. год., трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] в кількості 159,99984 маш. год.
Питання: 3) Пояснення стосовно відсутності у підсумковій відомості ресурсів тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» інформації, зазначеної у підсумковій відомості ресурсів до тендерної документації, а саме: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16т в кількості 7,44 маш. год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] в кількості 2563,2 маш. год., трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] в кількості 159,99984 маш. год.
Відповідь: Замовником було перевірено та погоджено договірну ціну у форматі PDF, завантажену в електронну систему закупівель переможцем ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» на відповідність вимог, визначено у п.3 розділу 6 тендерної документації.
Договірна ціна є твердою за укрупненими показниками вартості робіт або послуг (далі – УПВ), згідно «Загальних положень» Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерством інфраструктури України від 02.05.2022 року №273 (далі – Правила) та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Міністерством інфраструктури України №753 від 07.10.2022 року.
Також, враховуючи п. 3.2 проекту договору, УПВ включають у себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів, витрати дорожньо-будівельні матеріали, вироби та конструкції (комплекти), загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати, прибуток та які визначаються для одиниці виміру виду роботи, конструктивного елементу. Укрупнені показники вартості робіт розраховує Виконавець на власний розсуд, обґрунтування розрахунків УПВ не надаються. Додатково інформуємо, що згідно п.6.6.4 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», затверджене наказом №424 від 28.12.2018 року Державним агентством автомобільних доріг, при розрахунках вартості експлуатації дорожніх машин і механізмів, внаслідок об'єктивних причин роботи планують виконувати із застосуванням наявних у підрядній організації машин і механізмів, що не передбачені в інвесторській кошторисній документації. Якщо при такій заміні технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, уточнена ресурсна елементна норма підлягає врахуванню без розробки індивідуальної норми. У договірній ціні переможця ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» була проведена заміна крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 16 т в кількості 7,44 маш.год. на кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т в кількості 7,44 маш.год., трактори на пневмоколісному ходу, потужністю до 108 кВт [145 к.с.] та трактори на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] на трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.].