• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Устаткування для операційних блоків (Кольпоскоп з відеосистемою; код НК 024:2023:10960 Кольпоскоп, ДК 021:2015:33164100-8 Кольпоскопи)

Завершена

440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Номер: 5e6de5d67f4a4ccc9bdde9038b2025ab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.10.2024 17:57 - 11.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.10.2024 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.10.2024 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-03-05-012255-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Прокоф`єва О.В. встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «08» листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради (далі-Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою протоколом від 05.03.2024 № 133 (далі – ТД), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-інженерний центр «Сканер», тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Прокоф`єва Олександра Володимировича (далі – ФОП Прокоф`єв О.В.), протокол стосовно проведення процедур закупівель від 19.03.2024 № 165, протокол стосовно проведення процедур закупівель від 20.03.2024 № 167, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2024, договір поставки від 27.03.2024 № 226. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. У Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» до ТД, Замовником у пункті 4 «Загальні вимоги» було зазначено вимогу до Учасників закупівлі щодо надання гарантійного листа про забезпечення навчання персоналу Замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації (учасник повинен провести кваліфіковане навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим обладнанням). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Прокоф`єва О.В. відповідний документ, а саме гарантійний лист про забезпечення навчання персоналу замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації – відсутній (як Учасником не надано гарантійний лист на вимогу Замовника). Поряд з цим, відповідна інформація щодо забезпечення навчання персоналу Замовника по користуванню (керуванню) обладнанням за місцем його експлуатації також відсутня, як у листах дистриб’ютора, так і у листах виробника, які були надані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Прокоф`єва О.В. Крім цього, у Додатку 1 до ТД, Замовником у підпункті 2 пункту 1 визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме надати: «Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи». На вказану вимогу, учасником ФОП Прокоф`євим О.В. у складі тендерної пропозиції було надано лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено наступне: «Найменування посади» - ФОП Прокоф`єв О.В., «Кількість працівників» - 1 працівник, «Освіта» - Вища, «Досвід роботи, років» - 14 років. Відповідно до підпункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання). Але, із листа учасника ФОП Прокоф`єва О.В. неможливо встановити, яка саме відповідно до вищої освіти була отримана кваліфікація на вимогу Замовника щодо предмету закупівлі (відповідна інформація щодо здобутих особою компетентностей (результатів навчання) - відсутня). Згідно протоколу стосовно проведення процедур закупівель від 20.03.2024 № 167, учасника ФОП Прокоф`єв О.В. було визнано переможцем даної закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на зазначене, встановлену невідповідність можливо усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, оскільки виправлення встановленої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника ФОП Прокоф`єва О.В. не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 08.11.2024 16:36 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2024 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
Опис: Станом на 12.01.2025 юридична особа Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради знаходиться в стані припинення. Уповноважена особа, яка була відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі UA-2024-03-05-012255-a звільнена з посади 22.07.2024 (лист від 11.11.2024 вих. № 12012).
Дата публікації: 13.01.2025 11:46