-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Труби та Відводи сталеві, безшовні, приварні.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
a5db637a6120422891ebba3220f21107
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 16:36 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 46-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 03.06.2024 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-05-012376-a, 05.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Товариства та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Уманського комунального підприємства «Уманьтеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2024 № 3 (зі змінами); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НКП Дніпро» (далі – ТОВ «НКП Дніпро», Товариство); пояснення Замовника, отримане 11.06.2024 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.03.2024 № 8; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «НКП Дніпро», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 26.03.2024 № 260324; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації встановлено, що Замовник вніс зміни у Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», проте не оприлюднив перелік змін в окремому документі, чим порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 10 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію Товариства не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасник повинен надати оригінал або завірену учасником копію довідки виданої банківською установою, в якій відкрито рахунок учасника, датовану не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою на фірмовому бланку банку за всіма відкритими рахунками.
Товариство у тендерній пропозиції надало довідку про відкриті рахунки, видану АТ «УКРСИББАНК» вих. № 52-1-10-311/285 від 01.03.2024 файл «довідка про відкриті рахунки pdf.», яка видана раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції (16.03.2024), чим не виконало вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, щодо довідки про відкриті рахунки в банку.
Період усунення порушень:
14.06.2024 16:02 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Північного офісу Держаудит служби (Черкаська обл..) від 14 червня 2024 року на надання інформація про усунення порушень при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», за номером UA-2024-03-05-012376-а, повідомляємо:
1. Відповідно до пункту 13.5, 13.6, 13.8 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити за згодою сторін) дію Договору з 20 червня 2024 р.
2. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди.
3. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою решта зобов'язань Сторін, що виникли із зазначеного Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором.
4. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору.
5. Додаткова угода укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Дата публікації звіту:
20.06.2024 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
8079a03f204c425da72eb4134525d21b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-05-012376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) з яких підстав не оприлюднено в окремому документі перелік змін, які були внесені до тендерної документації?
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «НКП Дніпро», що у складі тендерної пропозиції надано довідку, видану АТ «УКРСИББАНК» вих. № 52-1-10-311/285 від 01.03.2024 файл «довідка про відкриті рахунки pdf.», яка не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
40bc457a12854474962858111205f954
Назва:
На виконання Запиту Північного офісу Держаудит служби (Черкаська обл..) від 07 червня 2024 року.
Дата опублікування:
11.06.2024 13:20
Опис:
На виконання Запиту Північного офісу Держаудит служби (Черкаська обл..) від 07 червня 2024 року на
надання пояснення при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», за номером UA-2024-03-05-012376-а :
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних. Очікувана вартість закупівлі визначається як добуток розрахованої ціни за одиницю товару та кількості одиниць товару. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Ця методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон) та має рекомендаційний характер.
Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів коригування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
2) з яких підстав не оприлюднено в окремому документі перелік змін, які були внесені до тендерної документації?
- при оприлюдненні протоколів змін виникла технічна помилка при підписуванні електронним ключем, що призвело до не завантаженості документів.
Відповідно до інструкції на веб-порталі Уповноваженого органу, якщо у замовника відсутня технічна можливість розміщення такого протоколу, то рекомендується його обов’язково скласти та зберегти в паперовому вигляді. Протоколи змін є в наявності, та зберігаються разом з ТД закупівлі в паперовому вигляді.
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «НКП Дніпро», що у складі тендерної пропозиції надано довідку, видану АТ «УКРСИББАНК» вих. № 52-1-10-311/285 від 01.03.2024 файл «довідка про відкриті рахунки pdf.», яка не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
Основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна – 100%. Не відповідність «довідка про відкриті рахунки pdf.» не впливала на вибір переможця закупівлі з найменшою ціною товару.