-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо ( м’ясо свинини (м’якоть без кістки), стегно куряче, філе куряче охолоджене, печінка куряча)
Завершена
584 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 923.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 923.55 UAH
Номер:
4b88353c9060466bbd6300beb2de0697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
25.03.2024 10:55 - 16.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 №21-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-03-05-010443-a 05.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП «БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявленого порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради «Централізована закупівельна організація Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2024 № 32-2024 (далі – ТД) із змінами, перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ", вимогу про усунення невідповідностей до 22.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 22.03.2024 № 38-2024, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2024 року, договір від 28.03.2024 № 50, пояснення Замовника від 04.04.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника складена з порушенням вимог абзацу восьмого пункту 28 та підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
Згідно абзацу п’ятого пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».
Однак, відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Аналогічне порушення допущено Замовником у пункті 11 Додатку 3 до ТД.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпункту 11 пункту 47 Особливостей, що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
05.04.2024 10:20 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2024 10:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов’язання виконано
На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому були здійснені заходи: 1)аналіз змісту виявлених органом фінансового моніторингу невідповідностей тендерної документації вимогам підпункту 11 пункту 47 Особливостей; 2) забезпечення постійного моніторингу змін законодавства у сфері публічних закупівель та врахування їх при складанні тендерної документації у закупівлях; 3)проведення в.о. директора КП «ЦЗО» роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою з проведення закупівель, щодо змін в постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
На підставі проведених вище зазначених заходів, засвідчуємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та гарантуємо в подальшому при складані тендерної документації дотримуватись вимог, враховувати і не упускати всі зміни законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
12.04.2024 13:27
Запити/Пояснення
Номер:
a3058243c5644e7e87aadf7de42db0d9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.04.2024 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо ( м’ясо свинини (м’якоть без кістки), стегно куряче, філе куряче охолоджене, печінка куряча)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-010443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
104fa64dc6764db9a21577e3e4294157
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.04.2024 11:14
Опис:
Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради «Централізована закупівельна організація Івано-Франківської обласної ради» (надалі ЦЗО) організовує і проводить процедури закупівель та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників згідно Рішення Івано-Франківської обласної ради від 31.07.2020 р. № 1511-36/2020.
05 березня 2024 року КП «ЦЗО» було оголошено закупівлю, шляхом відкритих торгів з особливостями - ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо ( м’ясо свинини (м’якоть без кістки), стегно куряче, філе куряче охолоджене, печінка куряча) (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-05-010443-a).
25.03.2024року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було розпочато моніторинг зазначеної процедури закупівлі та опубліковано рішення про початок моніторингу та 01.04.2024 року було розміщено запит щодо надання пояснень:
«1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
У зв’язку із наданим запитом повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості:
Закупівлі для потреб Коломийського геріатричного пансіонату здійснюються на підставі затвердженого кошторису на 2024рік (додається).
Замовник-ініціатор Коломийський геріатричний пансіонат на 2024 рік повинен забезпечити себе необхідною кількістю м’яса з метою забезпечення підопічних м’ясними стравами для цілодобового перебування в даному закладі.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, вирахованої Замовником-ініціатором відповідно до норми харчування згідно постанови КМУ № 324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено визначенням ліжкоднів на 2024 рік.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін на м'ясо укладених договорів з постачальниками розміщених на Prozorro та цін з сайту Мінфін на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Було здійснено аналіз ринкових цін на підставі:
- Інформація з інтернет-ресурсу https://minfin.com.ua/ в якій зазначається ринкова ціна на м’ясо, що є предметом закупівлі (додається);
- Інформація з інтернет-ресурсу Prozorro, з посиланням на кожну закупівлю, в якій зазначається ціна укладених договорів на м’ясо, що є предметом закупівлі (додається);
З приводу другого питання: щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) згідно з п. 4-1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», замовником-ініціатором Коломийський геріатричний пансіонат зазначено власний сайт https://geriat.if.ua/.
Додатки:
- Затверджений кошторис на 2024рік;
- Обгрунтування закупівлі;
- Інформація з інтернет-ресурсу https://minfin.com.ua/ в якій зазначається ринкова ціна на м’ясо, що є предметом закупівлі ;
- Інформація з інтернет-ресурсу Prozorro, з посиланням на кожну закупівлю, в якій зазначається ціна укладених договорів на м’ясо, що є предметом закупівлі;