-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Асфальтобетонні суміші (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44110000-4 – Конструкційні матеріали)
Завершена
10 079 597.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 397.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 397.99 UAH
Номер:
7f55c9e94c7a4b5d94476ccbfba00896
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-15-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2024 00:00
Період моніторингу:
15.05.2024 13:51 - 06.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2024 № 16-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
15.05.2024 №16-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-05-005743-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 01.03.2024 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м.Києва (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.03.2024 №б/н; тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ ІНТЕРРА»; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024; договір про закупівлю від 24.04.2024 №144 на суму 9 657 500,00 гривень; відповідь Замовника на запит від 28.05.2024.
Період усунення порушень:
29.05.2024 16:51 - 04.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
d42fbe1b219244228877374141b503cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Асфальтобетонні суміші (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-05-005743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів щодо виконання ТОВ «АБЗ ІНТЕРРА» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
90d6760407104ae7ac8539f736e04720
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.05.2024 17:40
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 23.05.2023р. в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Асфальтобетонні суміші (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44110000-4 – Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-05-005743-a) повідомляє наступне.
1) Щодо інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень.
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до затвердженого плану використання бюджетних коштів ШЕУ Дарницького району на 2024 рік від 28.12.2023, погодженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах коштів на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю у розмірі 55 896 399,00 грн., враховуючи види та обсяги робіт з поточного ремонту, затверджені наказом Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 30.01.2024 року №Н-24 «Про поточний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2024 рік» для ШЕУ Дарницького району, які Підприємство планує виконувати господарським способом.
Розмір фінансування за рахунок коштів підприємства визначено на підставі планових обсягів робіт, які підприємство планує виконувати в 2024 році на підставі підрядних договорів з іншими організаціями.
2) Щодо інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При визначенні технічних та якісних характеристик Підприємство керувалось відповідними нормами, стандартами та наказами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами), ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами».
З урахуванням вищевказаних норм та стандартів Підприємством розраховано відповідну кількість необхідних асфальтобетонних сумішей за номенклатурою та марками для виконання робіт з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Дарницького району м. Києва.
3) Щодо інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких визначено очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено уповноваженою особою з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. До зазначеного розрахунку були включені ціни на марки асфальтобетонних сумішей, закупівля яких здійснюється Підприємством, зазначені у прайсах, розміщених на офіційних сайтах виробників товару (додаються до пояснень). Приймаючи до уваги те, що прайсові ціни не включають вартість доставки товару на об’єкти Підприємства, замовником на підставі комерційних пропозицій (додаються до пояснень) було проаналізовано вартість доставки.
На підставі зазначених вище даних було обчислено середньоарифметичний показник ціни по кожному виду суміші, з урахуванням вартості доставки товару на об’єкти Підприємства, та загальна очікувана вартість закупівлі сумішей.
4) Щодо інформації та копій підтверджуючих документів щодо виконання ТОВ «АБЗ ІНТЕРРА» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю
На підтвердження виконання ТОВ «АБЗ ІНТЕРРА» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю надаємо наступні документи:
- договір забезпечення виконання договору;
- виписка по рахунку з інформацією про оплату забезпечення;
- копія платіжної інструкції.
Додатки:
- план використання бюджетних коштів ШЕУ Дарницького району на 2024 рік від 28.12.2023;
- наказ Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 30.01.2024 року №Н-24 «Про поточний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2024 рік»;
- службова записка виконавця робіт Гвоздя О.;
- прайси виробників товару;
- комерційні пропозиції на вартість доставки;
- договір забезпечення виконання договору;
- виписка по рахунку з інформацією про оплату забезпечення;
- копія платіжної інструкції.