-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18)
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер:
fdacd0da21dd4e049548b4e6541cd322
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-01-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
01.04.2024 15:44 - 23.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 Одеса № 74
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 01.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2024 № 74
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2024-03-05-004016-a 05.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 14 Особливостей та пункту 4 частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дитяча міська поліклініка № 6» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2024, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.03.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.03.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.03.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2024, договір від 21.03.2024 № 2005, пояснення Замовника отримані 09.04.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас відповідно до вимог пункту 4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
В оприлюдненому Замовником річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2024-03-05-003967-a зазначено, що розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 000 000,00 грн, при цьому, джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет: 7 000 000,00 грн.
Проте на порушення вимог абзацу 1 пункту 14 Особливостей та пункту 4 частини 2 статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2024-03-05-003967-a відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У пункті 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів. Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку з усією інформацією, що вимагає замовник, в якій підтверджує наявність працівників, які будуть залучатися до постачання товару та документи, що підтверджують статус таких працівників на підприємстві, накази, штатний розпис тощо.
Учасник ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 11.03.2024 № 04/11032024, в якій повідомляє про наявність 7 (семи) працівників, які будуть залучатися до постачання товарів, а саме: генерального директора Лозовської Б.М., виконавчого директора Мороз В.А., завідувача аптечного закладу Великоцької Н.В., провізора, уповноваженої особи Жук І.В., комплектувальника товарів Гоцацюк О.В., бухгалтера Яковина І.П. та водія Ковалевського Б.М.
Також учасник ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції на підтвердження статусу таких працівників на підприємстві, надав накази про прийом на роботу працівників.
Проте учасником ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції не надано документи (накази, штатний розпис тощо), що підтверджують статус працівників на підприємстві, які зазначені довідці від 11.03.2024 № 04/11032024 та будуть залучені до постачання товарів, зокрема: на завідувача аптечного закладу Великоцьку Н.В. та на водія Ковалевського Б.М, що не відповідає вимогам пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.04.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Апофарм» вимогам пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до ТД, Замовник 09.04.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, що не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки Замовник у пункті 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до ТД вимагав надання довідки, в якій учасник підтверджує наявність працівників, які будуть залучатися до постачання товару та документи, що підтверджують статус таких працівників на підприємстві (накази, штатний розпис тощо).
Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
У підпункті 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до ТД Замовником визначено перелік іншої інформації, яку необхідно надати учаснику у складі тендерної пропозиції, а саме:
копію документу (ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів)
статут із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Учасник ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції надав: протокол загальних зборів Засновників ТОВ «Апофарм» від 25.12.2014 № 1, наказ від 26.12.2014 № 1, статут, який затверджений протоколом загальних зборів Засновників ТОВ «Апофарм» від 12.12.2019 №12/12, лист від 11.03.2024 № 06/11032024 про код доступу до статуту.
Проте учасником ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції завантажено статут з неякісним зображенням сторінок (відсутні окремі пункти статуту) та відповідно статут не є чітким та розбірливим для читання, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 04.04.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Апофарм» вимогам підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до ТД, Замовник 09.04.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що статут учасника вимагався у тендерній документації для перевірки правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції. Ця інформація розміщена у статті 11 статуту учасника та містить інформацію, що виконавчий орган Товариства це генеральний та виконавчий директор. Тобто, Замовник перевірив інформацію, надану учасником, що Мороз Віра Андріївна – виконавчий директор, має право підписання цінової пропозиції та договору за результатами цієї закупівлі. Крім того учасником закупівлі надана довідка, що доступ до статуту знаходиться на порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/freesearch:434146202070.
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки учасником ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції завантажено статут, який є не чітким та розбірливим для читання, а код доступу до статуту, що зазначений у листі від 11.03.2024 № 06/11032024 не відображає статут на порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/freesearch:434146202070.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
16.04.2024 17:37 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2024 17:37
Оскарження висновку в суді
Опис:
Квитанція № 951011
про доставку документів до зареєстрованого Електронного кабінету
Користувача ЄСІТС
Дата, час доставки: 25.04.2024 10:49
Кому доставлено: Юридична особа,
ЄДРПОУ: 40477150,
Назва: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Від кого доставлено: Фізична особа,
РНОКПП: 2655401511,
ПІБ: ЮДІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ
Справа №: 420/12855/24 від 25.04.2024
Дата публікації:
26.04.2024 19:44
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
d7bc85c506714161ac082e85f9a483dc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм») вимогам підпункту 1 пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи (накази, штатний розпис тощо), що підтверджують статус працівників, які зазначені в довідці, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів, від 11.03.2024 № 04/11032024 на завідувача аптечного закладу Великоцьку Н.В. та на водія Ковалевського Б.М.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» вимогам підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено статут з неякісним зображенням сторінок (відсутні окремі пункти статуту) та відповідно статут не є чітким та розбірливим для читання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f73ab228cc374f22ac542d967f35f97b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 21:35
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Південного офісу Держаудитслужби
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-05-004016-a
Щодо питання 1
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Замовником була застосована інформація щодо ціни товару, розташованому у відкритому джерелі, а саме:
При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства охорони здоров’я від 18.08.2014 (зі змінами) № 574 «Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення». Задекларована ціна препарату 3740,33 грн. Очікувана вартість закупівлі 7000000 (сім мільйонів гривень).
Предмет закупівлі Од.
виміру Кількість
товару Ціна МОЗ (Реєстрація від 14.02.2024) Ціна без ПДВ (ціна МОЗ +10%), грн Ціна з ПДВ, грн Очікувана вартість закупівлі, грн
Препарат «Гардасил» 0,5 мл № 1 (шприц) уп 1590 3740,33 4114,36 4402,37 7 000 000,00
Щодо питання 1 (подовження)
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 15.11.2018 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 15.11.2018 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Проте, напередодні оголошення процедури, Замовник звернувся до Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради про погодження проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція (Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18). Цього ж дня Департаментом охорони здоров’я Одеської міської ради погоджено розрахунок очікуваної вартості.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/gorzdrav/.
Щодо питання 2
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм») вимогам підпункту 1 пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи (накази, штатний розпис тощо), що підтверджують статус працівників, які зазначені в довідці, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів, від 11.03.2024 № 04/11032024 на завідувача аптечного закладу Великоцьку Н.В. та на водія Ковалевського Б.М.
Замовником перевірена наявність наказів про прийняття на роботу усіх працівників, що вказані у довідці від 11.03.2024 № 04/11032024.
Згідно наказів про прийняття на роботу від 13.01.2020 року № 19-к прізвище та ім’я по батькові працівника - Великоцька Наталія Леонідівна, тому вірно було б вказати Великоцька Н.Л.
Щодо водія, слід зазначити, що в копії наказу від 31.10.2022 року № 42-к, наданої Учасником зазначено - Ковалевський Микола Борисович, тому вірно було б вказати Ковалевський М.Б.
З’ясовано, що Учасником допущено технічну помилку щодо завскладу Великоцької Н.Л. та водія Ковалевського М.Б.
Проте, помилки були допущені лише в ініціалах вказаних працівників. Це підпадає під формальні описки/помилки, перелік яких затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «Помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
2. Також доводимо до Вашого відому, що положення тендерної документації не передбачали надання документального підтвердження на всіх працівників, вказаних у довідці, тому наявність вірної інформації щодо хоча б двох працівників, залучених від підприємства вже є достатнім для виконання вимог тендерної документації.
Тому, у даному випадку, доцільно вести мову про формальні помилки, а зважаючи на відсутність в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердних документів на всіх працівників, вказаних у довідці, то вказаний недолік є несуттєвою помилкою, допущення якої згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не призводить до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Щодо питання 3
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» вимогам підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено статут з неякісним зображенням сторінок (відсутні окремі пункти статуту) та відповідно статут не є чітким та розбірливим для читання.
Наданий учасником Статут відповідає вимогам тендерної документації, оскільки завантажений в цілому у копії посвідченої нотаріально. Тобто, Замовник закупівлі мав змогу переконатись в наявності такого документу в Учасника закупівлі та визначити положення, які саме мав перевірити.
Статут Учасника вимагався у тендерній документації для перевірки правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції. Ця інформація розміщена у статті 11 Статуту Учасника та містить інформацію, що виконавчий орган Товариства це генеральний та виконавчий директор. Тобто, Замовник перевірив інформацію, надану Учасником, що Мороз Віра Андріївна – виконавчий директор, має право підписання цінової пропозиції та договору за результатами цієї закупівлі.
Крім того Учасником закупівлі надана довідка, що доступ до Статуту знаходиться на порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/freesearch:434146202070.