-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціалізовані навчальні класи для підготовки фахівців, ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
3 204 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 021.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 021.00 UAH
Номер:
cebf1549fe8b463ca94215b6c6af0552
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-01-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
01.04.2024 17:56 - 23.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2024 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
01.04.2024 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-04-008424-a, 04.03.2024, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1275 встановлено порушення п. 1, п. 14 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922, пп. 1 п. 8 Особливостей № 1275 та п. 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону № 922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2024 № 6, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.03.2024 об 15:31; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2024 № 6 (зі змінами), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.03.2024 об 11:50; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.03.2024 об 11:50; тендерну пропозицію учасника ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 18.03.2024 № 8; повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2024; договір про закупівлю товарів від 28.03.2024 № 15; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 03.04.2024 та 04.04.2024 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям № 1275 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме п.1 ч. 2, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та пп. 1 п. 8 Особливостей № 1275 з огляду на наступне.
Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно з абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно пп. 1 п. 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів, зокрема, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834) (далі – Постанова № 1178, Особливості).
При цьому, в п. 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абз. 8 пп. 1 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ 5 «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» п. 2 «Інша інформація» зазначено: «…У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь проживає на території України на законних підставах або юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь…» та п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій») зазначено: «…є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)…».
Отже, на дату проведення процедури закупівлі № UA-2024-03-04-008424-a (04.03.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02.04.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 03.04.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що на момент підготовки тендерної документації та оголошення закупівлі замовник керувався положенням Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275, де встановлено обмеження щодо здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також на здійснення закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. В переліку заборонених до участі не передбачені суб’єкти, пов’язані з Ісламською Республікою Іран.
Також, моніторингом даного питання встановлено, що в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у п. 44 Особливостей» вказано підстави, щодо яких замовник приймає рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Тоді як, на дату проведення вищевказаної закупівлі (04.03.2024) чинна редакція Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 містить вищезазначену інформацію в п. 47.
Абзацом 1 п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.04.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 04.04.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що це було результатом механічної помилки, яка була виявлена уже після завершення відкритих торгів.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником з порушенням п.1 ч. 2 ст. 22, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Постанови № 1178.
Згідно п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону № 922 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно п. 14 ч. 2. ст. 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначається, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
У оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-03-04-008424-a, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2024 23:00, тоді як у тендерній документації затвердженій протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2024 № 6 (зі змінами), оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05.03.2024 об 11:50 (п. 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції») зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: _____.03.2024 до 00:00», що не відповідає інформації оголошення.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.04.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 04.04.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив: «Що стосується невказаної дати у пункті «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції», то оскільки відкриті торги по даній закупівлі здійснювалися за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, то остаточно строк закінчення подання тендерних пропозицій було вказано безпосередньо у системі закупівель Prozorro, в процесі оголошення відкритих торгів».
Таким чином, замовником при складанні тендерної документації порушено п. 14 ч. 2. ст. 22 Закону № 922 в частині не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
12.04.2024 15:10 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок за результатами моніторингу (UA-M-2024-04-01-000040)
Дата публікації звіту:
28.05.2024 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
9c983960061644d196a1caadb3fec3ae
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2024 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?;
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4bd9915b0ab34d4581c9643cb36f57a4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.04.2024 16:26
Опис:
На запит про надання пояснень №1 від 2.04.2024 9:45 (до моніторингу UA-M-2024-04-01-000040):
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, в зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, розміщено одночасно з оприлюдненням оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro. Також надається на вимогу постачальника чи іншого суб’єкта публічних закупівель (Додаток 1).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовані на основі оптимального переліку вимог до техніки, що буде використовуватися в навчальному процесі та її сумісності з наявними технічними засобами. Проведено аналіз запропонованих на ринку ноутбуків та їх характеристик. Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на основі комерційних пропозицій постачальників. За основу визначення очікуваної вартості закупівлі обрано мінімальну ціну з запропонованих комерційними пропозиціями (Додаток 2).»
До відповіді надаємо Протокол Уповноваженої особи №10 з додатками та Обгрунтування
Номер:
5cfda9ed8625467e8d437305a14edd69
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2024 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- моніторингом встановлено, що п. 2 «Інша інформація» та п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Так, згідно п. 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації замовник зазначив, що самостійно перевіряє інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, має належність до учасник у складі тендерної пропозиції має надати перелік відповідних документів Російської Федерації / Республіки Білорусь, серед яких належність до Ісламської Республіки Іран замовником не перебачена. Також в п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовник передбачає перелік підстав щодо відхилення пропозицій учасників, які мають належність до Російської Федерації/Республіки Білорусь, однак серед таких відсутні підстави для відхилення учасників, які можуть мати належність до РБ Ісламської Республіки Іран. Натомість, на дату проведення вищевказаної закупівлі (04.03.2024 р.) чинна редакція Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 р., викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з РФ / РБ Ісламської Республіки Іран. Отже, з огляду на вищевикладені обставини наявні ознаки порушення частин 2, 3 статті 22 Закону, п.28 Особливостей.
Проте, в п. 2 та в п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Поясніть вищезазначене.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f54a2a174ded40768e8b1d8d8e7d49ce
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.04.2024 16:29
Опис:
На запит про надання пояснень №2 від 2.04.2024 10:57 (моніторинг UA-M-2024-04-01-000040):
На момент підготовки тендерної документації та оголошення закупівлі замовник керувався положенням Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275, де встановлено обмеження щодо здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, а також на здійснення закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. В переліку заборонених до участі не передбачені суб’єкти, пов’язані з Ісламською Республікою Іран.
Учасник ПП «Інфол-Сервіс», з яким підписано договір, зареєстроване в Україні. Засновником підприємства є Бєлов Костянтин Львович, що є громадянином України. На підтвердження даних учасником надана довідка та копії реєстраційних документів в складі документів до тендерної пропозиції.
Проте зміни, що включені до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, будуть враховані при підготовці тендерної документації наступних закупівель.
До відповіді надаємо Протокол Уповноваженої особи №10
Номер:
e7fad4bcd1ed49e78ad235c383c5ce19
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3204200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-008424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- чому в тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації) «Підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей» підстави, щодо яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, замовником здійснено посилання на пункт 44 Особливостей, тоді як на дату проведення вищевказаної закупівлі (04.03.2024) чинна редакція Постанови № 1178 зі змінами від 13.02.2024 вищезазначена інформація міститься в пункті 47 Особливостей? Поясніть вказане;
- чому в тендерній документації пункт 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» містить інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає кінцевому строку подання тендерних пропозицій, який зазначений в оголошенні. Поясніть вказане;
- згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) учасник надає копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 50001:2020 англійською мовою та їх нотаріально завірені переклади. Згідно з пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділом 1 «Загальні положення»: «…У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, що завіряється нотаріально…».
Учасник ПП «ІНФОЛ-СЕРВІС» в складі своєї пропозиції надає нотаріально завірені переклади сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 50001:2020 не в повному обсязі. З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5b1ba69f39314bbc8cfb9e8dc9f73e1e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.04.2024 16:56
Опис:
На запит про надання пояснень №3 від 3.04.2024 14:40:
3.1. На ваш запит щодо невірно вказаного пункту Особливостей у додатку 1, маємо повідомити, що це було результатом механічної помилки, яка була виявлена уже після завершення відкритих торгів.
3.2. Що стосується невказаної дати у пункті «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції», то оскільки відкриті торги по даній закупівлі здійснювалися за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, то остаточно строк закінчення подання тендерних пропозицій було вказано безпосередньо у системі закупівель Prozorro, в процесі оголошення відкритих торгів.
3.3. В умовах тендерної документації в даній закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) вказано наступне:
«Учасник повинен надати, в складі тендерної пропозиції, копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 , ДСТУ ISO 50001:2020 та копії звітів про аудит стосовно даних сертифікатів не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій».
Сертифікати на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO складені українською мовою. Відповідно пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» в частині обов’язковості надання нотаріально завіреного перекладу цих документів не застосовується. Враховуючи вищезазначене Замовник вважає, що документація по сертифікатах на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO надано Учасником в повному обсязі.