-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) та Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
Завершена
10 727 487.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 637.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 637.44 UAH
Номер:
1aa309ad4b7249c58dc7cf013dd00a34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 13:31 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 14-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.04.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.04.2024 №14-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-04-010394-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей (в редакції від 01.03.2024), розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 01.03.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Парковка та реклама» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи зі змінами від 07.03.2024 №45; тендерну пропозицію ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2024 № 51; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024; договір про закупівлю товару від 21.03.2024 №106ПР на суму 10 104 660,00 гривень; пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
03.05.2024 14:44 - 09.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2024 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
b3dfbe013f084fc99419313893c11e43
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) та Дорожнє огородження металеве бар’єрного типу (колесовідбійний брус) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-04-010394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо підтвердження наявності на підприємстві виробника зварювальників відповідної кваліфікації згідно ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або EN ISO 9606-1:2017) та надати сертифікати, що підтверджують кваліфікацію зварювальників.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі відповідно до зварювальника Стадніченко Віктора Анатолійовича, який вказаний в довідці про наявних працівників (документ «04 РЛ Довідка про наявних працівників.pdf»).
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018, який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, та підтверджує, що виробник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління. У разі, якщо дата видачі сертифікату перевищує 1 (один) рік, надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5b7d2f9775d9485d816e1e590a3e4f85
Назва:
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 23.04.2024.
Дата опублікування:
25.04.2024 13:26
Опис:
1.Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
2.Відповідь стосовно сертифікації, що підтверджує кваліфікацію зварювальників. 3.Відповідь щодо надання учасником сертифікату на систему управління якістю заводу-виробника ДСТУ ISO 9001:2018.
Детальне пояснення та документи завантажено окремими файлами.
Номер:
6e8c30c3764a43b29f7565b897b9c1ef
Назва:
Неможливо наложити КЕП
Дата опублікування:
29.04.2024 11:06
Опис:
З моменту розміщення пояснення на майданчику відсутня можливість наложити електронний підпис. Технічний збій вирішую з майданчиком Зробила відео .