• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені, хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

1 095 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 476.25 UAH
Номер: 41029f5c48794efca2c0dd51accc9965
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-16-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 16.04.2024 17:27 - 08.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.04.2024 № 20-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.04.2024 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-03-04-004926-a від 04.03.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19, пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» встановлено порушення вимог підпунктів 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 21.03.2024 за №62 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Почаївського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2024 за №20, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» (далі – ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ»), протокол щодо рішення уповноваженої особи від 15.03.2024 за №25, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2024, договір про закупівлю від 21.03.2024 за №62, пояснення Замовника (із долученими документами) від 17.04.2024 отримане через електронну систему закупівель. Аналізом оприлюдненої інформації встановлено розбіжність щодо предмета закупівлі між інформацією зазначеною замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (опис предмета закупівлі: Хліб житньо-пшеничний не різаний – 21000 кг., Хліб білий пшеничний не різаний – 21000 кг.) та інформацією зазначеною в тендерній документації (найменування товару: Хліб житньо-пшеничний не різаний – 21000 кг., Хліб білий пшеничний не різаний – 21000 кг., Паска – 50 кг.). Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Аналізом тендерної документації встановлено, що в порушення вимог: - підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 в пункті 10.5.2 проекту договору до тендерної документації передбачено підставу зміни істотних умов договору: «Зміни ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю»; - пункту 28 Особливостей 1178 Замовником не зазначено: - для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей; - підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих Особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Згідно пункту 7 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» Замовником оприлюднено 15.03.2024. Аналізом встановлено, що переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» не подано вищевказаних документів відповідно до вимог тендерної документації. Під час проведення моніторингу, 17.04.2024, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду пропозиції та підстав для укладання договору з ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ». Замовник у відповіді від 05.04.2024 вказав: «…Переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» було подано довідку НАЗК». При цьому замовником не враховано, що відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕРНОПІЛЬХЛІБПРОМ» у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 23.04.2024 14:35 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2024 14:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДАСУ, Почаївський психоневрологічний будинок інтернат звітує про те що договір № 62 від 21.03.2024 року було розірвано 30.04.2024 року, сума договору за фактичною оплатою складає 72262,44 грн з ПДВ.
Дата публікації звіту: 30.04.2024 09:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 30.04.2024 14:41

Запити/Пояснення