- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
- 1
Дизельне паливо та бензин А-95
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 532 135.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.6% або 9 192.81 UAH
        мін. крок: 0.6% або 9 192.81 UAH
                    Номер:
                    ca4ce1569f4945f994a1300c0b8d1361
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-06-18-000072
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    18.06.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    18.06.2024 13:05 - 10.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
НАКАЗ
18.06.2024 № 126
Львів
Про початок моніторингу 
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ: 
        1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника                                                                 Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від  18.06.2024 № 126. 
 
 
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-03-01-011158-a, 01.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 
Начальник 
відділу контролю у сфері закупівель                                                   Надія ЯРЕМА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 і 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів під час укладення договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 і 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; надання переможцем процедури закупівлі документів під час укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи змішаного типу «Львівський міський центр соціальний послуг та реабілітації «Джерело» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-01-014413-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.03.2024 №15/03/24-1Р та від 19.03.2024 №19/03/24-1Р; тендерну пропозицію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «ОККО-СЕРВІС» як переможцем тендеру документи; договір поставки від 27.03.2024 №24ТЛБЗ-4132/24; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. 
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари – бензин А-95, дизельне паливо, код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти. 
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної процедури закупівлі: 09132000-3 «Бензин», 09134200-9 «Дизельне паливо».
Однак, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також у  пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, а згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що у Додатку 1 тендерної документації (пункт 4.2 Розділу 2) Замовником вимагається від переможця тендеру документальне підтвердження відсутності підстав за підпунктами 2 та 3 пункту 47 Особливостей № 1178 (інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видана не раніше 30  календарних днів до дати оголошення процедури закупівлі) із зазначенням, що документ вимагається Замовником, оскільки на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ у період воєнного стану в Україні відсутня функціональна можливість пошуку та перегляду відомостей про осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка довідок Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, які не стосуються запитувача особисто.
Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що розміщено відповідну інформацію на сайті НАЗК, https://nazk.gov.ua/uk/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у відкритому публічному доступі.
Також, Замовником у Додатку 1 тендерної документації (пункт 4.2 Розділу 2) встановлено вимогу та спосіб щодо документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав за підпунктами 2, 8, 9 та 11 пункту 47 Особливостей № 1178 тоді, як вимога щодо надання документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав за вказаними підпунктами у пункті 47 Особливостей №1178 відсутня. 
Отже, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3, 28 та 47 Особливостей  №1178.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.06.2024 10:28 - 12.07.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.06.2024 10:28
                
                        Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
                    Номер протоколу:
                    13/0136/2024пр
                
                                                                        
                    Дата відкриття провадження:
                    14.08.2024 00:00
                
                                                                        
                    Номер відкриття провадження	:
                    13/0136/2024пн
                
                                                                        
                    Законодавче обгрунтування:
                    Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    ПОЯСНЕННЯ 
на висновок моніторингу  UA-M-2024-06-18-000072 від 27 червня 2024 року
(закупівля ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-95) ідентифікатор тендеру UA-2024-03-01-011158-a
Ознайомившись із висновком моніторингу UA-M-2024-06-18-000072 від 27 червня 2024 року у закупівлі UA-2024-03-01-011158-a повідомляємо наступне.
	Стосовно порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пунктів 3 і 24 Особливостей №1178.
	Під час визначення предмета закупівлі товарів Замовник керується вимогами Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
 Відповідно до пункту 3 Розділу I “Загальні положення ” Наказу № 708 від 15 квітня 2020 року  предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5  Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
За правилами абз. 3 пункту 2 статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі” оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, серед іншого, наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 
Таким  чином, інформація про предмет закупівлі товарів визначена та  оприлюднена (розміщена) в електронній системі закупівель з дотриманням вимог  Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу від 15 квітня 2020 року № 708.
Замовник також звертає увагу, що відкриті торги з особливостями проведено щодо предмета закупівлі в цілому, без його поділу на лоти, відтак предмет закупівлі визначено  за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Що стосується інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, як це передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений  наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, то незазначення такого в електронних полях оголошення   є технічною ( механічною) помилкою, що виникла під час оприлюднення такого оголошення, яка  жодним чином не впливає на процедуру закупівлі, її результати та не тягне за собою будь-яких правових наслідків для Замовника чи Учасників.
Необхідно зауважити, що технічні алгоритми роботи авторизованих електронних майданчиків для оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу не вимагають обов’язкового розміщення інформації про код товару, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
 Привести інформацію, що міститься в електронних полях оголошення про проведення процедури закупівлі, у відповідність до вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений  наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 на теперішній час неможливо. 
Однак, Уповноважена особа зобов’язується в подальшому більш ретельно попередньо перевіряти інформацію, яка оприлюднюється нею в електронних полях оголошення про проведення процедури закупівлі, на відповідність вимогам підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений  наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Необхідно зазначити, що на виконання висновку моніторингу UA-M-2024-06-18-000072 Уповноваженою особою повторно детально опрацьовано  вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.
Також за наявності відповідного бюджетного фінансування такого виду видатків та за умови отримання попереднього погодження Львівської міської ради, Уповноважена особа зобов’язується додатково пройти навчання в галузі публічних закупівель, в тому числі  щодо визначення та оприлюднення в електронній системі інформації про предмет закупівлі товарів. 
З приводу порушення Замовником при складенні тендерної документації вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей № 1178 Замовник вважає за необхідне зауважити наступне. 
У період дії воєнного стану в Україні доступ до публічних електронних сервісів, зокрема тих, які містять відкриті дані, потенційно може бути в будь-який час обмежено держателем відповідних електронних систем (реєстрів). 
Зазначене вище унеможливить продовження та завершення  закупівлі у спосіб, встановлений Законом. Відтак встановлення означеної вище вимоги покликане сприяти належному  проведенню і завершенню закупівлі, та враховує теперішню ситуацію в Україні. 
За змістом ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, Замовник зобов’язується враховувати у своїй подальшій роботі висновок органу державного фінансового контролю стосовно зобов’язання не вимагати в учасників відомості, які перебувають у відкритому доступі, та в подальшому більш ретельно перевірятиме, наявність / відсутність певного виду інформації у відкритому доступі. 
Необхідно зазначити, що в будь-якому разі, встановлення такої вимоги не мало на меті порушення будь-яких нормативно-правових актів у галузі публічних закупівель, встановлення додаткових, обтяжливих для учасників чи дискримінаційних вимог, а також будь-яким чином не вплинуло на результат закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Оскільки привести тендерну документацію щодо  закупівлі UA-2024-03-01-011158-a у відповідність до вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей № 1178 на теперішній час неможливо, Уповноважена особа зобов’язується пройти за наявності відповідного бюджетного фінансування, додаткове навчання, що стосується порядку складення та умов тендерної документації на закупівлю товарів, а також в подальшому не допускатиме порушень в процесі складання документації публічних закупівель. 
З повагою
фахівець з публічних закупівель
 (уповноважена особа) 		                                                               Іванна БАШКО
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    04.07.2024 16:11
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    3fcb07dbedf4451b940b788f7355ff70
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    19.06.2024 17:40
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.06.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-01-011158-a, яка проводилась комунальною установою змішаного типу «Львівський міський центр соціальних послуг та реабілітації «ДЖЕРЕЛО» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
  Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.	Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    38e6f05133924644a5c950db3e4a0eac
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит 
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.06.2024 15:31
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    ПОЯСНЕННЯ 
у межах здійснення моніторингу UA-M-2024-06-18-000072 закупівлі 
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-95) ідентифікатор тендеру UA-2024-03-01-011158-a
	У відповідь на Ваш запит про надання пояснення, що опублікований в  інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 19.06.2024 року (ID моніторингу: UA-M-2024-06-18-000072) повідомляємо нижченаведене. 
1.Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі
Замовником проведено закупівлю дизельного палива та бензину А-95 зважаючи на особливості транспортних засобів Замовника, для заправки яких необхідно використовувати саме ці види палива, а також з огляду на функції та призначення транспортних засобів Замовника. 
Своєї чергою, функції та призначення автотранспорту Замовника відповідають меті та завданням його діяльності, що встановлені  установчими документами, а саме: надання отримувачам соціальних та реабілітаційних послуг транспортних послуг. 
Обсяг закупівлі обумовлюється наявною у КУЗТ ЛМЦСПР «Джерело» потребою у дизельному паливі та бензині А-95, що розрахована до кінця поточного календарного року.
Таку потребу визначено на підставі аналізу наступної інформації: 
- дані про фактичний обсяг споживання пального для забезпечення діяльності Замовника у минулих аналогічних періодах;
- інформація про поточну та плановану кількість одержувачів соціальної транспортної послуги у поточному році, а також у минулих аналогічних періодах;
- дані про фактичну кількість транспортних засобів Замовника на момент підготовки до оголошення вказаної закупівлі. 
Розмір очікуваної вартості закупівлі цієї закупівлі визначається розміром бюджетного призначення з урахуванням запланованих поточних видатків Замовника та в межах затверджених кошторисних призначень. 
Очікувана ціна за одиницю товару (1л.дизельного палива та 1л. бензину А-95) визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275. 
При цьому Замовником проведено аналіз цін на ринку дизельного палива та бензину А-95 за період з грудня 2023 року по лютий 2024 року, відомості про які містяться у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті Міністерства фінансів https://index.minfin.com.ua/, де, зокрема, публікується інформація про середні ціни на пальне у відповідному періоді 2023-2024 року, а також інформацію з офіційних сайтів провідних українських постачальників дизельного палива, зокрема: 
1.Мережі АЗК "ОККО" - https://www.okko.ua;
2.Мережі АЗК «WOG» - https://wog.ua;
3.Мережі АЗК «АВІАС» - https://avias.ua/;
4.Мережі АЗК «УКРНАФТА» -  https://azs.ukrnafta.com/
Окрім того, Замовником вивчено інформацію про закупівлі дизельного палива та бензину А-95, що здійснювалися іншими замовниками у період з грудня 2023 року по лютий 2024 року,  відомості про які містяться у системі Prozorro у відкритому доступі, зокрема в частині ціни за одиницю товару згідно фактично укладених договорів про закупівлю.  
Замовником також взято до уваги фактичну закупівельну ціну дизельного палива згідно укладеного у попередньому 2023 році договору про закупівлю, динаміку цін на дизельне паливо та бензин А-95 у поточному 2024 році, отримано усні консультації провідних учасників ринку паливно-мастильних матеріалів в частині особливостей  та тенденцій формування ціни на дизельне паливо та бензин А-95 з огляду на планований період поставки (строк дії/виконання договору).
Зважаючи на всі викладені вище обставини в їх сукупності Замовником визначено очікувану вартість цієї закупівлі з наведеного нижче розрахунку:
Бензин А-95 – 297л (кількість) * 55 (ціна за 1л) = 16 335 грн. 00 коп.
Дизельне паливо 27 560л. (кількість) * 55 (ціна за 1л) = 1 515 800 грн. 00 коп.
Всього очікувана вартість закупівлі складає 1 532 135 грн. 00 коп.
Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що на виконання вимог Розпорядження міського голови м. Львова від 21.09.2023 № 392 “Про обмеження здійснення публічних закупівель Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану” Замовником подано обгрунтування  необхідності проведення такої закупівлі (предмет, підстава, очікувана вартість) у департамент економічного розвитку Львівської міської ради.
12.02.2024 року одержано відповідне погодження першого заступника міського голови – заступника міського голови з економічного розвитку на проведення закупівлі дизельного палива та бензину А-95 для потреб КУЗТ ЛМЦСПР “Джерело” у кількості та за ціною, яка наведена вище (лист №  4-2301-6723 від 12.02.2024 року додається).   
2. Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повністю відповідають вимогам, що звично ставляться до такого виду Товару та визначені відповідними державними стандартами та  технічними умовами, а саме: ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, що затверджений постановою КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927.
Додатки: 
Лист №  4-2301-6723 від 12.02.2024 року з додатком.
З повагою
фахівець з публічних закупівель
 (уповноважена особа) 		                                                                    Башко І.П. 
                
                        