-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид та вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 тендерної документації
Завершена
13 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 500.00 UAH
Номер:
5a98cab730e34acca4d2186026e26dca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
10.04.2024 12:41 - 02.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-03-01-008478-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецтехінвест», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міський тролейбус», (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2024 №149Ш, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест» (далі – ТОВ «Укрспецтехінвест»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про визначення учасника переможцем від 12.03.2024 № 164Ш, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.03.2024, договір від 22.03.2024 №88КП на суму 13 140 000,00 грн з ПДВ та додаткову угоду до нього від 03.04.2024 №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 17.04.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.04.2024 10:51 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2024 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
9582ef8cb31945199d90b0686f50c6a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2024 13:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид та вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-008478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.04.2024 №1 до договору про закупівлю від 22.03.2024 № 88КП.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
9f25636c72bd4e878de130e080d02f32
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі Код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид та вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором)
Дата опублікування:
17.04.2024 15:03
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Державної аудиторської служби України від 09.04.2024 № 75 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Комунальне підприємство «Міський тролейбус» в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид та вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором) в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-008478-a, надає наступні пояснення (інформацію, документи) на запитання щодо визначення очікуваної вартості та виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.04.2024 №1.
І). На Ваш запит стосовно надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на закупівлю товару: Код ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-самоскид та вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором) (UA-2024-03-01-008478-a) повідомляємо наступне:
Комунальне підприємство «Міський тролейбус» забезпечує регулярні перевезення мешканців міста і працівників критичної інфраструктури міста тролейбусами, автобусами на міських маршрутах. В разі необхідності надає допомогу населенню по евакуації, забезпечує здійснення гуманітарної допомоги, приймає участь в ліквідації наслідків аварійних ситуацій, забезпечує впровадження захисту об'єктів критичної інфраструктури.
Спеціальна автомобільна техніка, яка є в наявності на підприємстві, експлуатується тривалий час (окремі автомобілі більш 30 років) та, в порівнянні з сучасними моделями, має моральний і значний фізичний знос та підвищені параметри витрат паливо-мастильних матеріалів.
З метою виконання виробничих потреб, пов'язаних з виконання навантажо-розвантажувальних робіт, доставкою і перевезенням вантажів, здійснення буксировок пошкоджених тролейбусів або автобусів з лінії, або буксировок рухомого складу з лінії в разі виникнення аварійних ситуацій, підприємству необхідно оновлення наявного парку спеціальної автомобільної техніки. Оперативне буксирування з лінії пошкоджених транспортних засобів дозволить зменшити час простоїв тролейбусів, автобусів на лінії. Придбання спеціальної автомобільної техніки надає можливість збільшити обсяги робіт та скоротити час на доставку необхідних матеріалів на об'єкти підприємства.
Придбання сучасної спеціальної автомобільної вантажної техніки, укомплектованої спеціальними пристосуваннями, спрямоване на більш ефективне вирішення виробничих завдань, спрямованих на безперебійне функціонування підрозділів підприємства, виконання навантажувально-розвантажувальних робот та доставкою матеріалів в підрозділи підприємства, які розташовані в різних районах міста. Це безпосередньо впливає на якість роботи підрозділів щодо надання послуг з пасажирських перевезень на міських автобусних і тролейбусних маршрутах.
Враховуючи, що спеціальна вантажна автомобільна техніка, в залежності від технічних і якісних параметрів і характеристик, комплектації агрегатами, вузлами різних виробників має значні коливання вартості, тому під час визначення очікуваної вартості на закупівлю спеціальної вантажної автомобільної техніки, відповідно до рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товару», затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275, нами було використано:
1) загальнодоступну інформацію щодо цін на подібні товари, з відповідними технічними характеристиками, яка є в наявності в електронній системі закупівель "Prozorro" , а саме:
- інформація про укладання договору на придбання автомобіля-самоскида ВІВА СВ R RENAULT R (код 34130000-4 (ДК 021:2015) “Мототранспортні вантажні засоби”), вартістю
6 585 000,00 грн, яке здійснено за результатами проведеної тендерної процедури — UA-2023-11-10-004546-a.
Технічними характеристиками товару передбачено наявність змінного відвалу для прибирання снігу (зазначено у п. 33 Порівнювальних характеристик запропонованого Учасником Товару (”10. Порівнювальна хар-ка. рdf” в складі тендерної пропозиції). Копія договору № 697 від 04.12.2023, укладеного між Замовником - Комунальним виробничо-господарським підприємством та Постачальником — ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШЕН» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-10-004546-a) додається.
- інформація про укладання договору на придбання автомобіля-самоскида АТВ-20/2 КМУ (код 34140000-4 (ДК 021:2015) “Великовантажні мототранспортні засоби”), вартістю 6 900 000,00 грн, яке здійснено за результатами проведеної тендерної процедури — UA-2023-11-28-015578-a
Копія договору № 1441/3414 від 14.12.2023, укладеного між Замовником - Комунальним підприємством «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області та Постачальником — ТОВ «Євро-ТРАК» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-28-015578-a) додається.
- інформація про намір укладання договору на придбання автомобіля вантажного з краном маніпулятором TK-FDT-KM-155 на шасі FORD 1800DC (код 34140000-4 (ДК 021:2015) “Великовантажні мототранспортні засоби”), вартістю 6 753 000,00 грн, яке здійснено під час проведення тендерної процедури — UA-2024-02-08-014269-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-014269-a).
На час надання даної інформації між Покупцем - АТ «Житомиробленерго» та Постачальником — ТОВ «Торговий дім ТЕХКОМПЛЕКТ» укладено договір № 53/03.24-«Т-1» від 04.03.2024 . Копія Договору додається.
- інформація про укладання договору на придбання вантажного автомобіля марки АТВ 7/1 КМУ (код 34140000-4 (ДК 021:2015) “Великовантажні мототранспортні засоби”), вартістю 6 890 400,00 грн, та внесення змін до Договору шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 22.12.2023 стосовно зменшення вартості автомобіля та визначення вартості 6 870 000,00 грн., яке здійснено за результатами проведеної тендерної процедури — UA-2023-11-24-016414-a
Копія договору № Д-0298 від 19.12.2023, укладеного між Замовником — Чернівецьким міським комунальним підприємством «Міськсвітло» та Постачальником — ТОВ «Євро-ТРАК» та копія додаткової угоди № 2 від 22.12.2023 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-016414-a) додається.
2) аналіз отриманих комерційних пропозицій щодо вартості спеціальної автомобільної техніки , а саме:
- комерційна пропозиція на поставку самоскида 20м3 з снігоочисним відвалом на базі JAC N350, вартістю 7 200 000,00 грн з ПДВ ( копія додається),
- комерційна пропозиція на поставку самоскида на базі шасі FOTON BJ3259 з відвалом, вартістю 6 500 000,00 грн з ПДВ ( копія додається),
- комерційна пропозиція на поставку вантажного бортового автомобіля з краном маніпулятором на базі шасі JAC N200, вартістю 7 200 000,00 грн з ПДВ ( копія додається),
- комерційна пропозиція на поставку бортового автомобіля з КМУ НІАВ на базіі JAC N200, вартістю 7 400 000,00 грн з ПДВ ( копія додається),
На підставі вище зазначених даних, Замовником було визначено очікувану вартість товару, який передбачає закупівлю 2-х одиниць спеціальної автомобільної техніки в загальної сумі
13 700 000,00 грн, що не перевищує розрахункову очікувану вартість, визначену по кожному автомобілю окремо, а саме:
- очікувана вартість на придбання автомобіля-самоскида :
( 6 585 000, 00 + 6 900 000,00 + 6 500 000,00 + 7 200 000,00) /4 = 6 795 250,00 грн
- очікувана вартість на придбання автомобіля з краном маніпулятором :
( 6 753 000,00 + 6 870 000,00 + 7 200 000,00 + 7 400 000,00 ) /4 = 7 055 750,00 грн.
6 795 250,00 + 7 055 750,00 + 13 852 000,00 грн
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Замовником були визначені з урахуванням виробничих потреб та з зазначенням обладнання, вузлів, пристроїв, матеріалів, тощо, які застосовуються у сучасних моделях автомобілів даного типу.
ІІ). На Ваш запит стосовно виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.04.2024 №1 до договору про закупівлю від 22.03.2024 № 88КП повідомляємо наступне:
Замовником було внесено несуттєві зміни до договору в частині уточнення гарантійного терміну на товар, а саме: на автомобіль “Вантажний ВКК Спецмаш МКД-62-08.15 на базі шасі FOTON BJ 3259 (зі сніговим відвалом)” та “Автомобіль СБМ КМУ БП-26-2 на базі шасі JAC N200 СБМ” які підлягають поставці за даним Договором та інше, які не стосуються змін істотних умов.
Замовник оприлюднив таку додаткову угоду № 1 до договору в електронній системі закупівель, обравши підставу для внесення змін – покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Щодо вашого запиту надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди, повідомляємо вам, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону з урахуванням пункту 19 Особливостей .
При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Оскільки органи казначейства та інші контролюючі органи вимагають від замовника публікувати абсолютно всі додаткові угоди в електронній системі закупівель, в тому числі які не підпадають під п. 19 Особливостей, в полі «Опис змін» зазначено, які зміни було внесено до договору. Так як це не передбачено технічно електронною системою закупівель, то можливості коректного розміщення таких угод у системі немає.