• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг

Завершена

4 142 103.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 881.02 UAH
Номер: 097ec778190b4774988254e06f3399b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 02.04.2024 09:53 - 24.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2024 № 23-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.04.2024. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.04.2024 № 23-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2024-03-01-000481-a 01.03.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТ-КОМП» (Лот 1) встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Фролова І.І.» (Лот 3) встановлено порушення пункту 43 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС» (Лот 4) встановлено порушення пункту 43 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозиції ТОВ «ЧИСТ-КОМП» (Лот 2) та ФОП «Пестов П.Є.» (Лот 2), своєчасності укладання договорів про закупівлі, відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень, а саме: 1. Розірвати договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 27.03.2024 № 43 (Лот 1) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. 2. Розірвати договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 21.03.2024 № 41 (Лот 3) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. 3. Розірвати договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 20.03.2024 № 36 (Лот 4) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. 4. Щодо порушення пункту 47 Особливостей, в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей та порушення частини п’ятої статті 8 Закону не допускати встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи та оприлюднена в електронній системі закупівель 01.03.2024 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; перелік змін, що вносився до технічного завдання по Лоту 1, затверджене рішенням уповноваженої особи від 05.03.2024 № 21 та № 22; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЧИСТ-КОМП» (далі – ТОВ «ЧИСТ-КОМП») (Лот 1), фізичної особи-підприємця «Пестов Петро Євгенович» (далі – ФОП «Пестов П.Є.») (Лот 2), фізичної особи-підприємця «Фролова Ірина Іванівна» (далі – ФОП «Фролова І.І.») (Лот 3) та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОНСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС») (Лот 4); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 18.03.2024 № 34 (Лот 1), від 18.03.2024 № 35, від 25.03.2024 № 40 та № 41 (Лот 2), від 14.03.2024 № 32 (Лот 3) та від 14.03.2024 № 33 (Лот 4); повідомлення про наміри укласти договори; договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 27.03.2024 № 43 (далі – Договір № 43) (Лот 1) та додаткова угода до договору від 29.03.2024 № 1 (Лот 1), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.03.2024; договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 01.04.2024 № 45 (Лот 2) (далі – Договір № 45), договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 21.03.2024 № 41 (Лот 3) (далі – Договір № 41) та договір (закупівля послуг за бюджетні кошти) від 20.03.2024 № 36 (Лот 4) (далі – Договір № 36); пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник в Додатку 6 до тендерної документації зазначив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зокрема визначених підпунктом 8 пункту 47 Особливостей. Зважаючи на вищезазначене, на порушення пункту 47 Особливостей тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, зазначеної у підпункті 8 пункту 47 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. За результатами моніторингу процедури закупівлі по Лоту 1 встановлено наступне. Відповідно до умов Додатку 6 до тендерної документації «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 8 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей: - довідку, надану відповідним органом виконавчої влади та/або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», та/або інший документ, виданий відповідним уповноваженим органом виконавчої влади, що підтверджують відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість за яке не знято або не погашено у встановленому законом порядку, щодо: - особи, яка є керівником учасника; - особи учасника, яка підписала документи пропозиції. Надання зазначених документів також підтверджує не притягнення керівника учасника та/або особи учасника, яка підписала документи пропозиції до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. - інформаційну довідку/витяг тощо з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що підтверджують не притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, щодо: - особи, яка є керівником учасника; - особи учасника, яка підписала документи пропозиції. - довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону (в довільній формі) при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе переможець процедури закупівлі». В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по Лоту 1 встановлено, що Замовник визнав ТОВ «ЧИСТ-КОМП» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 18.03.2024. При цьому, ТОВ «ЧИСТ-КОМП», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 18.03.2024, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЧИСТ-КОМП», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧИСТ-КОМП», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір № 43. За результатами моніторингу процедури закупівлі по Лоту 3 встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) учасник надає, зокрема «звіт про виконання договору в формі затвердженій нормативними документами на основі електронного закупівельного майданчика». Учасник ФОП «Фролова І.І.» в складі тендерної пропозиції у файлі «Довідка про наявність досвіду виконання аналог.договорів.PDF» надала довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 28.02.2024 № 52 (далі – Довідка № 52), в якій міститься інформації про аналогічний договір від 10.03.2023 № 27, укладений з Замовником та ФОП «Фролова І.І.». Разом з цим, учасник ФОП «Фролова І.І.» в складі тендерної пропозиції у файлі «звіт про виконання договору.pdf» надала звіт про виконання договору про закупівлю UA-2022-02-01-008315-b, в якому міститься інформації, зокрема про дату та номер укладання договору про закупівлю, а також найменування учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а саме: договір від 09.03.2024 № 25, укладений з Замовником та ТОВ «ЧИСТ-КОМП», що не відповідає інформації, наведеній в Довідці № 52. Відповідно до умов пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив зазначеної у цьому висновку невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі по Лоту 3 встановлено, що відповідно до умов Додатку 6 до тендерної документації «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 8 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, зокрема надати: «довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону (в довільній формі) при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе переможець процедури закупівлі». В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по Лоту 3 встановлено, що Замовник визнав ФОП «Фролова І.І.» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 14.03.2024. При цьому, ФОП «Фролова І.І.», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 14.03.2024, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Фролова І.І.», як таку, що не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП «Фролова І.І.», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з нею Договір № 41. За результатами моніторингу процедури закупівлі по Лоту 4 встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) учасник надає, зокрема: «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надав вищевказаний документ. Відповідно до умов пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив зазначеної у цьому висновку невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі по Лоту 4 встановлено, що відповідно до умов Додатку 6 до тендерної документації «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 8 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, зокрема надати: «довідку/інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону (в довільній формі) при цьому, відповідальність за достовірність надання інформації несе переможець процедури закупівлі». В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по Лоту № 4 встановлено, що Замовник визнав ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 14.03.2024. При цьому, ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 14.03.2024, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Незважаючи на наявність вищезазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС», Замовник не відхилив цього учасника та уклав з ним Договір № 36. Моніторингом також встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.04.2024, щодо надання пояснень з питання: «ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та/або зазначення файлу тендерної пропозиції ТОВ «ЕТАЛОНСЕРВІС», в якому надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Період усунення порушень: 09.04.2024 18:03 - 24.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2024 18:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (далі Управління) ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-01-000481-a, опубікований на елктронному закупівельному майданчику 09 квітня 2024 року повідомляє наступне: Пунктом 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі Особливості) визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В свою чергу, листом «Щодо застосування статті 17 Закону» від 03 червня 2022 року № 3304-04/34835-06 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надає роз’яснення в якому визначає, що для переможця процедури закупівлі встановлена вимога документального підтвердження щодо відсутності зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому Особливостей. Листом «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану» №3323-04/40967-06 від 26 червня 2022 року Містерство економіки України наддало додаткове розяснення щодо застосування вищезазначених норм з врахуванням особливостей роботи спеціалізованих організації які регулюють державну політику в окремих сферах. Отже документальним підтвердженням відсутності підстав зазначених в підпунктах 5, 6, 12 Особливостей є Витяг у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами забезпечення інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який містить відомості актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор, який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах. Документальним підтвердженням відсутності підстав зазначених в підпунктах 2 Особливостей є Інформаційна довідка, що формується програмно-апаратними засобами «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» на основі даних, вказаних в кваліфікованій електронній печатці юридичної особи, шляхом пошуку у реєстрі за найменуванням юридичної особи та кодом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. При оцінці тендерної пропозиції переможця закупівлі «Послуги з прибирання, підмітання вулиць та утримання зелених зон вздовж доріг згідно ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, ЛОТ 1» товариства з обмеженою відповідальність «ЧИСТ-КОМП» (ЄДРПОУ 44246535) встановлено наявність Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № 002320719, що розміщений в електронній закупівельний системі; також встановлено наявність Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення за номером 1062601 від 04 березня 2024 року та довідка про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції згідно абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищезазначене, та ту обставину, що законодавством обмежено лише кінцеві терміни подання відповідних документів та жодним чином не обмежено право учасника в подачі документів, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі товариства з обмеженою відповідальність «ЧИСТ-КОМП» відсутні. Від так вимога зазначена у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-01-000481-a базується на суб’єктивних висновках, що не підкріплені правовими нормами тому вона не підлягає задоволенню. Щодо виконання вимоги розірвати договори укладені за ЛОТОМ 3 та ЛОТОМ 4 будуть проведені переговори та вжиті заходи щодо їх розірвання
Дата публікації звіту: 15.04.2024 08:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • other: Ні
Опис: Порушення усунуто по Лоту 3 та Лоту 4
Дата публікації: 01.05.2024 10:45

Запити/Пояснення