• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Свинина обрізна охолоджена, печінка свиняча заморожена

Завершена

772 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 860.00 UAH
Номер: 1e81e62181a14ab7acfecdcbd9505c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.10.2024 16:49 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.10.2024 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.10.2024 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 14) UA-2024-03-01-000009-a, яка проведена КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РДД» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «12» листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ» Запорізької обласної ради (далі-Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою протоколом від 29.02.2024 (далі – ТД), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РДД», (далі – ТОВ «РДД»), протокол про прийняте рішення уповноваженою особою від 19.03.2024 (далі - протокол), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2024, договір про закупівлю товарів від 29.03.2024 № 33. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. В процедурі відкритих торгів прийняло участь 2 учасників: - ТОВ «РДД» з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією 608 016,00 грн.; - Фізична особа-підприємець Бован Олександр Іванович (далі - ФОП Бован О.І.) з ціновою пропозицією 752 000,00 грн. Під час розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «РДД» та визначено переможцем ФОП Бован О.І., з яким у подальшому було укладено договір про закупівлю товарів від 29.03.2024 № 33 на суму 752 000,00 грн. У Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД (далі - Додаток 3), Замовником визначено наступне. «Підтвердженням відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (товару) з боку учасника є наступні документи: - У складі пропозиції учасник повинен надати договір з виробником, або постачальником предмету закупівлі дійсний до 31.12.2024 року та гарантійний лист від виробника, або постачальника про можливість безперебійного постачання предмету закупівлі до 31.12.2024 року з посиланням на ідентифікатор закупівлі. - Пояснювальна записка (специфікація) з описом технічних характеристиками запропонованого товару». Відповідно до протоколу, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РДД» на підставах, передбачених підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: 1. Учасником надано договір з виробником з терміном дії до 31.12.2021 року, і немає підтвердження про продовження терміну дії договору. Таким чином, можна зробити висновок, що Учасник не має актуального договору з виробником; 2. В гарантійному листі виробника відсутнє посилання на ідентифікатор закупівлі, що не відповідає технічним умовам тендерної документації; 3. Учасник не надав пояснювальну записку (специфікація) з описом технічних характеристик запропонованого товару. На вимогу ТД, учасником ТОВ «РДД» у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: Договір поставки від 01.07.2021 № ДП-01/27 (далі-договір) підписаний між ТОВ «РДД» та ТОВ «М’ясна фабрика «Джаз Плюс», який виступає постачальником та виробником. Згідно пункту 7.1. договору, договір діє з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року. Але, відповідно до пункту 7.3. договору, Дія Договору автоматично продовжується на кожні наступні 12 (дванадцять) календарних місяців, якщо жодна зі сторін не попередить письмово іншу Сторону про припинення дії Договору за місяць до закінчення терміну дії Договору, вказаного в п. 7.1. Договору. Також у підтвердження того, що у 2024 році між ТОВ «РДД» та ТОВ «М’ясна фабрика «Джаз Плюс» існують відповідні договірні відносини, виробник ТОВ «М’ясна фабрика «Джаз Плюс» надав гарантійний лист від 08.03.2024 № 102, яким гарантував безперебійне постачання товару власного виробництва, що є предметом закупівлі, до 31.12.2024, у разі перемоги у процедурі закупівлі контрагента ТОВ «РДД». Таким чином, висновок Замовника у протоколі про те, що «…Учасник не має актуального договору з виробником…» - є необґрунтованим, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. На вимогу Додатку 3, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РДД» встановлена відсутність у гарантійному листі виробника посилання на ідентифікатор закупівлі, а також встановлена відсутність пояснювальної записки (специфікації) з описом технічних характеристик запропонованого товару. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РДД» надав для підтвердження запропонованого товару декларацію виробника на м'ясо та субпродукти № 1142 у якій зазначено виробником наступні характеристики до предмету закупівлі, а саме: - «Найменування продукції» печінка свиняча заморожена КОД ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо; «Дата виготовлення» 03.03.2024; «Термічний стан продукції» заморожене; «Маса нетто (кг)» 200; «Вид тари» брикет; «Умови зберігання» t -180С; «Термін зберігання» 4 місяці; «Відповідальність ДСТУ» ДСТУ 7158:2010. - «Найменування продукції» свинина обрізна охолоджена КОД ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо; «Дата виготовлення» 07.03.2024; «Термічний стан продукції» охолоджена; «Маса нетто (кг)» 4 000; «Вид тари» півтуша; «Умови зберігання» t 0 - +40С; «Термін зберігання» 10 діб; «Відповідальність ДСТУ» ДСТУ 7158:2010. Документи, що підтверджують якість та безпеку продукції: Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), які займаються виробництвом харчових продуктів, підконтрольних державній службі ветеринарної медицини та для агропродовольчих ринків. Виданий ТОВ «М’ясна фабрика «Джаз Плюс» Управлінням ветеринарної медицини в Новомосковському районі. Персональний контрольний (реєстраційний) номер 04-10-05 Мt. Дата реєстрації 18.05.2018р. Штамп на декларації № 1142 Держветнагляду UA 04-10-05. Також ТОВ «РДД» у складі тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист від 08.03.2024 № 102, яким виробник продукції гарантував про можливість безперебійного постачання товару власного виробництва, що є предметом закупівлі: - Свинина обрізна охолоджена 4 000 кг.; - Печінка свиняча заморожена 200 кг. Таким чином, з огляду на зазначене, встановлені Замовником підстави для відхилення не відповідають змісту наданих ТОВ «РДД» документів, а невідповідність, встановлену Замовником, у наданих документах ТОВ «РДД» до тендерній пропозиції, можливо усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, оскільки виправлення встановленої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Необхідно зазначити, що надання учасникам права на усунення встановленої Замовником невідповідності не є правом Замовника, а є обов’язком Замовника, покладеним на нього законодавством. Отже, Замовником порушено пункт 43 та абзац 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РДД», яка є найбільш економічно вигідною та дешевшою на 143 984,00 грн., ніж пропозиція переможця закупівлі, з яким укладено договір на суму 752 000,00 грн. що призведе до зайвого витрачання бюджетних коштів на суму 143 984,00 грн. та недотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 12.11.2024 17:24 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2024 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Державної аудиторської служби України від 12.11.2024 року Замовник розірвав договір № 33 від 29.03.024 року додатковою угодою № 1 від 18.11.2024 року.
Дата публікації звіту: 20.11.2024 22:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення законодавства у сфері закупівель усунуто відповідно до отриманої інформації від Замовника 20.11.2024 (договір № 33 від 29.03.024 року розірвано додатковою угодою № 1 від 18.11.2024 року).
Дата публікації: 21.11.2024 12:05

Запити/Пояснення