-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
826 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 131.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 131.40 UAH
Номер:
adc838c9e3e24adc8ba7455c0d3ce232
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:43 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
22 UA-2024-02-29-010840-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 травня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красносільського дитячого будинку - інтернат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.02.2024 № 16/24, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Южна торгівельна компанія 88» (далі – ТОВ «Южна торгівельна компанія 88»), товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод № 4» (далі – ТОВ «Одеський хлібозавод № 4»), товариства з обмеженою відповідальністю «Батьківський хліб» (далі – ТОВ «Батьківський хліб»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Южна торгівельна компанія 88», протоколи уповноваженої особи від 15.03.2024 № 21/24, від 21.03.2024 № 25/24, від 25.03.2024 № 26/24, від 28.03.2024 № 27/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, договір про закупівлю від 05.04.2024 № 29, пояснення та документи отримані 29.05.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
31.05.2024 15:01 - 06.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2024 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
1ce454b1274a44ec982166ef200d21a6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.05.2024 18:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 15.04.2024 № 21/24 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Южна торгівельна компанія 88» згідно з підпунктом 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), з підстав не надання оригіналів протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно до зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році.
Проте на виконання вимоги додатка 3 до ТД учасником ТОВ «Южна торгівельна компанія 88» у складі тендерної пропозиції надано файл 36 «Протоколи лабораторних випробувань.pdf», який містить протоколи випробувань від 07.03.2024 № 893-Д, № 894-Д, № 224/24 та № 225/24.
Надайте пояснення, чому Вами відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника, остаточна цінова пропозиція якого становить 392 100,00 грн, як такого, який не надав оригіналів протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно до зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році?
3. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 25.04.2024 № 26/24 Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод
№ 4» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: учасник ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» підлягає відхиленню, як такий, що зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. В протоколі зазначено, що в додатку 3 до ТД встановлено, що предметом закупівлі є Хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку – ДСТУ 7517:2014 та хліб з житнього обдирного борошна - ДСТУ 4583-2006. Також на вимогу додатка 3 до ТД учасник повинен надати в тендерній пропозиції скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно до зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році.
Для підтвердження інформації наданої учасником Замовник звернувся до оператора ринку ТОВ «Стар Компані Одеса», який займається обігом харчових продуктів. ТОВ «Стар Компані Одеса» надав інформацію щодо складу хлібу, який пропонується учасником, а саме: борошно пшеничне вищого сорту, вода питна, борошно пшеничне першого сорту, сіль кухонна, дріжджі хлібопекарські пресовані, олія соняшникова, цукор білий, регулятор кислотності, ацетат калію (у літній період часу).
Відповідно до пункту 55 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Абзацом другим пункту 42 Особливостей встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Надайте документальне підтвердження звернення Замовника до оператора ринку ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь на нього, зокрема документи, які підтверджують, що саме ТОВ «Стар Компані Одеса» займається обігом товару, який пропонує учасник, а також документальне підтвердження того, що технічні та якісні характеристики запропонованого хліба не відповідають характеристикам наданим учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: щодо складу борошна, яке використовується при виготовлення хліба.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
82d82357ca2645d3a00dc8ab5cc4ea43
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
29.05.2024 21:38
Опис:
1.На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затверджена наказом Мінекономіки України №275 від 18.02.2020р., а саме перший метод вище зазначеної методики - Розрахунок очікуваної вартості товарів/ послуг методом порівняння ринкових цін. Згідно методики здійсненний пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, також було проведено аналіз з отриманих цінових пропозицій (Додаються) щодо предмета закупівлі ДК021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Та на виконання листа від 25.01.2021 № 171/11-01/477 Департаменту соціальної та сімейної політики до виконання Розпорядження голови Одеської державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021р. «Про ефективне використання коштів комунальними уставами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», адміністрація Красносільського дитячого будинку-інтернату узгоджувала очікувану вартість закупівлі хліба з пшеничного борошна вищого ґатунку, хліба з житнього борошна обдирного згідно коду ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, загальною вартістю 826 280,00 грн., з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації.(Погодження додається).
Стосовно посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://dssp.od.gov.ua/publichna-informacziya/komunalni-ustanovy/
2. Згідно додатка 3 до ТД Учасник у тендерній пропозиції повинен надати інформацію та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник до постачання – а саме скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними, фізико-хімічними показниками та показниками безпеки відповідно зазначених державних стандартів, що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" у складі тендерної пропозиції надано файл 36 «Протоколи лабораторних випробувань.pdf», який містить протоколи випробувань від 07.03.2024 № 893-Д – хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку за фізико – хімічними показниками, № 894-Д - хліб з житнього обдирного борошна за фізико – хімічними показниками, № 224/24 - хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку на наявність ГМО та № 225/24 - хліб з житнього обдирного борошна на наявність ГМО. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" (Код ЄДРПОУ 41990579) щодо закупівлі UA-2024-02-29-010840-a, згідно ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби,(Хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку -24000 кг., Хліб з житнього обдирного борошна – 2300кг.) не надано скановані оригінали протоколів лабораторних випробувань або експертних висновків досліджень проб харчової продукції партії товару, що пропонується до постачання за органолептичними показниками що проведені акредитованою лабораторією та видані виробникові продукції у 2023 році або в 2024 році.
Таким чином товар, запропонований Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" (Код ЄДРПОУ 41990579), не відповідає вимогам технічного завдання, Учасник не підтвердив відповідність товару вимогам технічного завдання, тобто не відповідає вимогам Замовника. Тендерна пропозиція Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" (Код ЄДРПОУ 41990579) не відповідає умовам технічної специфікації, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей і пункту 2 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі».
3.Стосовно підтвердження звернення Замовника до оператора ринку ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь на нього, зокрема документи, які підтверджують, що саме ТОВ «Стар Компані Одеса» займається обігом товару, який пропонує учасник, а також документальне підтвердження того, що технічні та якісні характеристики запропонованого хліба не відповідають характеристикам наданим учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: щодо складу борошна, яке використовується при виготовлення хліба – додаються лист звернення від 21.03.2024 року №253 до ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь ТОВ «Стар Компані Одеса» від 25.03.2024 року №25/03-1 та фото етикетки упакованого виробу виробництва ТОВ «Одеський хлібозавод № 4».