• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області (коригування 3)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

67 981 196.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
Номер: dba2679f99ac4087a58da2f6c2cd4069
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 08.05.2024 15:54 - 30.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2024 № 28-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-02-29-010255-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, tender262531boyko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Борзнянської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2024 № 91, зі змінами від 12.03.2024 та від 13.03.2024 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надані відповіді Замовника, вимоги про унесення порушення та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», ТОВ «АРАКСБУД», КОНСОРЦІУМ «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б», ТОВ «ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ», протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» від 25.03.2024 № 93, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАКСБУД» від 01.04.2024 № 95, протокол про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «ТОВ ФІД ПП УКРПРОМБУД-Б» від 08.04.2024 № 97, протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 12.04.2024 № 98, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ», протокол від 19.04.2024 № 104 щодо визначення ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.05.2024 та 28.05.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з підпунктом десятим пункту першого розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція повинна складатися з «Копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством». Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України». Згідно з пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Вимогами додатку 3 «Технічне завдання на закупівлю робіт за предметом закупівлі…» тендерної документації Замовника передбачено виконання монтажних робіт систем протипожежного захисту, які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» відсутня копія чинної ліцензії на виконання вищезазначених видів будівельних робіт, чим порушено підпункт десятий пункту першого розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Також, у відкритому доступі, а саме на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://dsns.gov.ua/licenzuvannya) інформація щодо наявності в учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» ліцензії на виконання монтажних робіт систем протипожежного захисту відсутня. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ»», чим не дотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано протокол від 19.04.2024 № 104 щодо визначення ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ» переможцем закупівлі та 19.04.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 30.05.2024 16:14 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2024 16:14

Оскарження висновку в суді

Опис: 8.10, 922-VIII, Закон України "Про публічні закупівлі", https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 Висновок моніторингу за даною закупівлею оскаржений в судовому порядку. Позовна заява від 13.06.2024 подана до Чернігівського окружного адміністративного суду, поштове відправлення №1640002620157 від 13.06.2024, №1640002620149 від 13.06.2024, №1640002620165 від 13.06.2024.
Дата публікації: 13.06.2024 19:27
Дата відкриття провадження: 04.07.2024 20:51
Номер відкриття провадження: №620/8680/24 (провадження №П/620/8799/24)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду у справі № 620/8680/24 від 22.01.2025 апеляційну скаргу Відділу освіти Борзнянської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу - залишено без задоволення. Замовник не має наміру звертатись із касаційною скаргою до Верховного суду України з метою визнання протиправним та скасування висновку органу державного фінансового контролю. У зв’язку із зазначеним, на виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у констатуючі частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-29-010255-a Замовник повідомляє про усунення виявлених порушень єдиним на даному етапі способом, а саме: розірванням договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 17.06.2024 № СН05А_03_W за згодою сторін. Додаток: додаткова угода № 3.
Дата публікації звіту: 28.01.2025 16:22

Запити/Пояснення