-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
сіль таблетована
Торги відмінено
4 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 96 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 96 000.00 UAH
Номер:
213d079e70984648b468692402efee15
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 15:25 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 № 21-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.03.2024 № 21-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-29-005480-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, підпункту 2 пункту 44, підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ», та порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей шляхом відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро - Кіровоград» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2024 № 116 (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2024 № 138, пояснення надані 25.03.2024 та 26.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було визначено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.
Однак, в ході моніторингу встановлено, що на тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також, під час здійснення моніторингу встановлено перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Так, абзацом другим пункту 36 Особливостей передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
В свою чергу, відповідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході моніторингу установлено, що Замовником визначено учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» переможцем торгів на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою ОКВП «Дніпро-Кіровоград» про визначення переможця від 20.03.2024 № 138 на 7 –й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднювалось.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції, передбачений частиною 10 статті 29 Закону.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, відкриті торги відміняються у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовником не відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень:
28.03.2024 16:35 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград" прийнято до уваги зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в частині відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону. Додатково підприємство повідомляє, що 29.03.2024 оприлюднено через електронну систему закупівель протокол відміни закупівлі UA-2024-02-29-005480-a, що свідчить про вжиття зазначених заходів.
Дата публікації звіту:
29.03.2024 09:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.09.2024 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
5bfdb6e841234f8a87618c1c62f47572
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сіль таблетована» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-005480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Так, вимогами п. 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам встановленим статтею 16 Закону» додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу позитивного відгуку від замовника про виконання учасником договору з постачання солі таблетованої, однак, на виконання вищевказаної вимоги щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, укладений між учасником ТОВ «Рост Трейдинг» та приватним підприємством «Каскад Плюс», яке в розуміння Закону України «Про публічні закупівлі» не є замовником.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо пояснити, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Рост Трейдинг», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, визначеним в тендерній документації?
Крім того, згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації замовником було визначено вимогу щодо накладення на тендерну пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису, однак, на тендерну пропозицію учасника було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що також не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, просимо надати пояснення, чому Вами визначено переможцем учасника ТОВ «Рост Трейдинг» з порушенням строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a7e66875db314b8b9ba8941cb67a95a4
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
25.03.2024 13:12
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 20.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне.
1. Щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасниками закупівлі повідомляємо, що положеннями п. 1.1, розділу 1, додатку 1 до документації передбачено обов’язок учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції довідки за встановленою документацією формою, належним чином посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання.
Таким чином, документація не містить вимог щодо надання вказаних вище відомостей від суб’єктів господарювання, які є замовниками в розумінні Закону.
2. Стосовно накладення учасником ТОВ «Рост Трейдинг» удосконаленого (незахищеного) електронного підпису на свою тендерну пропозицію повідомляємо, що вимогами документації передбачалось підтвердження юридичної сили тендерної пропозиції учасника у відповідності до положень Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
В свою чергу учасником накладено електронний підпис, який повністю відповідає вимогам вказаних нормативно – правових актів, відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині відсутні.
3. Щодо строків визначення переможця по закупівлі повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю технічної можливості визначення переможця у встановлені законодавством строки (тимчасова відсутність електричної енергії, перебої в роботі мережі Інтернет, неналежне функціонування кабінету замовника), що були зумовлені атаками росії на суверенну територію України, уповноваженою особою підприємства було визначено переможця закупівлі 20.03.2024 року.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Номер:
f90096e13a0a4a6ebaec909b9c1b0eab
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сіль таблетована» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-005480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2d150f4e71704297b7a2e71a6e039c68
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
26.03.2024 10:12
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 25.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і солі таблетованої.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.01.2024 р. № 103572. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.
Додатки: 1 арк.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК