• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

сіль таблетована

Торги відмінено

4 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 96 000.00 UAH
Номер: 213d079e70984648b468692402efee15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 18.03.2024 15:25 - 09.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2024 № 21-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 18.03.2024 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-29-005480-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, підпункту 2 пункту 44, підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ», та порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей шляхом відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро - Кіровоград» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.03.2024 № 116 (зі змінами), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2024 № 138, пояснення надані 25.03.2024 та 26.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було визначено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Однак, в ході моніторингу встановлено, що на тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, під час здійснення моніторингу встановлено перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника. Так, абзацом другим пункту 36 Особливостей передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. В свою чергу, відповідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході моніторингу установлено, що Замовником визначено учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» переможцем торгів на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою ОКВП «Дніпро-Кіровоград» про визначення переможця від 20.03.2024 № 138 на 7 –й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднювалось. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції, передбачений частиною 10 статті 29 Закону. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, відкриті торги відміняються у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовником не відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.03.2024 16:35 - 12.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2024 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ОКВП "Дніпро - Кіровоград" прийнято до уваги зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в частині відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону. Додатково підприємство повідомляє, що 29.03.2024 оприлюднено через електронну систему закупівель протокол відміни закупівлі UA-2024-02-29-005480-a, що свідчить про вжиття зазначених заходів.
Дата публікації звіту: 29.03.2024 09:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.09.2024 10:58

Запити/Пояснення