-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини вул. Чубинського в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області
Завершена
1 778 335.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 895.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 895.00 UAH
Номер:
c2373e3e6ef442289a806bb5f05690b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 15:37 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 20. UA-2024-02-29-003158-a, 29.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-БУД» встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зимноводівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-29-002559-a), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковане звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на вказане звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65» та ТОВ «АВАКС ПРОФ» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.03.2024 №87 та від 20.03.2024 №88; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «АВАКС ПРОФ» порядку проведення Замовником процедури закупівлі та винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення від 05.04.2024 №6156- р/пк-пз за результатами розгляду скарги; тендерну пропозицію ТОВ «КАРПАТ-БУД»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.03.2024 №94; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «КАРПАТ-БУД» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 16.04.2024 №51-04/2024; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
У частині 3.8. «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.16, ст.17 Закону та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, а також вказано що для підтвердження відповідності пропозиції вимогам тендерної документації учасники подають документи відповідно до переліку, що поданий у Додатку №1 даної документації.
Водночас, в Додатку №1 до тендерної документації наведено перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також встановленим Замовником іншим вимогам.
Проте, інформація про спосіб підтвердження переможцем тендеру відсутності підстав для відхилення, визначених у відповідних пунктах та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, у Додатку №1 до тендерної документації, а також у тендерній документації в цілому Замовником не вказана.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Отже, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовуються та вимога зокрема, щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації у пункті 17 Особливостей №1178 - відсутня.
Проте, Замовником у частині 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Крім того, у частині 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» при визначенні підстави для відхилення тендерної пропозиції у разі неподання відповідної інформації або у разі наявності обставини, вказаної у цьому пункті розділу 5 тендерної документації, Замовником здійснено посилання на абзац 6 підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178, що не відповідає чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 (відповідні підстави для відхилення визначені у пункті 44 Особливостей №1178).
Проведеним моніторингом також встановлено, що у частині 3 розділу 6 тендерної документації Замовника вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Аналогічні умови містяться у примітках Додатку №6 (Проект договору) до тендерної документації Замовника.
Водночас, відповідно до пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Крім того, за нормами пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Отже, встановлення у тендерній документації можливості змінювати основні вимоги до договору під час його укладання з переможцем торгів (доповнювати і коригувати під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору) суперечить нормам пунктів 18 та 49 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Умовами тендерної документації Замовника (частина 4 розділу 6) визначено, що учасник окремо подає у довільній формі лист-згоду з істотними умовами договору.
Одночасно, за вимогами частини 5 розділу 2 «Інші вимоги» Додатку №1 до тендерної документації Замовника учасник у складі тендерної пропозиції надає проект договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, наведений у Додатку №6 до тендерної документації, кожна сторінка якого повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Проведеним моніторингом встановлено, що на виконання вимог частини 5 розділу 2 «Інші вимоги» Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «КАРПАТ-БУД» надано Проект договору (вих. № 13/т-3 від 11.03.2024; файл «Д.6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.asice.zip»).
Водночас, лист-згода в довільній формі у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-БУД» відсутній, чим не дотримано вимог частини 4 розділу 6 тендерної документації Замовника.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником при розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ТОВ «КАРПАТ-БУД» документах, відсутня інформація стосовно надання вищезгаданого листа-згоди з істотними умовами договору.
Період усунення порушень:
28.05.2024 17:27 - 12.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2024 17:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На запит ДАСУ щодо моніторингу ID UA-M-2024-05-21-000072, повідомляємо наступну інформацію:
- З уповноваженою особою замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції, та рекомендовано пройти курс навчання у сфері публічних закупівель для підвищення кваліфікації.
- Щодо відсутності інформація стосовно надання листа-згоди з істотними умовами договору, визначальним для замовника прийнято зміст документа згідно з яким Учасник висловив/засвідчив відповідну згоду з істотними умовами договору. Так, на виконання даної умови учасник завантажив файл «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», на кожній сторінці проекту договору вніс запис - «З умовами договору згідні» та підписав кваліфікованим та удосконаленим електронним цифровим підписом кожну сторінку Договору, чим продемонстрував відповідну згоду. Надалі відповідальна уповноважена особа буде детальніше ставитись до документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам викладеним у Тендерній документації.
Уповноважена особа
Перший заступник сільського голови Гнатишин Назар
Дата публікації звіту:
04.06.2024 10:01
Запити/Пояснення
Номер:
89b40bedda8a492b99f3e400d5522358
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2024 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-02-29-003158-a, яка проводилась Зимноводівською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Крім того, за умовами тендерної документації (частина 6 розділу 6) учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 3% (три відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава.
При цьому, для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Також, аналогічна вимога щодо надання у формі грошової застави у розмірі 3 % суми договору міститься у розділі 12 «Забезпечення виконання договору» проєкту договору (Додаток №6 до тендерної документації) та договорі від 16.04.2024 №51-04/2024, укладеному за результатами процедури закупівлі UA-2024-02-29-003158-a
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати до моніторингу документальне підтвердження виконання переможцем ТОВ «КАРПАТ-БУД» вимоги частини 6 розділу тендерної документації Замовника .
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8052d44340684a1fb4627ec6e0a33048
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
23.05.2024 14:06
Опис:
На запит ДАСУ від 23.05.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-05-21-000072, подаємо наступну інформацію:
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Поточний ремонт частини вул. Чубинського в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області» проводилась з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; (далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Поточний ремонт частини вул. Чубинського в с. Зимна Вода Львівського району Львівської області». ID UA-2024-02-29-003158-a, розробку якої затверджено рішенням виконавчого комітету Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області №64 від 20.04.2023. Експертиза проекту виконана ТзОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" №ЛВ 0085-4498-23/УЕГ/ЕО від 04 квітня 2023;
- посилання на оприлюднення інформації: https://zvg.gov.ua/news/1709565812/ ;
- на вимогу частини 6 розділу 6 тендерної документації Замовника, переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 3% (три відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. ТОВ «КАРПАТ-БУД» було надано копію платіжного доручення про перерахування коштів грошової застави в сумі 48 300,00 грн.(сорок вісім тисяч триста гривень 00 копійок), що становить 3% від суми договору підряду.
Скан-копії підтверджуючих документів надаються: 4 аркуші.
Уповноважена особа,
Завідувач сектору з питань
публічних закупівель Ярина Смалюх
Номер:
dc51d5d8f65d48ce860fe791d67d6ebe
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
29.05.2024 14:51
Опис:
Щодо запиту
На запит ДАСУ щодо моніторингу ID UA-M-2024-05-21-000072, повідомляємо наступну інформацію:
- З уповноваженою особою замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції, та рекомендовано пройти курс навчання у сфері публічних закупівель для підвищення кваліфікації.
- Щодо відсутності інформація стосовно надання листа-згоди з істотними умовами договору, визначальним для замовника прийнято зміст документа згідно з яким Учасник висловив/засвідчив відповідну згоду з істотними умовами договору. Так, на виконання даної умови учасник завантажив файл «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf», на кожній сторінці проекту договору вніс запис - «З умовами договору згідні» та підписав кваліфікованим та удосконаленим електронним цифровим підписом кожну сторінку Договору, чим продемонстрував відповідну згоду. Надалі відповідальна уповноважена особа буде детальніше ставитись до документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам викладеним у Тендерній документації.
Уповноважена особа
Перший заступник сільського голови Гнатишин Назар
Номер:
34a7d3b40eff4dc08140e96474162d95
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
03.06.2024 18:07
Опис:
Дата: 03.06.2024
Західним офісом Держаудитслужби, відповідно до статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), здійснено моніторинг процедури закупівлі за ІD: UA-2024-02-29-003158-a, яка проведена Зимноводівською сільською радою (далі – Замовник).
За результатами моніторингу 28.05.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок, у якому задокументовано встановлені моніторингом порушення та зазначено зобов’язання щодо усунення виявлених порушень.
Замовником 29.05.2024 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення щодо звернення за роз'ясненням до висновку.
Водночас, вищевказане повідомлення Замовника не містить жодних запитань за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Зазначаємо, що у зобов’язальній частині висновку за результатами моніторингу Замовника зобов’язано здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема на усунення порушення вимог пунктів 3, 28 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 – вжити заходи щодо недопущення в подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.