-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації)
Завершена
835 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 359.86 UAH
мін. крок: 1% або 8 359.86 UAH
Номер:
c5ff86e32271418dbb8833533c5b6e59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:52 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 Одеса № 145
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2024 № 145
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2024-02-29-002444-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024 б/н, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2024 № б/н, переліки змін, що вносяться до ТД, рішення Комісії, як органу оскарження від 21.03.2024 № 5164-р/пк-пз та від 23.04.2024 № 7233-р/пк, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.03.2024, роз’яснення Замовника щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженої відповідальністю «ФАЕТОН-2020» (далі – ТОВ «ФАЕТОН-2020»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ФАЕТОН-2020» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ФАЕТОН-2020» виявлених Замовником невідповідностей, протокол (протокольне рішення) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2024 № б/н, протокол (протокольне рішення) щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2024 № б/н повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2024, договір про закупівлю від 21.05.2024 № 09-24/99 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 22.07.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.07.2024 17:22 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2024 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
270db95a98cc45d4964978dedb080e24
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.07.2024 17:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cc37c174c290431a8608b3201e723c70
Назва:
відповідь на питання щодо моніторингу
Дата опублікування:
22.07.2024 12:49
Опис:
Централізована закупівельна організація КУ «ООБСМП» в обов’язковому порядку проводить тендери та закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Замовників згідно з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ від 27 грудня 2018 року №1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» та на виконання Рішення Одеської обласної ради № 602-VIII від 03.11.2023 року «Про визначення КУ «ООБСМП» централізованою закупівельною організацією. Зазначена процедура закупівлі – UA-2024-02-29-002444-a проводилась КУ «ООБСМП» як централізованою закупівельною організацією в інтересах Замовника - КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ООР».
Листом Департаменту охорони здоров’я, вх. № 142 від 24.10.2023, Замовникам було доведено Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року щодо зобов’язання Замовників погоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість.
На виконання Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ООР» було направлено до Департаменту економічної політики та стратегічного планування ОВА лист вих. № 23-Б від 13.02.2024 року, щодо погодження очікуваної вартості та технічних характеристик предмету закупівлі. Листом Департаменту економічної політики та стратегічного планування ОВА було надано відповідне погодження.
Відповідно до ст. 21 Постанови КМУ №1216 від 27 грудня 2018 року, Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі товарів, послуг (крім поточного ремонту) та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника в інтересах якого ЦЗО проводить закупівлю, що в свою чергу передбачено «Регламентом взаємодії ЦЗО та Замовником», який погоджений Департаментом охорони здоров’я ОВА. ЦЗО отримує вищевказану інформації від Замовника з рядком річного плану. Зазначена інформації міститься в електронні системі закупівель за ідентифікатором плану закупівлі - UA-P-2024-02-21-003212-a.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обов’язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, покладений на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня). Дане питання не віднесено до компетенції ЦЗО.