-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі"Путильський ліцей імені Юрія Федьковича"Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об"єктів до опалювального сезону
Завершена
998 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
07cc02a892e040a0bd75155f6292b259
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 16:02 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2024 № 21-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 березня 2024 року № 21-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-02-28-012082-a від 28.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-28-014414-a); звіт від 28.02.2024 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 26.03.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.03.2024 11:55 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2024 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
ef5be1f04aae40c69f9225047763c742
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об’єктів до опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-012082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Чому Вами невірно визначено предмет закупівлі, зокрема, в оголошенні Вами зазначено, що вид предмета закупівлі – товари, в той час, коли здійснюється закупівля робіт?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, визначених даною закупівлею, та вибрано для їх виконання саме ПП «АМВ СЕРВІС» (#41966593)?
5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
533f14580c7943c1bf785408f1cf5e2d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-03-11-000053 закупівлі ID: UA-2024-02-28-012082-a
Дата опублікування:
26.03.2024 17:41
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 21 березня 2024 року оприлюдненого об 13:19:57, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об’єктів до опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-012082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Чому Вами невірно визначено предмет закупівлі, зокрема, в оголошенні Вами зазначено, що вид предмета закупівлі – товари, в той час, коли здійснюється закупівля робіт?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, визначених даною закупівлею, та вибрано для їх виконання саме ПП «АМВ СЕРВІС» (#41966593)?
5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 21 березня 2024 року.
Посилання на закупівлю без використання електронної системи https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-02-28-012082-a.
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб опорного закладу "Путильський ліцей імені Юрія Федьковича" Путильської селищної ради та норм чинного законодавства, а саме: норм та положень Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
З метою оперативного та постійного забезпечення потреб Замовника, уповноваженою особою проведено переговори із потенційними підрядниками: ПП "АМВ СЕРВІС" та ФОП Влад Діана Миколаївна,ТОВ «Конятин-буд». Підрядними організаціями було надано свої комерційні пропозиції засобами електронного зв'язку .
При цьому, пропозиція ПП "АМВ СЕРВІС" (41966593) була найбільш економічно вигідна. Очікувана вартість виконання робіт склала 998 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок).
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Пунктом 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Згідно з пунктом 11 Постанови 1178 для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Зазначене підтверджено Листом Мінекономіки щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022: «Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Ці Особливості містять низку положень, які направлені на оперативне та швидке, ефективне та гнучке забезпечення потреб замовників в умовах воєнного стану шляхом проведення закупівель в прозорий та конкурентний спосіб із використанням механізмів та інструментів закупівель, реалізованих в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ). Основними змінами, які слід врахувати замовникам, є:
Порогові межі для проведення відкритих торгів встановлені наступним чином:
- для товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень;
- для послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень;
- для робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень.
Якщо вартість закупівлі є меншою зазначених порогів, замовники можуть використовувати ЕСЗ відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів або шляхом укладання прямих договорів з обов’язковим звітуванням в ЕСЗ про їх укладення.
Враховуючи викладене, необхідно зазначити, що закупівля за предметом: «Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об’єктів до опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-012082-a) не перевищуює зазначених порогів, тому керуючись пунктом 11 Постанови 1178 Замовником здійснено закупівлі без використання електронної системи закупівель з додержанням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, внесено інформацію про такі закупівлі до річного плану та оприлюднено відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
3. Чому Вами невірно визначено предмет закупівлі, зокрема, в оголошенні Вами зазначено, що вид предмета закупівлі – товари, в той час, коли здійснюється закупівля робіт?
Пунктом 11 Особливостей, зокрема, передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
З метою задоволення потреби замовника у роботах за предметом Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі"Путильський ліцей імені Юрія Федьковича"Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об"єктів до опалювального сезону, укладено прямий договір без застосування електронної системи закупівель.
Уповноваженою особою опубліковано звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за предметом Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі"Путильський ліцей імені Юрія Федьковича"Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об"єктів до опалювального сезону.
Оприлюднення або/та розміщення інформації вважається її наявність в електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п.10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі №1082, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020р.).
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Порядок не містить механізму виправлення технічних (формальних, механічних) помилок, допущених при формуванні електронною системою закупівель Звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
При публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель допущено технічної помилки: «Вид предмета закупівлі: Товари».
Вказана помилка є технічного характеру та не впливає на правомірність укладання договору та публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Виправити вказану механічну (технічну) помилку можливо лише шляхом прийняття рішення уповноваженої особи про виправлення помилки в публічній інформації.
Правомочність вказаних дій підтверджується Листом ДКСУ від 11.12.2019 р. № 24-10-08/21940 «Щодо контролю за дотриманням бюджетного законодавства у сфері закупівель», за яким зокрема встановлено:
«Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено.
Тому у разі виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, на думку Казначейства, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 N 557 "Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)" (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного органу Казначейства.»
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178, уповноваженою особою зафіксовано порушення документом – протоколом.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, визначених даною закупівлею, та вибрано для їх виконання саме ПП «АМВ СЕРВІС» (#41966593)?
Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції від компаній, що виконують такі роботи та отримавши пропозиції, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну (обґрунтовану) пропозицію.
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія бюджетних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, замовник застосував пункт 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та здійснив закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/електронного каталогу.
5. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Згідно з пунктом 11 Постанови 1178 для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи викладене, необхідно зазначити, що закупівля за предметом: «Капітальний ремонт системи опалення із заміною котла опалення в Опорному закладі «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вулиці Українській,114 в смт.Путила Вижницького району Чернівецької області для підготовки об’єктів до опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-012082-a) не перевищуює зазначених порогів, тому керуючись пунктом 11 Постанови 1178 Замовником здійснено закупівлі без використання електронної системи закупівель з додержанням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, внесено інформацію про такі закупівлі до річного плану та оприлюднено відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
В свою чергу договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі публікуються на виконання пункту 13 Постанови 1178: «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього».
Враховуючи той факт, що замовник керувався пунктом 11 Постанови 1178 договір про закупівлю, а також обґрунтування підстави не публікувалося замовником.