• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 399 робочих днів

2 872 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 361.00 UAH
Номер: 6ff3e550aa3543f7be8cb01e0ec1b07b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-07-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.06.2024 18:10 - 09.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.06.2024 № 72 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.06.2024 № 72 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-02-28-011733-a 28.02.2024 Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом питання виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922. Моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 № 5490-р/пк-пз та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-02-28-013951-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.02.2024 № 19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення АМКУ від 26.03.2024 №5490-р/пк-пз. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні АМКУ від 26.03.2024 №5490-р/пк-пз, не здійснювався. Моніторингом установлено, що 26.03.2024 прийнято рішення АМКУ № 5490-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю " ІНТЕРНА" від 15 березня 2024 № UA-2024-02-28-011733-a.c1, АМКУ зобов'язало Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Обслуговування та повна експлуатація комплексу каналізаційних та локальних очисних споруд на підставі технології очистки та знезараження стічних вод лікувальних установ пов'язаних з лікуванням хворих на туберкульоз", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-28-011733-a. Проте, станом на дату початку моніторингу 18.06.2024 в електронній системі закупівель відсутня інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 26.03.2024 № 5490-р/пк-пз, його оскарження до суду, або інша інформація. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У рамках проведення моніторингу процедури закупівлі письмові пояснення на запит Східного офісу від 20.06.2024 Замовником не надано, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону № 922.
Період усунення порушень: 05.07.2024 14:47 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2024 14:47

Запити/Пояснення