-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) Комунального закладу освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Зоряний» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Лешко - Попеля, 1, м. Дніпро, Дніпропетровської області» (код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
475 967.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 759.67 UAH
мін. крок: 1% або 4 759.67 UAH
Номер:
6a0d1c4b5ae14f43aaec908534c392db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.04.2024 00:00
Період моніторингу:
02.04.2024 15:30 - 24.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.04.2024 №39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.04.2024 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2024-02-28-010378-a 28.02.2024 Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.03.2024 №2-К з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) UA-P-2024-02-19-005207-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від лютого 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 13.03.2024, договір від 19.03.2024 №2-К, запити про надання пояснень від 09.04.2024 та 15.04.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.04.2024 та від 17.04.2024 року, відповідно.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" встановлено що, згідно з вимогами пункту 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації».
Відповідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, мав надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та правові підстави користування ним. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14 та від 12.03.2024р. №5 (файл: 1 та 2 «Довідка про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), в яких зазначив перелік матеріально-технічної бази. Однак, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена Учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Згідно з до Додатком 2 до тендерної документації, а саме технічним завданням, для надання Учасником відповідної послуги потрібне прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних, а також поліетиленових труб каналізації. При цьому, у інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, на момент подання тендерних пропозицій, відсутній відповідний апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм потужністю 1,5 кВт. Зазначений у Довідці зварювальний апарат «Искра ММА 297» передбачений для зварювання різних металевих конструкцій, а не поліпропіленових труб, як то передбачено технічним завданням. Крім того, відсутнє інше обладнання, яке зазначене у підсумкових відомостях ресурсів, а також у наданих видаткових накладних від 04.08.2017 року №РН-0408-1 та від 14.05.2017 №РН-1405-1, а саме: машини листозгинальні спеціальні, прес листозгинальний, розчинозмішувачі пересувні, лебідки та інше.
Також, у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учаснику необхідно надати інформаційну довідку в якій повинна міститися інформація про посаду з долученням копій наказу про призначення вказаних в довідці працівників, або скан-копії трудових книжок. У довідці від 06.03.2024 №2/4 (файл: 4. «Довідка про наявність працівників. pdf»), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що посада Кривошеїна І.В. зазначена як: директор, інженер з охорони праці та електромонтажник силових мереж та електроустаткування. Однак, наказ про його призначення електромонтажником силових мереж та електроустаткування, не наданий.
Крім того, у вищезазначеній довідці вказано, що посада Линів М.Г. є: виконроб та електрогазозварник. При цьому, наказ про прийняття його за основним місцем роботи, або за сумісництвом, саме електрогазозварником, відсутній. Однак, у технічному завданні Замовником передбачені роботи з прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб, укладання металевих балок в міжповерхових перекриттях з використанням труб сталевих зварних водогазопровідних, що передбачає їх зварювання.
Тобто, Замовник, у порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозиції ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
19.04.2024 16:18 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2024 16:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
Заяву щодо скасування висновку подано до суду 25.04.2024
Дата публікації:
25.04.2024 16:05
Дата відкриття провадження:
26.04.2024 11:00
Номер відкриття провадження:
160/10845/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
294d0e49422246ac88e8e1aefba7de4e
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010378-a), яку проведено Комунальним закладом освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1 цього Додатку, Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, учасник процедури закупівлі має надати Довідку складену у табличній формі, яка містить інформацію про кількість обладнання та матеріально-технічної бази та правові підстави користування ним. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав інформаційну довідку від 06.03.2024 №2/14, в якій зазначений перелік матеріально-технічної бази. Однак, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів.
Також, у пункті 2 Додатку 1 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати інформаційну довідку в якій повинна міститися інформація посада з долученням копій наказу про призначення вказаних в довідці працівників. У довідці від 06.03.2024 №2/4 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що Кривошеїн І.В. є: директором, інженером з охорони праці та електромонтажником силових мереж та електроустаткування. Однак, наказ про його призначення електромонтажником силових мереж та електроустаткування, відсутній. Крім того, в довідці зазначено, що Линів М.Г. є виконробом та електрогазозварником. При цьому, наказ на призначення електрогазозварником, відсутній.
Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
cd34530c066e42c597c00c2245e3cb7e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.04.2024 15:27
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010378-a), яку проведено Комунальним закладом освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Замовник надає наступне пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі Проектно-кошторисної документації по зазначеному об’єкту, розробленому на підставі договору з розробки проектно-кошторисної документації № 78 від 06.12.2023.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість https://bnrrmckrin.dnepredu.com/ (розділ Публічна інформація).
3. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Відповідно ст.16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» в Додатку 1 до тендерної документації були висунуті вимоги до Учасників про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, з метою розширення кола учасників закупівля та на підставі п. 4 ст. 5 Закону Замовником в тендерній документації не було встановлено обмежень для учасників в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів, та вимога щодо наявності певного (ексклюзивного) обладнання.
Тож, п.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось:
«1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо).
1.2.У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства.
1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.»
Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 в яких зазначений перелік матеріально-технічної бази. Також в довідках учасником було зазначено: «В разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні ми гарантуємо, що маємо достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору».
Отже учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконано вимогу яка визначена п.1 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось:
«2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника);
2.2. Довідка повинна містити інформацію про наявність за посадою чи кваліфікацією:
1) інженера-проектувальника – не менше 1 особи;
2) інженера з охорони праці – не менше 1 особи;
3) виконавець робіт – не менше 1 особи;
4) працівники робітничих спеціальностей – не менше 3 осіб;
2.3. Для підтвердження наданої в довідці п.2.1. інформації учасник надає:
- чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника;
підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення).»
Учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» було надано довідку довільної форми від 06.03.2024 №2/4 в якій є інженер-проектувальник, інженер з охорони праці, виконавець робіт та чотири працівника робітничих спеціальностей. На підтвердження чинних трудових відносин було надано:
- накази про прийняття на роботу №33-ОК від 09.10.20р., №8-ОК від 06.06.17р., №11-ОК від 01.09.14р., №45-ОК від 28.08.23р., №46-ОК від 28.08.23р., б/н від 08.04.11р.;
- договір ЦПХ №1 від 12.03.2024р.;
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР №007811, свідоцтво підвищення кваліфікації №00437, свідоцтво підвищення кваліфікації №01400;
- посвідчення перевірки знань з охорони праці №1672, витяг з протоколу перевірки знань з охорони праці №139 та наказ про призначення інженера з охорони праці №53-ОК.
Тобто учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» виконав вимогу яка визначена п.2 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі.
Вимога, щодо наявності в учасника електромонтажника силових мереж та електроустаткування та електрогазозварника відсутня.
Враховуючи вищезазначене, підстави для відхилення пропозиція учасника ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» відсутні.
Номер:
9787afdc24a14f5ab5a861aaa756ddd2
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Лешко-Попеля,1, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010378-a), яку проведено Комунальним закладом освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно пункту 1 Додатку 1, Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, учасник процедури закупівлі має надати Довідку. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14 та від 12.03.2024р. №5, в яких зазначається перелік матеріально-технічної бази. Однак, на момент розкриття тендерних пропозицій, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Так, відсутній Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм потужністю 1,5 кВт. Зазначений у Довідці зварювальний апарат «Искра ММА 297» передбачений для зварювання різних металевих конструкцій, а не поліпропіленових труб, що передбачено технічним завданням. Крім того, відсутнє інше обладнання зазначене у підсумкових відомостях ресурсів, а також у видаткових накладних від 04.08.2017 року №РН-0408-1 та від 14.05.2017 №РН-1405-1 (машини листозгинальні спеціальні, прес листозгинальний, розчинозмішувачі пересувні, лебідки та інше).
Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
ebe12645f0e5482cb489d9e68cb0819b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.04.2024 16:53
Опис:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Додатком № 1 до тендерної документації, визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази, є саме Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Зазначену довідку подано учасником ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД». Підсумкова відомість ресурсів як документ, що підтверджує саме матеріально-технічну базу учасника, вказаним додатком не передбачена. Тендерна документація не встановлює вимог до учасника стосовно необхідності зазначення у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, вказаних у розрахунку договірної ціни (з додатками), в тому числі у підсумковій відомості ресурсів. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі.
Учасник ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» в довідках від 06.03.2024 №2/14, від 12.03.2024р. №5 зазначав, що в разі виникнення необхідності в додатковому обладнанні він гарантує, що має достатньо коштів для покупки або взяття в оренду, і це не призведе до збільшення ціни по договору.
Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ ТПФ «Беркут ЛТД» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення були відсутні.