• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщення чоловічого санвузла першого поверху навчального корпусу (підсилення перекриття та заміна інженерних мереж) (літ. А) Комунального закладу освіти «Навчально-реабілітаційний центр «Зоряний» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул. Лешко - Попеля, 1, м. Дніпро, Дніпропетровської області» (код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

475 967.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 759.67 UAH
Номер: 6a0d1c4b5ae14f43aaec908534c392db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.04.2024 15:30 - 24.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.04.2024 №39 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.04.2024 № 39 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2024-02-28-010378-a 28.02.2024 Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.03.2024 №2-К з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) UA-P-2024-02-19-005207-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №б/н від лютого 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 13.03.2024, договір від 19.03.2024 №2-К, запити про надання пояснень від 09.04.2024 та 15.04.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.04.2024 та від 17.04.2024 року, відповідно. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" встановлено що, згідно з вимогами пункту 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації». Відповідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, мав надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та правові підстави користування ним. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав інформаційні довідки від 06.03.2024 №2/14 та від 12.03.2024р. №5 (файл: 1 та 2 «Довідка про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf»), в яких зазначив перелік матеріально-технічної бази. Однак, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена Учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Згідно з до Додатком 2 до тендерної документації, а саме технічним завданням, для надання Учасником відповідної послуги потрібне прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних, а також поліетиленових труб каналізації. При цьому, у інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, на момент подання тендерних пропозицій, відсутній відповідний апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм потужністю 1,5 кВт. Зазначений у Довідці зварювальний апарат «Искра ММА 297» передбачений для зварювання різних металевих конструкцій, а не поліпропіленових труб, як то передбачено технічним завданням. Крім того, відсутнє інше обладнання, яке зазначене у підсумкових відомостях ресурсів, а також у наданих видаткових накладних від 04.08.2017 року №РН-0408-1 та від 14.05.2017 №РН-1405-1, а саме: машини листозгинальні спеціальні, прес листозгинальний, розчинозмішувачі пересувні, лебідки та інше. Також, у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учаснику необхідно надати інформаційну довідку в якій повинна міститися інформація про посаду з долученням копій наказу про призначення вказаних в довідці працівників, або скан-копії трудових книжок. У довідці від 06.03.2024 №2/4 (файл: 4. «Довідка про наявність працівників. pdf»), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано, що посада Кривошеїна І.В. зазначена як: директор, інженер з охорони праці та електромонтажник силових мереж та електроустаткування. Однак, наказ про його призначення електромонтажником силових мереж та електроустаткування, не наданий. Крім того, у вищезазначеній довідці вказано, що посада Линів М.Г. є: виконроб та електрогазозварник. При цьому, наказ про прийняття його за основним місцем роботи, або за сумісництвом, саме електрогазозварником, відсутній. Однак, у технічному завданні Замовником передбачені роботи з прокладання трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб, укладання металевих балок в міжповерхових перекриттях з використанням труб сталевих зварних водогазопровідних, що передбачає їх зварювання. Тобто, Замовник, у порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозиції ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 19.04.2024 16:18 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2024 16:18

Оскарження висновку в суді

Опис: Заяву щодо скасування висновку подано до суду 25.04.2024
Дата публікації: 25.04.2024 16:05
Дата відкриття провадження: 26.04.2024 11:00
Номер відкриття провадження: 160/10845/24

Запити/Пояснення