• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо яловичини І ґатунку (ДК 021:2015: 15111100-0 – «Яловичина»)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер: 18f53a25388442c8aae5f0dad26d73c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-20-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.06.2024 17:07 - 12.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.06.2024 № 46 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.06.2024 № 46. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-02-28-010157-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п. 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-28-012182-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДУБНОМІТ» (далі - ТОВ «ДУБНОМІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2024 №57, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 21.03.2024 №90, додаткова угода №1 від 03.07.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.06.2024, 27.06.2024. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно з п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, підписаною учасником інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно п.6 розділу 3 Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, зокрема, передбачено, що «М’ясо яловичини І ґатунку (ДСТУ 6030:2008). Яловичина без кістки першого гатунку охолоджена повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ або ТУ. Температура в товщині м’якоті від +4 до 0˚С». Також, в Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема, копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару. Учасником-переможцем ТОВ «ДУБНОМІТ» в складі пропозиції надано експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене, а не охолоджене, як передбачено вимогами Додатку №1 до Тендерної документації, чим не дотримано вимоги п.1 розділу 3 Тендерної документації, Додатку №1 до Тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» не містить копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару (Яловичина без кістки першого гатунку охолоджена). Також відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» не відповідає вимогам, встановленим в п.1 розділу 3 Тендерної документації, Додатку №1 до Тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо відповідность тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам Додатку №1 до Тендерної документації (в частині надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену), Замовником надано відповідь, в якій, зазначено наступне: «Учасник-переможець ТОВ «ДУБНОМІТ» у складі своєї пропозиції надав експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024 року, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене. Вимогами Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену. Хоча вищезазначений експертний висновок стосується замороженого м’яса, слід зазначити, що якість та відповідність яловичини санітарно-гігієнічним нормам були підтверджені у цьому висновку. Охолоджене та заморожене м’ясо проходять однакові процедури контролю якості та безпеки, які гарантують їх відповідність вимогам щодо санітарних норм та стандартів. Важливим аспектом є саме підтвердження якості м’яса як продукту харчування. Крім того, наданий документ підтверджує відповідність товару, що постачається, встановленим нормативним вимогам та стандартам, що задовольняє умови тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує якість товару». Водночас, відповідно до п.п. 5.1.8 п.5.1 розділу 5 «Технічні вимоги» ДСТУ 6030:2008 «М’ясо. Яловичина та телятина в тушах, пів тушах і четвертинах. Технічні умови» (прийнято та надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 22.12.2008 №485) (далі - ДСТУ 6030:2008) охолоджена яловичина і телятина за термічним станом — температура якої в товщі м’язів стегна від 0 °С до 4 °С; а заморожена — температура якої в товщі м'язів стегна не перевищує мінус 8 °С. Також, відповідно до п.п.5.1.15 п.5.1 розділу 5 ДСТУ 6030:2008 за мікробіологічними показниками яловичина та телятина має відповідати вимогам, встановленим в таблиці 6, зокрема щодо кількості мезофільних аеробних та факультативно анаеробних мак¬роорганізмів, КУО/r продукту, не більше 1*103 – для охолодженого та примороженого м’яса та 1*104 – для замороженого м’яса. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Водночас, Замовником в порушення п.п.2 п.44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДУБНОМІТ», а визначено його переможцем торгів та укладено з ним договір. В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 21.03.2024 №90 згідно Додаткової угоди №1 від 03.07.2024.
Період усунення порушень: 05.07.2024 12:57 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2024 12:57

Запити/Пояснення