-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо яловичини І ґатунку (ДК 021:2015: 15111100-0 – «Яловичина»)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
18f53a25388442c8aae5f0dad26d73c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-20-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
20.06.2024 17:07 - 12.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2024 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.06.2024 № 46.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-02-28-010157-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п.п. 2 п. 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-02-28-012182-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ДУБНОМІТ» (далі - ТОВ «ДУБНОМІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2024 №57, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 21.03.2024 №90, додаткова угода №1 від 03.07.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.06.2024, 27.06.2024.
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно з п.1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, підписаною учасником інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Згідно п.6 розділу 3 Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, зокрема, передбачено, що «М’ясо яловичини І ґатунку (ДСТУ 6030:2008). Яловичина без кістки першого гатунку охолоджена повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ або ТУ. Температура в товщині м’якоті від +4 до 0˚С».
Також, в Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема, копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару.
Учасником-переможцем ТОВ «ДУБНОМІТ» в складі пропозиції надано експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене, а не охолоджене, як передбачено вимогами Додатку №1 до Тендерної документації, чим не дотримано вимоги п.1 розділу 3 Тендерної документації, Додатку №1 до Тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» не містить копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару (Яловичина без кістки першого гатунку охолоджена). Також відсутні документи, що пояснюють причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» не відповідає вимогам, встановленим в п.1 розділу 3 Тендерної документації, Додатку №1 до Тендерної документації.
Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо відповідность тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам Додатку №1 до Тендерної документації (в частині надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену), Замовником надано відповідь, в якій, зазначено наступне: «Учасник-переможець ТОВ «ДУБНОМІТ» у складі своєї пропозиції надав експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024 року, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене. Вимогами Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену.
Хоча вищезазначений експертний висновок стосується замороженого м’яса, слід зазначити, що якість та відповідність яловичини санітарно-гігієнічним нормам були підтверджені у цьому висновку. Охолоджене та заморожене м’ясо проходять однакові процедури контролю якості та безпеки, які гарантують їх відповідність вимогам щодо санітарних норм та стандартів. Важливим аспектом є саме підтвердження якості м’яса як продукту харчування. Крім того, наданий документ підтверджує відповідність товару, що постачається, встановленим нормативним вимогам та стандартам, що задовольняє умови тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує якість товару».
Водночас, відповідно до п.п. 5.1.8 п.5.1 розділу 5 «Технічні вимоги» ДСТУ 6030:2008 «М’ясо. Яловичина та телятина в тушах, пів тушах і четвертинах. Технічні умови» (прийнято та надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 22.12.2008 №485) (далі - ДСТУ 6030:2008) охолоджена яловичина і телятина за термічним станом — температура якої в товщі м’язів стегна від 0 °С до 4 °С; а заморожена — температура якої в товщі м'язів стегна не перевищує мінус 8 °С. Також, відповідно до п.п.5.1.15 п.5.1 розділу 5 ДСТУ 6030:2008 за мікробіологічними показниками яловичина та телятина має відповідати вимогам, встановленим в таблиці 6, зокрема щодо кількості мезофільних аеробних та факультативно анаеробних мак¬роорганізмів, КУО/r продукту, не більше 1*103 – для охолодженого та примороженого м’яса та 1*104 – для замороженого м’яса.
З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» підлягала відхиленню відповідно до п.п. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Водночас, Замовником в порушення п.п.2 п.44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДУБНОМІТ», а визначено його переможцем торгів та укладено з ним договір.
В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 21.03.2024 №90 згідно Додаткової угоди №1 від 03.07.2024.
Період усунення порушень:
05.07.2024 12:57 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2024 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
8395ef69f5a745c196bd3f182c1dfae2
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.06.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясо яловичини І ґатунку (ДК 021:2015: 15111100-0 – «Яловичина»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010157-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e84e9ced3b54023be4c27550286e387
Назва:
На виконання запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20.06.24р.
Дата опублікування:
25.06.2024 13:05
Опис:
У відповідь на Ваш запит адміністрація КНП «Клеванська лікарня імені Михайла Вервеги» Клеванської селищної ради інформує:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, а саме – методом порівняння ринкових цін, забору та аналізі цін відповідних товарів, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі з використанням таких загально-доступних сайтів як: «minfin.com.ua», ukrstat.gov.ua, у тому числі на сайтах виробників (https://business-guide.com.ua), в електронній системі закупівель "Prozorro" (посилання закупівель для визначення очікуваної вартості: zakupivli.pro https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-21-013932-a; https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-21-007489-a; https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-21-007949-a; https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-20-013963-a; https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-20-006099-a; https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-02-12-006059-a). До розрахунку очікуваної вартості враховувались також ціни власних попередніх закупівель аналогічного товару, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro".
Окрім того, інформуємо про те, що закупівля м’яса для організації лікувального харчування пацієнтів, здійснюється відповідно до норм, передбачених Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого Наказом МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 6030:2008 «М’ясо. Яловичина та телятина в тушах, півтушах та четвертинах», а також враховуючи Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 1998р. №19.
Разом з тим, Замовник інформує про те, що постановою КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів" не передбачено обов’зку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті закладам охорони здоров’я.
Номер:
c454c2baf7fb488b8cde5e88387d1515
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.06.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясо яловичини І ґатунку (ДК 021:2015: 15111100-0 – «Яловичина»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-010157-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації Замовником, зокрема, передбачено, що «М’ясо яловичини І ґатунку (ДСТУ 6030:2008). Яловичина без кістки першого гатунку охолоджена повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ або ТУ. Температура в товщині м’якоті від +4 до 0˚С».
Також, в Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема, копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару (пункт 2 Додатку №1 до Тендерної документації).
Учасником-переможцем ТОВ «ДУБНОМІТ» в складі пропозиції надано експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене, а не охолоджене, як передбачено вимогами Додатку №1 до Тендерної документації.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам Додатку №1 до Тендерної документації (в частині надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену).
2. В п.п.2 п.4 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» відсутня інформація щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, чи інформація яка пояснює причини неподання такої інформації.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам п.п.2 п.4 Додатку 3 до Тендерної документації.
3. В п.п. 2 п.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, зокрема, що працівники, що задіяні в технологічному процесі (3 особи), повинні мати особисту санітарну (медичну) книжку з відміткою про результати проходження обов’язкового медичного огляду, дійсною на момент поставки кожної партії товару і представляти її за вимогою замовника (копії надати у складі пропозиції).
В складі пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» містяться медичні книжки Гаврищук О.В., Сидорчук В.М., Юрчук О.О., дійсні до 08.05.2024 (дата наступного медичного огляду 08.05.2024), а медична книжка Ваньовс дійсна до 05.12.2024 (дата наступного медичного огляду 05.12.2024).
Оскільки, згідно з п.4.4 розділу1 Тендерної документації строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2024, обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» вимогам п.п. 2 п.1 Додатку 3 до Тендерної документації (в частині наявності особистої санітарної (медичної) книжки з відміткою про результати проходження обов’язкового медичного огляду, дійсної на момент поставки кожної партії товару).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f859965e8b0243feb948dcb868b6c088
Назва:
Відповідь на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) від 24.06.2024р.
Дата опублікування:
27.06.2024 11:04
Опис:
У відповідь на Ваш запит адміністрація КНП «Клеванська лікарня імені Михайла Вервеги» Клеванської селищної ради інформує наступне:
Відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема, копію декларації виробника (посвідчення про якість) або експертний висновок (протокол випробувань) на товар, або інший документ, що посвідчує якість товару (пункт 2 Додатку №1 до Тендерної документації).
Учасник-переможець ТОВ «ДУБНОМІТ» у складі своєї пропозиції надав експертний висновок №000742е/24 від 01.03.2024 року, об’єктом випробовування якого є м’ясо яловиче кускове заморожене. Вимогами Додатку №1 до Тендерної документації передбачено надання копії декларації виробника (посвідчення про якість) або експертного висновку (протокол випробувань) на товар, або іншого документу, що посвідчує якість товару на яловичину без кістки першого ґатунку охолоджену.
Хоча вищезазначений експертний висновок стосується замороженого м’яса, слід зазначити, що якість та відповідність яловичини санітарно-гігієнічним нормам були підтверджені у цьому висновку. Охолоджене та заморожене м’ясо проходять однакові процедури контролю якості та безпеки, які гарантують їх відповідність вимогам щодо санітарних норм та стандартів. Важливим аспектом є саме підтвердження якості м’яса як продукту харчування.
Крім того, наданий документ підтверджує відповідність товару, що постачається, встановленим нормативним вимогам та стандартам, що задовольняє умови тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує якість товару.
Відповідно до п.п.2 п.4 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2015р. №23 продаж та реалізація яловичини як виду діяльності ліцензуванню не підлягає. Однак, варто звернути увагу на деякі вимоги та регуляції, які стосуються діяльності, пов’язаної з виробництвом, обробкою та реалізацією м’яса, а тому, існує необхідність дотримання ряду нормативних вимог і отримання відповідних дозвільних документів.
У складі пропозиції учасник - переможець ТОВ «ДУБНОМІТ» надав копію листа вих..№ 3 від 7.03.2024р. в якому повідомляється про те, що м'ясо яловичини, що є предметом закупівлі, ТОВ «ДУБНОМІТ» отримує внаслідок його переробки з давальницької сировини на виробничих потужностях виконавця переробки – ТОВ «Компанія Зевс ЛТД». Підтвердженням такої співпраці у складі пропозиції є копія Договору №29/09/2023-1 від 29.09.2023р. про переробку давальницької сировини; перелік обладнання виробника, а також копія Експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №17-17-01 Мt від 7.08.2013р.
Експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів є документом дозвільного характеру. Відповідно до законодавства України, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виробництво та обіг харчових продуктів підлягають державному контролю та нагляду.
Експлуатаційний дозвіл видається компетентними органами, зокрема Держпродспоживслужбою, і підтверджує, що об’єкт відповідає встановленим вимогам безпечності та якості харчових продуктів. Отримання такого дозволу є обов’язковим для здійснення діяльності з виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів. Цей дозвіл є офіційним підтвердженням того, що суб’єкт господарювання дотримується всіх необхідних санітарно-гігієнічних норм і вимог, які забезпечують безпечність продукції. Таким чином, експлуатаційний дозвіл є документом дозвільного характеру.
Оскільки умовами тендерної документації (п.п.2 п.4 Додатку 3 до Тендерної документації) Замовником передбачено , що учасник замість довідки довільної форми також може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Враховуючи вищесказане Замовник взяв до уваги копію Експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів №17-17-01 Мt від 7.08.2013р.. як документ дозвільного характеру, та порахував їх достатніми для підтвердження пропозиції учасника.
Також у складі пропозиції учасник – переможець надав копію РІШЕННЯ про Державну реєстрації потужностей, видану оператору ринку – ТОВ «ДУБНОМІТ», та присвоєно особистий реєстраційний номер потужності – r-UA-17-17-603. Державна реєстрація потужностей є обов’язковою для всіх суб’єктів господарювання, що займаються виробництвом, переробкою та реалізацією харчових продуктів.
Відповідно до п.п. 2 п.1 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, зокрема, що працівники, що задіяні в технологічному процесі (3 особи), повинні мати особисту санітарну (медичну) книжку з відміткою про результати проходження обов’язкового медичного огляду, дійсною на момент поставки кожної партії товару і представляти її за вимогою замовника (копії надати у складі пропозиції). Згідно з п.4.4 розділу1 Тендерної документації строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.12.2024.
Відповідно до Переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення (далі – Перелік необхідних обстежень лікарів-спеціалістів), затвердженого наказом МОЗ України від 23.07.2002р. №280, працівники, що задіяні в харчовій та переробній промисловості при проведенні попереднього медогляду, надалі проходять медичний огляд 2 рази на рік.
В складі пропозиції учасника ТОВ «ДУБНОМІТ» містяться медичні книжки Гаврищук О.В., Сидорчук В.М., Юрчук О.О., дійсні до 08.05.2024 (дата наступного медичного огляду 08.05.2024), а отже, відповідно до Переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, наступний медичний огляд вищезазначеним працівникам необхідно провести до листопада 2024 року, що складатиме 2 рази на рік.
Враховуючи вищесказане Замовником було прийнято рішення взяти до уваги наявність медичних книжок працівників , як таких, що відповідають вимогам тендерної документації.
Додатки до відповіді:
- Скановані копії проведених медичних оглядів працівників.