-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника
Завершена
599 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
121778474e234a938a105dd455a46ef5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-13-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2024 00:00
Період моніторингу:
14.03.2024 12:06 - 05.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2024 № 16-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-28-007286-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення вимоги абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2024 № 56, договір надання послуг 26.02.2024 № 95/24, укладений Замовником з ФОП Сидоренко В.В., звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.03.2024.
У ході аналізу питання наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено недотримання вимоги абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, Замовником 28.02.2024 оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей в електронній системі закупівель не оприлюднено.
У ході моніторингу Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднено пояснення, договір про закупівлю та додатки до нього, а також документи щодо обґрунтування підстави оприлюднення закупівлі без використання електронної системи яка була здійснена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
21.03.2024 17:51 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації звіту:
26.03.2024 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
52837410f8ae4742a7c801106ed61977
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2024 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника», за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 599 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-007286-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи.
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме
ФОП Сидоренко В.В.?
5. Просимо повідомити про стан виконання договору, укладеного між Замовником та ФОП Сидоренко В.В.
6. Просимо повідомити, з яких причин Вами, як замовником, в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6d67f8c9e7ec4e43b414eb9499566f57
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 15 березя
Дата опублікування:
20.03.2024 12:36
Опис:
По - першому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Надаємо відсканований протокол про внесення змін до РП №42 Від 26.02.2024р.
По - другому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Підставою для закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є закупівля № UA-2024-02-12-012369-a яка не відбулися через неподання жодної тендерної пропозиції, обґрунтування підстави від 26.02.2024року.
По – третьому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснювалось на підставі наданої єдиної цінової пропозиції(інших бажаючих для укладання договору не було),службової записки начальника служби ремонту рухомого складу, відсутності в штатному розписі відповідної посади та наявних транспортних засобів, а саме тролейбусів на балансі замовника та необхідності іх ремонту в частині електронної складової.
По - четвертому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА
По – п’ятому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Договір з ФОП Сидоренко виконується належним чином.
По – шостому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Замовник оприлюднюючи договір про закупівлю,додатки до нього та обґрунтування підстави оприлюднив протокол про технічну помилку (збій системи) №56 від 13.03.2024 року розміщений в електронній системі закупівель